رپرتاژ

کارینو؛ سایت مشاوره و مجری تبلیغات کسب و کار را بهتر بشناسید!

لیمو HR

هر کسب و کاری برای رسیدن به موفقیت و اهداف خود نیاز دارد شناخته شود. امروزه در دنیای کسب و کارها رقابت در بازار نیست، بلکه رقابت درون ذهن مشتری است. زمانی که رقبای زیادی برای کسب و کار شما وجود دارد تنها نکته‌ای که مهم است، انتخاب برند و کسب و کار شما در بین گزینه‌های انتخابی مشتری است. باید زمانیکه مشتری در ذهن خود درگیر انتخاب بین شما و رقبا است، بدون درنگ شما را انتخاب کند. اما چگونه به این هدف برسیم؟

تبلیغات برای کسب و کارها

آیا ما می‌توانیم ذهن مشتری را دستکاری کنیم تا کسب و کار و خدمات ما را انتخاب کند؟ خوشبختانه بله! از طریق یک تبلیغات درست می‌توان به این هدف دست یافت. تبلیغات، محصولات یا خدمات را به نمایش می‌گذارد و به دنبال ترغیب مخاطب به خرید از ما یا انتخاب کسب و کار ما است. باتوجه به میزان بزرگی یا کوچک بودن یک کسب و کار و هدفی که دارد، تبلیغات می‌تواند شکل‌های مختلفی داشته باشد.

تنها یک تبلیغات مناسب می‌تواند آگاهی لازم از محصولات یا خدمات یک شرکت را در ذهن مشتری ایجاد کند. این آگاهی در نهایت منجر به رشد کسب و کار و فروش بیشتر می‌شود. در دنیای امروز به لطف اینترنت دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبان فراهم شده است. از این رو تبلیغات هم از سبک سنتی، محلی و چاپی به سمت تبلیغات در فضای مجازی پیش می‌رود. کسب و کارها در حال رقابت بزرگی برای نفوذ تبلیغاتشان در ذهن مشتری جهت ایجاد آگاهی، فروش بیشتر، حفظ سهم بازار و برند سازی هستند.

نکات مهم در یک تبلیغات موثر

هدف از تبلیغات کاملا بستگی به کسب و کارتان دارد که بالاتر به آن اشاره کردیم. اما باتوجه به اینکه هر تبلیغاتی هزینه‌ای به همراه دارد، در نهایت لازم است موثر واقع شود و بازدهی مناسبی داشته باشد تا ضرر نکنید. از این رو توجه به نکات مهم برای یک تبلیغات موثر ضروری است.

مخاطب مناسب را مورد هدف قرار دهید

اطمینان از دستیابی به مخاطبان هدف کسب و کارتان، بهترین راه برای به حداکثر رساندن بازدهی تبلیغات است. برای این کار ابتدا مخاطب هدف خود را به خوبی بشناسید. پس از شناخت کافی به راحتی شبکه‌های اجتماعی یا مکان‌هایی که مخاطب شما در آن وجود دارد را می‌یابید و می‌توانید تبلیغاتی موثر اجرا کنید.

جایی که مخاطبان شما هستند، تبلیغ کنید

حالا که مخاطبان هدف را به خوبی شناختید، در مورد فضای مجازی مناسب یا مکانی که برای تبلیغات فیزیکی مناسب است تحقیق کنید. باید از رسیدن تبلیغات به مشتری هدف اطمینان حاصل شود. هر شبکه اجتماعی شامل رده سنی خاصی است. محصولات یا خدمات هر کسب و کاری مناسب رده سنی خاصی است. با شناخت از این رده سنی و اینکه هریک در کدام شبکه اجتماعی وجود دارند، مکان مناسب تبلیغات‌تان را خواهید یافت.

در زمان مناسب تبلیغ انجام دهید

به احتمال زیاد هزینه کافی برای تبلیغات در تمام طول سال ندارید. به همین دلیل بهتر است، بهترین زمان‌های مناسب برای تبلیغات را پیدا کنید. بهتر است ابتدا شلوغ‌ترین فصل‌های کسب و کارتان را شناسایی کنید. اگر کسب و کار شما مربوط به ساخت و ساز باشد، در فصل بهار فروش شروع می‌شود و در تابستان به اوج می‌رسد. یا اگر یک کسب و کار خرده فروشی دارید، حتما تعطیلات را در نظر داشته باشید. تبلیغات در زمان‌های شلوغ که مشتری زیادی به کسب و کار شما روی می‌آورند، بازدهی بیشتری دارد.

میزان موفقیت تبلیغات را ارزیابی کنید

در نهایت پس از تبلیغات، میزان موفقیت و بازدهی را ارزیابی کنید. اگر تبلیغات موفقی داشته‌اید که بسیار عالی است. اما اگر به هر دلیلی در تبلیغات شکست خورده‌اید و بازدهی‌تان مناسب نبوده است؛ اگر در تبلیغات میزان بازدهی نسبت به میزان هزینه کمتر بوده و ضرر کرده‌اید، باید دلیل شکست را پیدا کنید. با پیدا کردن دلیل، راه‌حل آن را می‌یابید و می‌توانید به فکر استراتژی‌های بازاریابی مجدد باشید.

استراتژی‌های بازاریابی مجدد را امتحان کنید

امکان دارد افراد زیادی از وبسایت یا کسب و کارتان دیدن کنند، اما فقط بازدید کننده باقی بمانند و به مشتری تبدیل نشوند. اینجا است که به بازاریابی مجدد نیاز پیدا می‌کنید. بازاریابی مجدد در تبلیغات دیجیتال بسیار موثر است. شناخت پرسونای مشتری در این نوع بازاریابی واجب است. با شناخت شخصیت مشتری و فهمیدن اینکه به دنبال چه چیزی است، قادر به انجام تبلیغاتی موثر خواهید بود.

چرا به مشاوره و مجری تبلیغات کسب و کار نیاز داریم؟

در دنیای امروز همه کارها تخصصی شده‌اند. رشته‌های تخصصی پزشکی، مهندسی کامپیوتر، ریاضی، فیزیک، داروسازی و هر حوزه دیگری، هرکدام متخصص مربوط به خود را دارند. شما در هر کاری هر قدر هم سرامد باشید، تنها متخصص حوزه کاری خودتان هستید و برای تبلیغات نیاز به افراد متخصص و با تجربه در این زمینه دارید. کسانی که در این حوزه تجربه زیادی داشته باشند و تمامی ریسک‌های این حوزه را بشناسند تا بهتر بتوانند تبلیغات شما را مدیریت کنند و به بهترین بازدهی ممکن دست پیدا کنید.

در حوزه تبلیغات بهتر است کارینو ؛ سایت مشاوره و مجری تبلیغات کسب و کار را بهتر بشناسید! چرا که در این حوزه نیز پلتفرم‌های زیادی مشغول به کار هستند اما قطعا تیمی مجرب و متخصص مانند کارینو به بهترین نحو ممکن به شما مشاوره می‌‌دهد و بهترین بازدهی و سود را از تبلیغات عاید شما خواهد کرد.

کارینو چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

چه کسب و کاری نوپا داشته باشید و چه جایگاه مناسبی در بازار کسب کرده باشید، جذب مشتری جدید و کسب درآمد بیشتر هدفی دست‌یافتنی است. کارینو با استفاده از جدیدترین روش‌های تبلیغات دیجیتال به شیوه‌ای خلاقانه و هوشمندانه بازدهی کسب و کارتان را بالا می‌برد. با اطمینان خاطر، صفر تا صد طراحی و اجرای تبلیغ کسب و کارتان را به کارینو بسپارید تا با ایجاد تبلیغاتی ماندگار به رشد و شکوفایی کسب و کار و خدمات شما کمک کند.

بزرگ‌ترین دغدغه هر کسب و کاری انجام تبلیغاتی درست با کمترین ریسک ممکن است. به طوری که با هزینه‌ای مناسب به بیشترین بازدهی و سود ممکن دست پیدا کند. چه با هدف برندسازی و شناساندن کسب و کار دست به تبلیغ بزنید، چه به فکر حفظ سهم فروش در بازار یا افزایش آن باشید، کارینو این دغدغه‌ها را درک می‌کند و با فراهم کردن امکانات زیر، نیاز شما را به طور کامل برطرف خواهد کرد.

  • تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام
  • ساخت تیزر تبلیغاتی برای تبلیغ در اینستاگرام و تلگرام
  • فراهم کردن امنیت پیج اینستاگرام و بازگرداندن پیج‌های از دست رفته
  • تولید محتوای ویدیویی، گرافیکی و عکاسی
  • مشاوره پیج اینستاگرام
  • مدیریت پیج اینستاگرام و کانال تلگرام
  • طراحی لوگو و ساخت لوگو موشن
  • خدمات طراحی سایت و سئو وبسایت

به احتمال زیاد تا کنون به توسعه بازار هدف خود در همه استان‌های کشور و حتی خارج از کشور فکر کرده‌اید. حتما می‌دانید برای این کار راهی به جز دنیای اینترنت ندارید. حتی اگر از انجام کسب و کار خودتان از طریق دنیای اینترنت چیزی نمی‌دانید، اصلا نگران نباشید. زیرا کارینو تمام این مراحل را از صفر تا صد انجام می‌دهد و مشاوره‌های لازم برای ادامه راه را به شما خواهد داد.

سخن پایانی

کارینو، از طراحی سایت و خدمات سئو گرفته تا ساخت پیج اینستاگرام، مدیریت پیج و کانال، انجام کارهای گرافیکی و … همه را با مناسب‌ترین هزینه ممکن برای شما انجام خواهد داد. همچنین هدف از هر تبلیغاتی دریافت بیشترین بازدهی و سود ممکن از تبلیغات و بازگشت مبلغ هزینه شده به همراه سود زیاد به کسب و کار است. کارینو متخصص انجام این کار است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *