رپرتاژ

تفاوت هاست دانلود و اصلی چیست؟

درباره تفاوت‌‌های هاست دانلود و هاست اصلی چه می‌دانید؟ به نظر شما چرا سایت‌ها به یک هاست جداگانه به اسم هاست دانلود احتیاج دارند؟ در این مطلب با کاربردهای هاست دانلود و تفاوت‌هایی که با هاست اصلی دارد آشنا خواهید شد. علاوه‌براین با لیمو هاست به عنوان یکی از بهترین هاستینگ‌های ایرانی ارائه‌دهنده هاست دانلود آشنا خواهید شد.

لیمو هاست

هاست دانلود چیست؟

هاست دانلود نوعی خدمات میزبانی وب ارائه شده توسط شرکت‌های هاستینگ است که معمولاً با هزینه کمتری نسبت به هاست اصلی عرضه می‌شود و برای نگهداری از فایل های حجیم مثل فایل‌های رسانه‌ای کاربرد دارد.

هدف اصلی در استفاده از هاست دانلود، همانطور که از نامش پیداست ایجاد فضایی برای دانلود فایل‌های بزرگ سایت‌های دانلودی است.

در واقع می‌توان گفت با کاهش سرعت سایت‌هایی که حجم دانلود از آن‌ها زیاد است (مانند سایت‌های دانلود آهنگ یا فیلم) به دلیل آپلود فایل‌های بزرگ بر روی سایت شرکت‌های هاستینگ ارائه این سرویس خاص فکر کردند.

کاربرد هاست دانلود چیست؟

کاربرد اصلی و مهم‌ترین کاربرد هاست دانلود ذخیره‌سازی فایل‌های بزرگ برای میزبانی روی سایت است. به عبارت دیگر کاربرد هاست دانلود بیشتر برای سایت‌هایی است که فایل‌هایی با حجم زیاد در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. هاست دانلود به مدیران سایت‌ها کمک می‌کند با هزینه اندکی گامی بزرگ در زمینه بهینه‌سازی سرعت سایت خود بردارند. هاست دانلود با هزینه کمتری پهنای باند و منابع بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌‌دهد.

یک سایت دانلود فیلم را در نظر بگیرید. به نظر شما اگر آن همه فیلم و داده تصویری حجیم روی هاست اصلی سایت نگهداری و پردازش شوند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ کاهش سرعت سایت و کاهش لود صفحات به تدریج تمام کاربران را از سایت فراری خواهد داد.

یکی دیگر از کاربردهای مهم هاست دانلود ذخیره‌سازی بکاپ‌های سایت‌های دانلودی است. تصور کنید سایتی که به دانلود فیلم و سریال اختصاص دارد، فایل‌های بکاپ آن تا چه اندازه بزرگ است. در این شرایط مدیر سایت باید به خرید هاست دانلود فکر کند. اما چه تفاوت‌هایی بین هاست دانلود و هاست اصلی سایت وجود دارد؟ برای مطالعه بیشتر در این زمینه در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

هاست اصلی

تفاوت های هاست دانلود و هاست اصلی

از جمله تفاوت‌های هاست دانلود با هاست اصلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. هاست دانلود رم و cpu ندارد

هاست دانلود صرفاً فضایی برای نگهداری از فایل‌های بزرگ شماست و به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند فایل مورد نظر خود را با بهترین سرعت دانلود کنند. این هاست برخلاف فضای میزبانی وب‌سایت از رم و CPU برخوردار نیست.

  1. هاست دانلود دیتابیس ندارد

نداشتن دیتابیس باعث می‌شود شما نتوانید تمام اسکریپت‌های مورد نظر خود را بر روی دیتابیس نصب کنید. برای این که ببینید هاست دانلودی که می‌خواهید خریداری کنید با دیتابیس ارائه می‌شود یا خیر باید با پشتیبانی شرکت هاستینگ خود تماس بگیرید. علاوه‌براین توصیه می‌کنیم حتماً درباره سیستم‌عامل هاست دانلود سوال کنید.

  1. هاست دانلود کم هزینه است

بنا به دلایلی که در بالا گفته شد مثل نداشتن CPU و دیتابیس این نوع هاست با قیمت کمتری در بازار عرضه می‌شود.

 

هاست دانلود لیمو با ssl رایگان و پهنای باند نامحدود به شما عرضه می‌شود. شما می‌توانید سرویس مورد نظر خود را از شرکت هاستینگ لیمو با منعطف‌ترین قیمت‌ها خریداری کنید و در هر زمان که دوست داشتید منابع خود را ارتقا دهید یا حتی در صورت نیاز کاهش دهید. از دیگر مزایای هاست دانلود لیمو هاست می‌توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • پلن‌های قیمتی متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در طول شبانه روز
  • امکان ۳۰ روز بازگشت وجه به شما در صورت عدم رضایت
  • ارائه خدمات رایگان به مدت ۴ ماه در صورت خرید سالانه

برای خرید هاست دانلود کافیست روی همین لینک کلیک کنید تا به صفحه مربوطه بروید.

هاست دانلود

هاست دانلود لیمو هاست، انتخابی هوشمندانه

اگر از سرعت سایت خودتان راضی نیستید ممکن است یکی از دلایل آن آپلود فایل‌های بزرگ و حجیم بر روی هاست اصلی سایت باشد. حالا که دیگر تفاوت هاست اصلی و هاست دانلود را می‌دانید، به نظر می‌رسد تهیه هاست دانلود راهکاری برای بهبود سرعت سایت شما باشد.

یکی از معروف‌ترین سرویس‌های میزبانی وب در لیمو هاست، هاست دانلود لیمو است که با قیمت عالی و کیفیت بالا به شما ارائه خواهد شد. با به کارگیری هاست دانلود لیمو هاست از بهترین زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت‌افزاری ممکن بهره‌مند خواهید شد.

مزایای هاست دانلود لیمو

هاست دانلود لیمو را می‌توانید با بهترین قیمت در پلن‌های قیمتی متنوع خریداری کنید. با یک مقایسه کوچک به این نتیجه خواهید رسید که لیمو هاست صرفه اقتصادی برای کاربران را در اولویت خود قرار داده است. شما می‌توانید با خرید سالانه پلن‌ها به مدت ۴ ماه از خدمات لیمو هاست به صورت کاملاً رایگان بهره‌مند شوید. با صرف هزینه محدودی می‌توانید نهایت سرعت و عملکرد را به کاربران خود هدیه دهید.

از جمله مزایای هاست دانلود لیمو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. پشتیبانی حرفه‌ای در تمام ساعات شبانه روز

تیم پشتیبانی لیمو هاست در هر ساعتی از شبانه روز از طریق راه‌های ارتباطی متنوع همراه شما خواهد بود. به هرگونه مشکل فنی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در زمینه نگهداری از هاست خود که برخوردید کافیست با تیم کارشناسان لیمو هاست ارتباط بگیرید.

  1. امکان ارتقا منابع

در طول زمان احتمالاً سایت شما رشد خواهد داشت. در هر زمان و مکانی اگر به منابع بیشتر احتیاج داشتید و یا حتی اگر می‌خواستید منابع خود را کاهش دهید، کافیست با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.

  1. پهنای باند نامحدود

به میزان اطلاعاتی که در یک واحد زمانی مشخص (مثلا یک ثانیه) از سرور به سمت کاربر منتقل می‌شود، پهنای باند می‌گویند. طبیعتاً هر چقدر پهنای باند خدمات میزبانی وب بیشتر باشد، سرعت بیشتر خواهد بود و در نتیجه تجربه کاربری بهتری رقم خواهد خورد. در هاست دانلود لیمو هاست پهنای باند ارائه شده به شما نامحدود خواهد بود.

  1. گواهی ssl رایگان

امنیت سایت خود را به صورت رایگان تامین کنید. گواهی ssl علاوه بر امنیت برای موتورهای جستجو نظیر گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که نشان دهنده این است که اطلاعات کاربر در سایت شما امن هستند. با خرید هاست دانلود لیمو امنیت بالا را برای کاربران خود به ارمغان بیاورید.

جمع بندی

همان‌طور که دیدید، در این مطلب یکی از بهترین سرویس‌های هاست دانلود در ایران را به شما معرفی کردیم. هاست دانلود با هزینه محدودی نسبت به هاست اصلی به بهترین شکل نیاز شما را در تامین منابع برطرف خواهد کرد. در این مطلب تفاوت‌ های هاست دانلود با هاست اصلی را باهم مرور کردیم.

معمولاً افرادی که از سرویس هاست دانلود استفاده می‌کنند، ممکن است در طول زیمان حتی یک بار هم به هاست خود سر نزنند؛ اما سرویس هاست اصلی اینطور نیست. امیدواریم که به خوبی با تفاوت‌های هاست دانلود با هاست اصلی آشنا شده باشید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *