اخبار استارتاپی

فراخوان دعوت از فناوران حوزه صنعت ساختمان برای حضور در نمایشگاه روسیه

خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه از اعزام یک هیئت تجاری فعال در صنعت ساختمان برای حضور در مسکو از 6 تا 13 فروردین‌ماه سال 1402 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری یک هیئت تجاری در حوزه صنعت ساختمان ۶ تا ۱۳ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ به مسکو اعزام می‌شود.

این کار توسط خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه (iHiT روسیه)، با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با همکاری دانشگاه دولتی مسکو انجام خواهد شد.

شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق با اولویت تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه صنعت ساختمان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و با توانمندی‌ها و زیرساخت‌های صنعتی و دانشی فعالان این حوزه در روسیه آشنا شوند. این کار به توسعه بازار دانش‌بنیان‌های ایرانی نیز کمک می‌کند.

برگزاری نشست‌های رودررو با بزرگترین انبوه‌سازان و شرکت‌های فعال در صنعت ساختمان روسیه با همکاری اتحادیه صنعتگران و بیزینس راشا روسیه، بازدید از نمایشگاه Mosbuild2023 و تهیه گزارش اختصاصی در زمینه فعالیت هر یک از شرکت‌ها با کمک دانشکده اقتصاد دانشگاه مسکو از جمله مزایای حضور در این سفر یک هفته‌ای است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه anikeducation.com مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *