رپرتاژ

آیا امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام و احراز هویت وجود دارد؟

لیمو HR

آیا امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام و احراز هویت وجود دارد؟

ووچر پرفکت مانی (e-Voucher) یک روش پرداختی مهم برای انجام تراکنش‌های مالی آنلاین و مدیریت دارایی‌ها است. این سیستم، به شما امکان می‌دهد تا مطمئن و سریع به معاملات مالی آنلاین بپردازید و از خدمات متنوع ویژه که ارائه می‌دهد، بهره‌مند شوید. ممکن است بپرسید آیا خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت و ثبت نام امکان‌پذیر است؟ در پاسخ باید بگوییم که سایت رسمی پرفکت مانی و بسیاری از شرکت‌های واسط امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون نیاز به احراز هویت را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند. البته در صورت انجام احراز هویت، می‌توانید از مزایای بیشتری مانند امنیت و بهره‌برداری از خدمات برخوردار شوید. در ادامه به صورت کامل خواهید آموخت که چگونه خرید و فروش ووچر پرفکت مانی را انجام دهید. همچنین با تفاوت حساب احرازهویت شده و حساب بدون احراز هویت نیز آشنا خواهید شد.

معرفی پرفکت مانی و راه های پرداخت با آن

پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب بین‌المللی برای پرداخت آنلاین است که برای پرداخت‌های غیرنقدی الکترونیکی استفاده می‌شود. شما می‌توانید از طریق این سیستم، از وب‌سایت‌هایی که پشتیبانی‌کننده‌ آن هستند، خرید اینترنتی انجام دهید.

در پرفکت مانی دو روش پرداخت وجود دارد؛

۱.شارژ حساب پرفکت مانی از طریق ووچر پرفکت مانی (Voucher)

۲.ولت به ولت ( از طریق سایر حساب‌های پرفکت مانی)

ووچر پرفکت مانی و کاربردهای آن

ووچر پرفکت مانی(Perfect Money e-Voucher) یک روش پرداختی آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد پرداخت ارزی خود را انجام دهید و به صورت کلی کاربردهای زیر را به همراه دارد:

  1. می‌توانید از e-Voucher پرفکت مانی برای خرید محصولات و خدمات آنلاین از فروشگاه‌ها و ‌سایت‌ها استفاده کنید. این واحد به عنوان یک وسیله پرداخت امن و سریع برای معاملات عمل می‌کند.
  2. اگر تمایل دارید وجه خود را به ارزهای دیجیتال چون بیت‌کوین یا اتریوم تبدیل کنید، می‌توانید ووچر پرفکت مانی را خریداری و سپس خرید ارزهای دیجیتال را انجام دهید.

روش ایجاد کد ووچر پرفکت مانی

برای ایجاد ووچر پرفکت مانی می‌توانید در قسمت بالایی وب سایت پرفکت مانی روی Withdraw و سپس روی گزینه e-Voucher کلیک کنید. در صفحه جدید باز شده Purchase a new e-Voucher را انتخاب کنید. سپس می‌توانید خرید ووچر پرفکت مانی را آغاز کنید.

آیا برای استفاده از کد ووچر پرفکت مانی باید در سایت پرفکت مانی حساب داشته باشیم؟

نکته مهم درباره خرید e-Voucher این است که شما برای استفاده از ووچر پرفکت مانی نیازی به داشتن حساب کاربری در سایت پرفکت مانی ندارید. همچنین خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت در سایت رسمیperfect money قابل انجام است. البته برای پرداخت در سایت رسمی نیاز به داشتن حساب ارزی و بین‌المللی است که توصیه می‌شود برای سریع‌تر انجام شدن کار، از طریق شرکت‌های واسط داخلی مانند ایرانیکارت خرید e-Voucher را انجام دهید.

تفاوت حساب پرفکت مانی احراز هویت شده با حساب احراز هویت نشده

اگر بخواهید ووچر پرفکت مانی را به صورت مستقیم از سایت رسمی پرفکت مانی خریداری کنید، بهتر است بدانید برای حساب احراز شده و نشده تفاوت‌هایی وجود دارد. اگر قبل از خرید e-Voucher در سایت پرفکت مانی احراز هویت کرده باشید، برای انجام هر تراکنش تنها ۰/۵ درصد کارمزد پرداخت خواهید کرد. در صورتی که بدون احراز هویت میزان کارمزد هر تراکنش ۲ درصد است.

همچنین اگر حساب Perfect Money خود را احراز هویت نکنید، ممکن است امنیت حساب شما به خطر افتد. علاوه بر این افرادی که حساب احراز هویت نشده دارند، ممکن است به سرویس‌های بانکی پرفکت مانی و خدمات آن دسترسی کمتری داشته باشند.

کارمزد خرید ووچر پرفکت مانی برای حساب‌های احراز هویت شده

اگر حساب پرفکت مانی شما احراز هویت شده ۰.۵ درصد به عنوان کارمزد پرداخت می‌کنید. اما اگر حساب پرفکت مانی احزار هویت نشده، باید ۲ درصد به عنوان کارمزد پرداخت ‌کنید.

نحوه خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام و پرفکت مانی بدون احراز هویت

احراز هویت یکی از جنبه‌های بسیار مهم در امنیت فضای مجازی و اعتماد کاربران به سایت‌ها و خدمات اینترنتی است. این مسئله می‌تواند از سوءاستفاده از حساب‌های کاربری جلوگیری کند به علاوه، در موارد حساس مانند استفاده از خدمات مالی آنلاین، احراز هویت تأمین می‌کند که فرآیند تبادل اطلاعات به شکل مناسب و مطمئن انجام می‌شود.

در نتیجه، اهمیت احراز هویت نه تنها برای امنیت افراد بلکه برای رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال نیز اهمیت دارد. ‌ایرانیکارت نیز به عنوان یک شرکت شناخته شده در دنیای دیجیتال، نقش مهمی در ارائه خدمات گوناگون به افراد و سازمان‌های ایرانی دارد. بنابراین برای خرید ووچر پرفکت مانی و فروش آن لازم است ثبت نام و احراز هویت در این سایت را انجام دهید. ثبت نام در این مجموعه به سادگی صورت گرفته و تنها کافی است شماره موبایل، رمز عبور، کدتایید، نام و نام خانوادگی و ایمیل خود را وارد کنید.

خرید و فروش ووچرپرفکت مانی بدون ثبت نام از سایت

خرید و فروش کد ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام در سایت ممکن نیست و شما باید از طریق وبسایت با وارد کردن شماره موبایل و کد ملی، احراز هویت خود را کامل کرده و سپس خرید ووچر پرفکت مانی را انجام دهید.

فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت در وب سایت

در این مرحله ارز مبدا را بر روی ووچر پرفکت مانی و سپس ارز مقصد را انتخاب کنید و باقی مراحل را برای تکمیل فروش طی نمائید.

خرید و فروش ووچرپرفکت مانی بدون احراز هویت از تلگرام

بدون نیاز به احراز هویت و از طریق تلگرام می‌توانید خرید و فروش ووچر پرفکت مانی را انجام دهید. در ادامه به توضیح مراحل آن پرداخته می‌شود.

خرید ووچرپرفکت مانی بدون احراز از تلگرام

ابتدا وارد ربات شده و گزینه start را بزنید. سپس در کانال مربوطه عضو شوید. در این صورت به پنل کاربری ربات دسترسی خواهید داشت و با زدن گزینه پنل کاربری و همچنین گزینه ارتقاع به سطح نقراه‌ای احراز هویت خود را انجام دهید. بعد از اتمام احراز هویت به قسمت خرید و فروش رفته مبدا را برحسب تومان وارد کرده و ارز مقصد ووچر پرفکت مانی را وارد نمایید.

فروش ووچرپرفکت مانی بدون احراز به تلگرام

برای فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت و ثبت نام، طبق مراحل قبل ارز مبدا را انتخاب کرده و مقصد را به صورت تومان قرار وارد کنید. سپس سایر مراحل فروش را انجام دهید.

خرید و فروش ووچرپرفکت مانی بدون احراز هویت با اپلیکیشن

خرید و فروش ووچرپرفکت مانی (Perfect Money) بدون احراز هویت در اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های غیرمعتبر و غیررسمی خطراتی به همراه دارد. اگرچه ووچرپرفکت مانی یکی از سیستم‌های پرداخت آنلاین معتبر است، اما برای انجام معاملات بدون احراز هویت به وسیله اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های مشکوک و غیررسمی، باید دقت کرد.

نحوه تبدیل پرفکت مانی به رمزارزها بدون احراز هویت

برای تبدیل موجودی حساب ووچر پرفکت مانی خود به سایر رمزارزها، تنها کافی است بدون احراز هویت ارز مبدا را از قسمت ارزهای دیجیتال انتخاب کرده و سپس روی رمزارز مورد نظر خود (مقصد) کلیک کنید.

پس شما می‌توانید خرید و فروش e-Voucher خود را نیز از طریق ایرانیکارت انجام دهید. برای این کار کافی است درخواست فروش ووچر پرفکت مانی خود را ثبت کرده و مبلغ آن را دریافت کنید.

منبع: https://www.iranicard.ir/blog/what-is-perfectmoney-e-voucher/

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *