اخبار بازاریابی و تبلیغات

ایبوک «مارکتینگ اتومیشن در ایمیل» نجوا منتشر شد

راهی که ابزارهای مارکتینگ در اختیارمان قرار می‌دهند، استفاده از «مارکتینگ اتومیشن» است. به کمک مارکتینگ اتومیشن می‌توانید در مسیر سفر مشتری، او را قدم به قدم همراهی کنید و پیام‌هایی هدفمندتر بر اساس اولویت‌ها، ویژگی‌ها و رفتار مشتری ارسال کنید.

«نجوا» به تازگی ایبوکی درباره «مارکتینگ اتومیشن در ایمیل» به رایگان ارائه کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

به‌طور خلاصه، مارکتینگ اتومیشن دو مزیت کلیدی برای شما دارد:

  • بهبود تجربه مشتری از طریق ارائه راهکارهای شخصی‌سازی‌شده با هدف نیازهای هر مشتری
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه با انجام کارهای دستی و تکرارشونده به جای شماایبوک «مارکتینگ اتومیشن در ایمیل» نجوا منتشر شد 2

این پلتفرم اینگونه ادامه می‌دهد: «شما می‌توانید اتومیشن‌های مختلفی را بر اساس رفتار مشتری ایجاد کنید در  هر قدم از سفر او، نیازش را برآورده سازید. ایمیل‌های خوشامدگویی، سبد خرید رهاشده، تبریک سالگرد تولد و… از ساده‌ترین نوع این اتومیشن‌ها هستند. از این‌ها که بگذریم، ما می‌خواهیم نمونهٔ پیشرفته‌تری از اتومیشن را برای شما مثال بزنیم.
مثلاً فرض کنید فردی وارد سایتتان می‌شود و از صفحهٔ محصولات بازدید می‌کند. شما می‌توانید اتومیشنی تعریف کنید که همهٔ کاربرانی را که از این صفحه بازدید کرده‌اند، وارد لیست خاصی کند. سپس تعیین کنید که اگر کاربر بیش از ۲ دقیقه در این صفحه ماند، ۲ امتیاز به او اضافه کند. یا اگر خرید بیش از x تومان داشت، امتیاز او ۵ تا افزایش پیدا کند. از طرفی، شرط دیگری تعیین می‌کنید از این قرار که اگر امتیاز کاربر از ۱۰ بیشتر شد، ایمیلی با موضوع تخفیف اختصاصی برایش ارسال شود تا او را به مرحله خرید نزدیک‌تر کند. به این فرایند، Lead_Scoring یا امتیازدهی به لیدها می‌گوییم که ورک‌فلوی آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.»

ایبوک «مارکتینگ اتومیشن در ایمیل» نجوا منتشر شد 3

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *