رپرتاژ

برابر بیشتر دلار بخرید، ۵ برابر بیشتر سود کنید

لیمو HR

خرید و فروش دلار یک سرمایه‌گذاری جذاب در بازار ایران است؛ اما پر از چالش‌ها و موانع حل نشدنی است که همه ترجیح می‌دهند عطایش را به لقایش ببخشند. معدود افرادی هم که پای کار معاملات دلار هستند، به تلاش زیاد و سود کم راضی شده‌اند. حالا در تبدیل و در بزرگترین بازار ارز دیجیتال ایران با حجم معاملات ۳۰۰ میلیارد تومانی امکان خرید و فروش دلار البته با تتر برای همه ما ایرانی‌ها فراهم آمده است.

تتر یک ارز دیجیتال با قیمت ثابت ۱ دلار است. متناسب با نوسانات قیمت دلار در بازار آزاد ایران، قیمت تتر نیز به همان نسبت تغییر می‌کند. پس اگر تتر بخریم، انگار دلار خریدیم و با افزایش قیمت تتر می‌توانیم همان سود را داشته باشیم. اما این بار در یک بازار کاملا آنلاین و بدون اینکه از پشت میز خود بلد شوید، می‌توانید در این معاملات حاضر شوید.

در صرافی تبدیل می‌توانید برای خرید و فروش تتر با ضریب اهرمی ۵ برابری اقدام کنید. یعنی اگر ۱۰۰۰ دلار سرمایه دارید، ۵۰۰۰ تتر بخرید و اگر قیمت ۱۰ درصد بالاتر رفت، شما سود ۵۰ درصدی به دست آوردید. سود ۵ برابری به همین راحتی در معاملات تتر (دلار) انتظار ما را می‌کشد.

معاملات دو طرفه و سود از ریزش قیمت دلار

درباره بازار دو طرفه احتمالا شنیده باشید. در بازارهای دو طرفه شما می‌توانید هم از افزایش قیمت‌ها به سود برسید و هم از ریزش قیمت‌ها سود به دست آورید. در تبدیل می‌تواند برای خرید و فروش تتر (دلار) به صورت دو طرفه اقدام نموده و از ریزش قیمت دلار نیز به سود برسید.

قیمت دلار دائما در حال نوسانات منفی و مثبت است. اگر روند نزولی آن را درست تشخیص دهید، می‌توانید با ورود به یک معامله فروش، وقتی قیمت در حال افت است، با همان اهرم ۵، تا ۵ برابر بیشتر از افت به سود برسید. سودهای دلاری انتظار شما را می‌کشند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *