رپرتاژ

قیمت تور استانبول از هتل‌ های مختلف

لیمو HR

قیمت تور استانبول

استانبول یکی از شهرهای پر زرق و برق ترکیه است که تلفیقی از قاره آسیا و اروپا را در خود جای داده است. این شهر که سه طرف آن در محاصره دریا قرار دارد، به عنوان شهر ۱۰۰۰ مسجد نیز شناخته می‌شود. در طول سال، تورهای زیادی به مقصد شهر استانبول راهی سفر می‌شوند. در ادامه می‌خواهیم درمورد قیمت تور استانبول و امکانات و امتیازات سفر با تور به این شهر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

چرا تور استانبول طرفدارهای زیادی دارد؟

تور استانبول دربین مسافران بسیار محبوب‌تر از سایر تورها است. از جمله دلایل محبوبیت این تور می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • تاریخ غنی و آثار برجای مانده از حکومت‌های مختلف در استانبول
  • آب و هوای معتدل و دلنشین
  • فرهنگ تلفیقی آسیا و اروپا در این شهر
  • مراکز خرید متعدد با محصولات شیک از برندهای مشهور دنیا
  • سواحل زیبا

در کل شهر استانبول جذابیت زیادی دارد و به‌خاطر تنوع مکان‌های گردشگری پاسخگوی سلیقه اکثر افراد است. به‌همین خاطر افرادی هستند که حتی اگر بارها و بارها به این شهر سفر کرده باشند، باز هم به دنبال تور مسافرتی به این شهر زیبای ترک‌نشین هستند.

چه زمانی برای رزرو تور استانبول مناسب است؟

بهترین زمان برای رزرو تور و سفر به ترکیه در فصل بهار و پاییز است؛ چون دمای هوا در این فصل‌ها معتدل است و در بهترین و مناسب‌ترین حالت ممکن قرار دارد. در این فصل‌های سال می‌توانید بدون تحمل گرما و یا سرمای زیاد در سطح شهر قدم بزنید، از هوای شهر لذت ببرید و به دیدن جاذبه‌های دیدنی این شهر بروید.

قیمت تور استانبول

انواع تور برای سفر به استانبول

باتوجه به اینکه تورهای مختلفی به مقصد استانبول برگزار می‌شود، بهتر است برای انتخاب تور از میان موارد مختلف چند نکته را مدنظر قرار دهید. از جمله:

  • نوع تور
  • نوع پرواز و امکانات آن

نوع تور

برای سفر به استانبول، تورهای زیادی به‌صورت زمینی و هوایی حرکت می‌کنند. افرادی که قصد دارند در طول سفر جاهای زیادی را ببینند و از طبیعت اطراف لذت ببرند، می‌توانند با تورهای زمینی و از طریق اتوبوس به این شهر سفر کنند. افرادی هم که می‌خواهند زمان کمتری را در مسیر باشند و زودتر به مقصد برسندُ انتخاب تور هوایی برای آنها مناسب‌تر است.

نوع پرواز از نطر امکانات

پروازهای زیادی با ایرلاین‌های مختلف به مقصد استانبول انجام می‌شود. از جمله: پروازهای ایرانی قشم ایر، ماهان و ایران ایر و همچنین پروازهای ترک اطلس گلوبال، پگاسوس و ترکیش ایرلاین که قیمت هر کدام از این پروازها متفاوت است و همچنین از نظر امکانات نیز با هم تفاوت‌هایی دارند. تفاوت قیمت هرکدام از این پروازها روی قیمت تور استانبول تاثیرگذار خواهد بود.

چه نکاتی برای سفر با تور به استانبول باید مدنظر قرار دهید؟

تور ترکیه مخصوصا به مقصد استانبول، همیشه طرفدارهای زیادی داشته است و در طول سال تورهای زیادی از کشور ما به مقصد این شهر اجرا می‌شوند؛ بنابراین قبل از رزرو تور باید نکاتی را مدنظر قرار دهید تا سفری مطابق با میل خود به این شهر داشته باشید:

  • برای سفر به استانبول، حتما بلیط تور را از آژانس‌های معتبر و نامی خریداری کنید.
  • قبل از سفر به این شهر، جاهای دیدنی آن را بشناسید تا زمان اقامت در این شهر بتوانید به‌راحتی و بدون هزینه زیاد به این مکان‌ها بروید.
  • قبل از رزرو تور استانبول، بهتر است عواملی را که روی قیمت تور تاثیر می‌گذارند بشناسید ، به این ترتیب می‎‌توانید تور مناسب خودتان را با قیمت مناسب پیدا کنید.

قیمت تور استانبول

قیمت تور استانبول

قیمت تور استانبول، تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد چندمورد از این عوامل عبارتند از:

  • قیمت بلیط هواپیما
  • زمان سفر
  • نوع هتل اقامت
  • مدت زمان اجرای تور

قیمت بلیط هواپیما

قیمت بلیط هواپیما بسته به نوع هواپیمایی که انتخاب می‌کنید متفاوت است. همچنین نوع بلیطی که می‌خرید نیز روی قیمت آن تاثیر دارد. برای مثال، بعضی از ایرلاین‌ها برای تکمیل ظرفیت پرواز خود به مقصد استانبول بلیط‌های لحظه آخری به فروش می‌گذارند، این بلیط‌ها قیمت به نسبت کمتری دارند. پس خرید بلیط لحظه آخری می‌تواند تا حدودی هزینه سفر را کاهش دهد.

زمان سفر

زمان اجرای تور و سفر نیز روی قیمت تور استانبول تاثیر دارد. در فصول سرد سال، تورهای کمتری به مقصد ترکیه و استانبول اجرا می‌شود و افراد کمتری به این شهر سفر می‌کنند، همین موضوع روی قیمت تور سفر به استانبول تاثیر زیادی دارد. بنابراین اگر زمانی‌که میزان تقاضا برای سفر به این شهر کمتر است، بلیط بخرید طبیعتا هزینه کمتری نیز پرداخت خواهید کرد.

قیمت تور استانبول

نوع هتل اقامت

یکی دیگر از عواملی که روی قیمت تور استانبول تاثیر مستقیم دارد، نوع هتل انتخابی شما است. هرچقدر هتل لوکس‌تر باشد، هزینه هم به همان میزان بالاتر خواهد بود.

مدت زمان اجرای تور

مدت زمان اجرای تور نیز از عوامل تاثیرگذار روی قیمت نهایی است. به این ترتیب هر چقدر زمان بیشتری در استانبول بمانید، هزینه بیشتری نیز پرداخت خواهید کرد.

سخن آخر

در این مطلب مواردی را که روی قیمت تور استانبول تاثیر می‌گذارند، معرفی کردیم. آشنایی با این عوامل به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید و در زمان مناسب تور با قیمت مقرون‌به‌صرفه رزرو کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *