اخبار حمل و نقل و لجستیک

«قطاربار» به راه افتاد!

لیمو HR

پنجشنبه مصادف با ششم مهرماه نشست خبری رونمایی از قطاربار، پلتفرم سرویس تجارت الکترونیک راه‌آهن، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

 

در این نشست خبری مهندس مجید فغانی، مدیر قطاربار از جای خالی سرویس ارسال مرسوله توسط وسایل حمل‌ونقل ریلی در حوزه لجستیکی ایران گفت که حالا این مهم پس از ۸۵ سال به همت قطاربار احیا می‌شود.

قطاربار از سال ۱۳۹۹ با عقد قراردادی با شرکت راه‌آهن به بازسازی و بهسازی زیرساخت‌های این کسب‌وکار مشغول بوده است و اکنون با داشتن ۴۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور و سامانه‌ای بر بستر وب سرویس API با امکان ثبت و صدور بارنامه و رهگیری مرسوله‌ها آماده خدمت‌رسانی است.

به گفته فغانی، قطاربار به موجب قرارداد ۱۰ ساله‌ای که با شرکت راه‌آهن امضا کرده است قرار است خدمات مختلفی را در زمینه ارسال خرده‌بار به کاربران ارائه کند.

 

در ادامه مهرداد ملک‌محمدی، مدیرعامل تاپین از مزایای به کارگیری حمل‌ونقل ریلی برای ارسال مرسولات گفت:«شما می‌توانید بارهای صفر کیلو تا بی‌نهایت را از طریق سیستم حمل‌ونقل ریلی جابه‌جا کنید، به شرطی که از در واگن داخل برود.»

از دیگر ویژگی‌های جذاب قطاربار سرعت ارسال آن است که تمامی مرسولات حداکثر درظرف ۲۴ ساعت به دست گیرنده خواهد رسید.

مدیرعامل تاپین از مزیت‌های دیگر قطاربار مانند: حمل ترکیبی، قیمت اقتصادی و سرویس درب به درب حمل خودرو و ارسال مرسوله از در منزل تا مقصد مورد نظر و روش‌های پرداخت آنلاین، پیش کرایه یا پس‌کرایه گفت.

در بخش آخر، این نشست خبری با جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران به پایان رسید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۳ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *