اخبار هوش مصنوعی

مایکروسافت از ابزار هوش مصنوعی Business Chat به عنوان یک دستیار شخصی رونمایی کرد

با کمک این ابزار می‌توان وظایف کاری مختلفی مانند خلاصه کردن چت‌ها، ایمیل‌ها و اسناد مربوط به یک مشتری را انجام داد.

یکی از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Copilot که برای برنامه‌ها و سرویس‌های مایکروسافت ۳۶۵ ارائه شده، Business Chat نام دارد. این ابزار عملاً یک چت‌بات است که می‌تواند اطلاعات به‌دست‌آمده از رونوشت جلسات، تماس‌های اخیر با مشتریان، ورودی‌های تقویم و موارد دیگر را خلاصه کند که می‌توان از آن‌ها در ایمیل‌ها برای تیم خود یا به صورت اسلاید برای ارائه‌ها استفاده کرد.

به گفته مایکروسافت، با استفاده از این ویژگی ابزار Copilot، می‌توان پاسخ‌های مرتبط و دقیقی به درخواست‌های تولید شده توسط زبان طبیعی ایجاد کرد، مانند «آیا دیروز با [مشتری X] اتفاقی افتاد؟». این بات از طریق Microsoft365.com، بینگ (در صورت ورود با حساب تجاری) یا از طریق مایکروسافت تیمز قابل دسترسی است.

مایکروسافت پیشنهاد می‌کند که می‌توان از این ابزار درخواست کرد تا در مورد نقص‌های یک استراتژی و حتی راه‌های مقابله ایده پردازی کند. برخی از دستورات پیشنهادی که می‌توان به این ابزار پیشنهاد کرد به شرح فهرست زیر است:

  • خلاصه کردن چت‌ها، ایمیل‌ها و اسناد مربوط به یک مشتری
  • تشخیص نقطه عطف بعدی در یک پروژه و شناسایی خطرات احتمالی
  • ایجاد یک خلاصه درباره برنامه‌ریزی‌های جدید

ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Copilot در حال حاضر به‌صورت محدود با ۲۰ مشتری مایکروسافت در حال آزمایش است و جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آن نیز هنوز اعلام نشده است. با این حال، مایکروسافت قصد دارد تا در ماه‌های آینده این قابلیت‌های را در دسترس مشتریان بیشتری قرار دهد و همچنین کنترل‌های جدید بیشتری را برای مدیران فناوری اطلاعات به اشتراک بگذارد تا بتوانند با اطمینان بیشتری برنامه‌ریزی کنند و Copilot را در سراسر سازمان‌های خود فعال کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *