رپرتاژ

نکاتی که قبل از رزرو هتل باید به آن توجه کرد؟

رزرو هتل خوب اولین گام برای شروع سفر است. این موضوع فقط به سفرهای تفریحی خلاصه نمی‌شود، هتل محلی برای استراحت، آرامش و حتی تفریح در سفر است. رزرو هتل چه برای یک ماه باشد و چه چند ساعت باید احساس امنیت، آرامش و راحتی به مسافران بدهد.گاهی قیمت پایین هتل، عکس های زیبا و تبلیغات ممکن است باعث شود که مسافران در رزرو آنلاین هتل با اشتباه مواجه شوند. در این مطلب کوتاه قصد داریم نکات رزرو هتل را بررسی کنیم. اگر قصد دارید در آینده نزدیک به سفر بروید، این نکات می‌تواند کمک کننده باشد.

هزینه اقامت هتل

اگر قصد دارید هتل خارجی رزرو کنید حتما به مالیات توجه کنید. گاهی قیمت درج شده در سایت های رزرو هتل بدون در نظر گرفتن مالیات حساب شده‌اند. این موضوع باعث می شود هنگام پرداخت نهایی با قیمت بیشتری مواجه شوید. از سوی دیگر، بعضی وقتها موقعیت جغرافیایی یا فصل سفر باعث می‌شود قیمت بعضی از هتل ها به شکل باورنکردنی بالاتر از حدمعمول باشد. اگر به نظرتان رسید قیمت هتل با توجه به کلاس اقامتی یا امکانات بالا است به زمان سفرتان توجه کنید. ازدحام مسافر و پر شدن اقامتگاه ها گاهی باعث می‌شود یک هتل ارزان قیمت با قیمتی چند برابر ارزش واقعی رزرو شود. اگر چنین اتفاقی افتاد سعی کنید سفرتان را به بازه خلوت‌تری موکول کنید.

موقعیت جغرافیایی و مکانی هتل

انتخاب منطقه رزرو هتل تا حد زیادی به نوع سفر باز می‌گردد. به سفر تجاری می‌روید یا قصدتان یک سفر تفریحی است؟ چند نفر هستید و چه مکان‌های تفریحی را بیشتر می‌پسندید. هتل ها دسته‌بندی‌های زیادی دارند. اگر برای گذراندن یک تابستان کنار ساحل به سفر می‌روید، بهترین گزینه رزرو هتل های ساحلی است. اگر یک سفر کاری دارید بهتر است نزدیک محل جلسه یا همایش هتل رزرو کنید. حتی ممکن است هتل شما محیطی برای برگزاری جلسات داشته باشد. این نکته را باید قبل از رزرو آنلاین هتل چک کنید.

هتل های جنگلی، هتل های کوهستانی و از همه مهم‌تر هتل‌هایی که در مرکز شهر هستند! هتل های مرکز شهر معمولا بهترین گزینه برای رزرو هستند. این هتل ها دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی و وسایل نقلیه عمومی دارند و می توانند هزینه سفر شما را تا حد زیادی کاهش بدهند. به همین دلیل یکی از نکات رزرو هتل توجه به موقعیت جغرافیایی است. گاهی قیمت پایین یک اقامتگاه ممکن است در نگاه اول جلب توجه کند، اما اگر هزینه‌های رفت‌وآمد و زمان را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که رزرو هتل با قیمت بالاتر و موقعیت جغرافیایی مناسب، می‌تواند مقرون به صرفه‌تر باشد.

تفریحات و امکانات هتل

شما چه سبک سفری را بیشتر می‌پسندید؟ سفرهای لوکس یا کوله گردی؟ چقدر بودجه دارید و چه امکاناتی برایتان مهم است؟ گاهی ما فقط به دنبال محلی برای خواب هستیم و سایر امکانات برایمان اهمیت ندارد. گاهی به دنبال یک هتل لوکس با بهترین امکانات هستیم. به طورکلی انتخاب هتل به سبک و سیاق شما برای سفر باز می گردد. اما سلیقه شما هرچه که باشد بهتر است قبل از رزرو آنلاین هتل امکانات اقامتگاه را به طور کامل بررسی کنید. اگر با سالمندان سفر می‌کنید دقت داشته باشید که هتل آسانسور و وسایل راحتی داشته باشد. صبحانه رایگان، پارکینگ، ظرفیت اتاق‌ها، منظره بالکن و سایر خدمات هتل را بررسی کنید. در موارد بسیاری مسافران بعد از رزرو آنلاین هتل و مشاهده اتاق‌ها یا امکانات هتل به طور کلی از تصمیم خود منصرف شده‌اند. اگر دوست دارید خاطره خوبی از اقامت در یک هتل داشته باشید به عکس‌ها بسنده نکنید و حتما تفریحات و خدمات هتل را بررسی کنید.

مقررات کنسلی اقامت

قبل از هرچیز بهتر است در برنامه‌ریزی زمان سفر دقت کنید، بهترین هتل را با توجه به بودجه، موقعیت جغرافیایی و امکانات رزرو کنید و احتمال کنسلی را به حداقل برسانید. اما با وجود رعایت تمامی نکات و برنامه‌ریزی دقیق گاهی شرایط ناگهانی مسافران را وادار به کنسل کردن رزرو هتل می‌کند. این موضوع ممکن است تا حد زیادی به ضرر مسافران تمام شود. گاهی در صورت کنسلی هتل به خصوص در بازه‌های پر سفر هزینه‌ای به شما باز نمی‌گردد. گاهی هرچه دیرتر هتل را کنسل کنید درصد بیشتری از مبلغ رزرو هتل از شما کسر می شود و گاهی به طور کلی امکان کنسلی وجود ندارد.

توجه داشته باشید که هیچ مسافری هنگام رزرو هتل قصد کنسل کردن اقامتگاه را ندارد، با این حال یکی از نکات رزرو هتل بررسی مقررات هتل به خصوص مقررات کنسلی اقامتگاه است. اگر قبل از سفر تمامی این نکات را به شکل دقیق بررسی کنید، در صورت پیش آمدن شرایط غیرمنتظره برای کنسلی هتل کمتر با مشکل مواجه می‌شوید.

با فلای تودی، ارزانتر از تصورتان سفر کنید!

اگر نگران پیدا کردن بهترین یا ارزانترین هتل هستید، باید گفت فلای تودی مرجع متنوع ترین و ارزانترین هتل ها و بلیط هواپیما است. در این سایت امکان رزرو ۱.۵ میلیون هتل در سرتاسر جهان را خواهید داشت. فقط باید مقصد خود را در این سایت جستجو کنید. شما از تنوع اقامتگاه ها، هتل ها و البته قیمت‌ها شگفت زده خواهید شد. اگر حتی قصد سفر هم ندارید، گزینه کی، کجا فلای تودی می‌تواند الهام بخش خوبی برای شروع ماجراجویی باشد!

یکی دیگر از گزینه‌هایی که این سایت را به یکی از معتبرترین سایت های رزرو هتل ارزان قیمت تبدیل می‌کند، رزرو هتل با ارز ایرانی در فلای تودی است. مهم نیست که شما کجای هستید و می‌خواهید به کجا بروید. می‌توانید هتل خود را با کارت بانکی و پرداخت ریالی در چند دقیقه رزرو کنید.

کافی است مقصدتان را جستجو کنید. یونان، استرالیا، استانبول یا مکزیک! در کمتر از چند ثانیه لیست بلندبالایی از هتل ها از ارزان ترین تا لوکس ترین ها برایتان نمایش داده می‌شود. حالا می‌توانید با یک کلیک این هتل را با کارت بانکی خود رزرو کنید، دیگر نیازی نیست پولتان را به دلار تبدیل کنید. از سمتی اگر در رزرو هتل به مشکل برخوردید مهم نیست که چه ساعتی از شبانه‌روز یا در چه نقطه‌ای باشید، کافی است با پشتیبانی این سایت تماس بگیرید!

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *