اخبار اینترنت اشیا

برگزاری ششمین دوره رویداد فناورانه لیگ اینترنت اشیاء ایران

ششمین دوره لیگ اینترنت اشیاء ایران با هدف تحقق بلوغ زیست‌بوم اینترنت اشیاء، تمرکززدایی و شناسایی تیم‌های توانمند در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

لیمو HR

به گزارش خیرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، با برگزاری «لیگ اینترنت اشیاء ایران» به عنوان رویدادی فناورانه، اقدامات برای بلوغ زیست‌بوم اینترنت اشیاء، تمرکززدایی و شناسایی تیم‌های توانمند در سراسر کشور شتاب می‌گیرد.

ششمین دوره این رویداد با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود تا با کمک به عملی‌شدن ایده‌های کارا و قوی، زمینه‏ برای توسعه خدمات این فناوری در سراسر کشور فراهم شود.

در این رویداد، تیم‌های شرکت‌کننده علاوه بر شرکت در مسابقه و ارزیابی توانمندی‌های خود که با کسب جایزه نقدی تیم‌های برگزیده همراه خواهد بود، امکان تعامل با خبرگان و شرکت‌های فعال در حوزه اینترنت اشیاء در کشور را خواهند داشت.

حضور «فعالان زیست‌بوم‌ اینترنت اشیاء ایران»، «پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور»، «شرکت‌های عضو فروم اینترنت اشیاء»، «راهبران»، «خبرگان» و «همچنین سرمایه‌گذاران» در این دوره از لیگ اینترنت اشیاء ایران فرصت مغتنمی در اختیار تیم‌های شرکت‌کننده برای شبکه‌سازی و توسعه مهارت‌های نرم قرار خواهد داد.

علاقمندان برای ثبت‌نام و اطلاع از شرایط رویداد می‌توانند به وبگاه رویداد مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *