رپرتاژ

هتل های ارزان استانبول را میشناسید؟

لیمو HR

هتل های ارزان استانبول را میشناسید؟

استانبول

سفر به استانبول طرفداران زیادی دارد به ویژه اگر قرار باشد این سفر اقتصادی و ارزان باشد بی‌تردید هر فردی که اهل سفر باشد از آن استقبال می‌کند. بی‌شک بخش زیادی از مخارج سفر به این مقصد پرطرفدار به هزینه رزرو هتل استانبول مربوط است. از این رو انتخاب هتل‌های ارزان در استانبول می‌تواند تا حد زیادی هزینه‌های سفر به این مقصد گردشگری محبوب را کاهش دهد و یک سفر مقرون به صرفه را برای گردشگران رقم بزند. بنابراین تصمیم داریم تا در مطلب حاضر به سراغ گزینه‌های ارزان هتل استانبول برویم و ضمن معرفی آنها ویژگی‌ها و امکانات این هتل‌ها را بررسی کنیم.

هتل فیده استانبول (Fide Hotel)

هتل فیده استانبول از آن دسته هتل‌هایی است که نه تنها به سبب قیمت فوق العاده مناسبش بلکه به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد در میان گردشگران ایرانی شهر استانبول بسیار شناخته شده و پرطرفدار است. این هتل در منطقه بی اغلو استانبول قرار گرفته است و فاصله آن تا میدان معروف تکسیم بطور پیاده کمتر از ۱۰ دقیقه است. بعلاوه این مجموعه از جمله نزدیک‌ترین هتل استانبول به خیابان پر جنب و جوش استقلال است و همین امر موجب دسترسی آسان به مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌های معروف برای مهمانان هتل شده است. هتل فیده در طبقه‌بندی هتل‌های سه ستاره ترکیه قرار می‌گیرد و امکانات آن اگرچه لوکس و ایده‌آل نیست اما با در نظر گرفتن هزینه اقامت آن بسیار مناسب ارزیابی می‌شود. بنابراین در این هتل خبری از امکاناتی نظیر حمام ترکی، استخر و سالن ماساژ نیست اما امکانات رفاهی یا خدمات اولیه و ضروری اقامت نظیر اینترنت وای فای رایگان، وعده صبحانه رایگان و خدمات تبدیل ارز در آن مهیا است. علاوه بر آن این مجموعه به آن دسته از گردشگرانی که به صورت هوایی و با خرید بلیط استانبول سفر کرده‌اند نیز خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌کند.

هتل اترنو استانبول (Eterno Hotel)

احتمالا شما هم مانند بسیاری از گردشگران تصور می‌کنید برای پیدا کردن گزینه‌های ارزان قیمت هتل استانبول قرار است فقط به سراغ هتل‌های دورافتاده از مرکز شهر یا هتل‌های بسیار کوچک با امکانات بسیار محدود بروید. هتل اترنو استانبول از آن نمونه‌هایی است که ثابت می‌کند این موضوع همیشه هم صادق نیست. این هتل در دسته هتل‌های سه ستاره قرار دارد که در چندقدمی میدان تکسیم قرار گرفته است. هرچند گزینه‌های ارزان‌تر از این هتل هم برای اقامت در استانبول وجود دارد اما با در نظر گرفتن طراحی شیک اتاق‌ها و امکانات مناسبی که در آنها تعبیه شده است، هزینه اقامت در این هتل فوق العاده مقرون به صرفه‌ است. اتاق‌های این مجموعه در ظرفیت‌های مختلفی از دو نفره تا سه نفره و به دو صورت اتاق استاندارد و لوکس ارائه می‌شوند و چیدمانی مدرن و امروزی دارند. علاوه بر آن همگی آنها دارای عایق صوتی هستند که موجب رضایت مهمانان از استراحت شبانه در اتاق‌های هتل می‌شود. صبحانه به صورت سلف سرویس، اینترنت وای فای رایگان، ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس و خدمات فروش بلیط استانبول نیز از جمله خدماتی است که در این مجموعه به مهمانان عرضه می‌شود.

استانبول

هتل تکسیم تراست استانبول (Taksim Trust Hotel)

هتل تکسیم تراست استانبول از دیگر گزینه‌های ارزان برای اقامت در این شهر ترکیه است که با وجود قیمت مناسبش از دو ویژگی مهم شامل موقعیت مکانی خوب و دارا بودن امکانات رفاهی و خدمات میزبانی مطلوب برخوردار است. از این رو بسیاری از برگزارکنندگان تورهای ارزان نیز این هتل را برای پکیج‌های اقتصادی خود درنظر می‌گیرند. گفتنی است شما هم برای بهرمندی از این گزینه‌های اقتصادی می‌توانید اقدام به رزرو تور استانبول سفرمارکت کنید. هتل تکسیم تراست یک مجموعه یک ستاره است و همانطور که از عنوانش پیدا است در نزدیکی میدان تکسیم و در ۱۰۰ متری خیابان استقلال قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل در طبقات مختلف یک ساختمان قرار دارند که با وجود تعبیه آسانسور تردد در آنها آسان است. اتاق‌های این هتل مساحت کمی دارند اما با این وجود مکانی دنج، راحت و تمیز برای اقامت چند روزه در شهر استانبول محسوب می‌شوند. در مجموع با وجود تک ستاره بودن هتل و قیمت اقتصادی آن امکانات و خدمات آن بسیار رضایت بخش است.

هتل هان استانبول (Hotel Han)

هتل هان استانبول یک هتل دو ستاره و فوق العاده اقتصادی در شهر استانبول است که در محله معروف سلطان احمد و در قلب منطقه تاریخی این شهر قرار گرفته است. این مجموعه نه تنها به عنوان یک گزینه اقتصادی در گزینه‌های هتل استانبول است بلکه با دارا بودن موقعیت مکانی خوب و امکانات متناسبش توانسته است رضایت خاطر اکثریت مهمانان خود را بدست آورد. چیدمان و طراحی فضاهای عمومی هتل و اتاق‌های آن به گونه‌ای است که محیطی پرانرژی و نشاط‌آور برای مهمانان مهیا شود. همانطور که انتظار می‌رود این هتل امکانات جانبی اقامت نظیر سالن ورزشی، استخر یا سالن را دربرنمی‌گیرد. با این وجود خدمات و امکاناتی نظیر خدمات لاندری، اینترنت رایگان و ترانسفر رایگان فرودگاهی، تجهیزات کمکی برای افراد توانیاب و سالن بدنسازی در این مجموعه مهیا شده است.

استانبول

هتل تکسیم پارک سوئیت (Taksim Park Suits Hotel)

اگر در انتخاب هتل استانبول به دنبال گزینه‌ای هستید که همزمان چند معیار موقعیت مکانی خوب، قیمت اقتصادی و خدمات مطلوب را به همراه داشته باشد و از نظر میزان رضایتمندی مهمانان در رتبه بالایی قرار داشته باشد، پس بی‌شک هتل تکسیم پارک سوئیت استانبول یکی از آنها است. فاصله این هتل تا میدان تکسیم تنها ۴۰۰ متر است و مهمانان آن با یک پیاده‌روی بسیار کوتاه می‌توانند به مرکز شهر دسترسی پیدا کنند. اتاق‌های هتل از فضای نسبتا بزرگ و دلبازی برخوردارند و طراحی دکوراسیون آنها مدرن و امروزی است و به دلیل وجود عایق‌های صدا فضای آنها برای استراحت در طول شب بسیار آرامش‌بخش و فارغ از صداهای مزاحم در خیابان‌های مرکزی شهر است. اگرچه طیف وسیعی از امکانات و تجهیزات را دربرندارند اما با این حال امکاناتی که برای یک اقامت بی‌دغدغه لازم است در آنها قرار دارد. تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، میز کار، کمد لباس، لوازم بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع از جمله امکانات داخلی اتاق‌ها است. علاوه بر آن یک سالن آرایشگاه و همچنین مرکز فروش خدمات گردشگری نیز در هتل وجود دارد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *