کسب و کارهای رسانه

موزیکمیو سایت خرید اکانت پریمیوم و اشتراک سرویس های موزیک

معرفی سایت (musicimo) مرجع خرید اشتراک و اکانت های پرمیوم و معرفی سرویس هایی که ارائه میدهد.

رقابت در دنیای پخش و انتشار موسیقی‌های به‌روز در عصر حاضر بسیار مهم شده است و کاربران دوست دارند پس از رونمایی از آلبوم و ترک خواننده مورد علاقه خود، سریعا به آن دسترسی پیدا کنند. اما متاسفانه بسیاری از سایت‌ها امکان فراهم نمودن لینک دانلود مستقیم موسیقی را نداشته و همین موضوع سبب می‌شود تا رضایت کاربران را جلب نکنند.

در این بین، وب‌سایت موزیکمیو با ارائه به‌روز رسانی منظم آهنگ‌های تمامی خوانندگان محبوب شما، کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در این مطلب به معرفی سایت موزیکمیو و سرویس‌های جذاب آن می‌پردازیم.

معرفی سایت موزیکمیو

موزیکمیو یکی از بهترین سایت های دانلود آهنگ به شمار می‌رود که توانسته است به صورت خارق‌العاده ای در این زمینه پیشی بگیرد. شما می‌توانید به محض انتشار آهنگ‌های ایرانی مورد نظر خود، در سریع‌ترین زمان ممکن، آن‌ها را با کیفیت عالی همراه با پوستر اصلی و متن موزیک، به صورت لینک مستقیم دانلود فرمایید.

این سایت همچنین در زمینه دانلود فیلم های ایرانی و خارجی، برنامه و بازی‌های مختلف هم از جمله محبوب‌ترین وب‌سایت‌های ایرانی به حساب می‌آید.برای دسترسی به سایت کافیست از طریق کلیک روی لینک زیر وارد شوید و اطلاعات کامل هر پلتفرم همراه با قیمت آنها را شاهده کنید :

 موزیکیمو مرجع خرید اشتراک موزیک

مزایای خرید اشتراک پرمیوم پلتفرم های  پخش موسیقی

بسیاری این‌گونه تصور می‌کنند که دانلود موزیک از سایت‌های مختلف می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد و بسیاری هم ترجیح می‌دهند تا با جست و جو در اینترنت، پادکست‌های مورد علاقه خود را بیابند. شاید در گذشته این کار امری طبیعی به شمار می‌رفت، اما با وجود سرویس‌های متعدد موسیقی در حال حاضر، این امر به کاری بیهوده و زمان‌بر بدل شده است. چرا که تمام این امور را می‌توان در برنامه‌های پخش موسیقی انجام داد و با چند لمس یا کلیک ساده می‌توان به آرشیوی بسیار بزرگ از موسیقی‌های برتر جهانی دسترسی داشت.

برنامه موزیکمیو به عنوان یکی از بهترین سرویس های موسیقی این امکان را برای کاربرانش فراهم می‌آورد تا موزیک‌های دلخواه خود را دانلود کرده و بتوانند حتی بدون استفاده از اینترنت نیز به آن‌ها گوش دهند. اما در این میان نکته‌ای وجود دارد و آن هم این است که برای این کار شما بایستی اشتراک ویژه این سرویس را برای خود خریداری کرده باشید.

در نظر داشته باشید که اشتراک پریمیوم سایت های موزیک تنها قابلیت دانلود را در اختیار شما قرار نمی‌دهد، بلکه با خرید آن به امکانات بیشتری هم دسترسی پیدا می‌کنید.

در اشتراک پریمیوم هر موزیک دارای کیفیت پخش است که رایج‌ترین آن‌ها ۱۲۸ و ۳۲۰ محسوب می‌گردند.

در اکانت‌های رایگان شما تنها می‌توانید موسیقی‌ها را با کیفیت ۱۲۸ گوش دهید. این در حالی است که در نسخه پریمیوم این امکان در اختیارتان قرار می‌گیرد تا کیفیت موزیک را روی ۳۲۰ تنظیم نمایید.

ضمن اینکه امکان ساخت پلی لیست اختصاصی هم از جمله دیگر قابلیت‌های اشتراک پریمیوم است که شما می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. با انجام این کار، شما می‌توانید پلی لیست‌های دلخواه خود را به تعداد نامحدود ایجاد نموده و در صورت تمایل هم آن‌ها را با باقی کاربران اشتراک گذاری فرمایید.

خرید اکانت و اشتراک های سرویس‌های پرمیوم

سرویس های موزیکمیو

در دنیای مجازی امروزی، سرویس‌هایی وجود دارند که با ارائه خدماتی فوق‌العاده درصدد هستند تا رضایت کاربران با سبک‌های فکری متنوع را جلب نمایند. یکی از آن‌ها سرویس‌ استریم موسیقی به شمار می‌آید. افراد با تهیه اشتراک پریمیوم مربوط به این سرویس‌ها قادر خواهند بود تا به آرشیوی عظیم از آهنگ‌ها در سبک‌های متفاوت دسترسی داشته باشند و همچنین از مزایای بی‌شمار آن‌ها بهره‌مند گردند. در ادامه به معرفی سرویس‌های موزیکمیو برای کاربران اشاره خواهیم کرد.

1.  اسپاتیفای

سرویس Spotify به عنوان محبوب‌ترین سرویس، در صدر بهترین سرویس‌ های استریم موسیقی قرار گرفته است. هر چند که نصب Spotify App رایگان بوده و می‌توان از خدمات این سرویس بدون نیاز له پرداخت هزینه استفاده نمود، اما با این وجود، خدمات نسخه رایگان این پلتفرم به صورت کامل در دسترس نیستند و همچنین به همراه تبلیغات ارائه خواهند شد؛ بنابراین اگر به دنبال خدماتی کامل و به دور از تبلیغات آزاردهنده هستید خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

2.  اپل موزیک

یکی دیگر از بهترین سرویس‌ های استریم موسیقی مشهور در دنیا، اپل موزیک است. این سرویس با برخورداری از آرشیوی حاوی بیش از ۹۰ میلیون آهنگ از هنرمندان مشهور، طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد.

کاربران با خرید اکانت پریمیوم اپل موزیک و نصب اپلیکیشن Apple Music قادر به پخش انواع موزیک‌ها از آلبوم‌های هنرمندان مورد علاقه خود خواهند بود.

مزایای خرید اکانت پریمیوم Apple Music

·         دسترسی به آرشیو بزرگی از آهنگ‌های روز دنیا

·         امکان ذخیره سازی موزیک مورد علاقه در فضای ابری (Cloud)

·         دانلود از اپل موزیک و پخش آن در حالت آفلاین

·         استفاده از بخش رادیویی این سرویس پخش موسیقی

·         امکان برقراری ارتباط با خوانندگان، نوازندگان و موسیقی‌دانان مشهور از طریق Apple Music Connect

3.  رادیو جوان

اگر به دنبال یک سرویس استریم موزیک هستید که از موسیقی و آهنگ‌های ایرانی نیز پشتیبانی کند باید به خرید اکانت پریمیوم رادیو جوان فکر کنید. رادیو جوان یکی از بهترین سرویس‌ های استریم موسیقی ایرانی شناخته می‌شود که نیاز به شنیدن آهنگ‌های مشهور و ترند ایرانی را تأمین می‌کند.

این سرویس با بهره‌مندی از آرشیوی مملوء از آهنگ‌ها و پادکست‌های جدید و قدیمی فارسی، محیطی شاد و جذاب برای کاربران به ارمغان آورده است. خرید اشتراک پریمیوم رادیو جوان به اختصار به نام RJ Premium نیز در میان کاربران شناخته می‌شود.

مزایای تهیه اکانت رادیو جوان

·         امکان دسترسی به پلی لیست‌های متنوع از قبیل Today’s Top Hits

·         دریافت نوتیفیکیشن مربوط به رویدادهای فارسی

·         امکان استفاده از ریجن ایران برای کاربران

·         قابلیت دانلود و پخش آفلاین موسیقی و موزیک ویدئوی هنرمندان جهانی

·         امکان دسترسی به کیفیت فوق‌العاده آهنگ‌ها

·         پخش موزیک مورد نظر بر روی اپل واچ بدون استفاده از آیفون

·         امکان افزودن کروم کست در دستگاه‌های با سیستم عامل آی او اس

·         شناسایی موزیک پخش شده در اطراف توسط دیوایس‌های اپلی

·         قابلیت دانلود و نصب Radio Javan App در انواع دستگاه‌های در دسترس

4.  ساند کلود

در این بخش و در میان بهترین سرویس های استریم موسیقی به پلتفرمی اشاره خواهیم کرد که کاربران در آن قادر به آپلود موزیک‌های ساخت خود هستند؛ این سرویس ساند کلود نامیده می‌شود. SoundCloud از کتابخانه‌ای حاوی بیش از ۲۰۰ میلیون آهنگ تشکیل شده است و تعداد کاربران آن تا به این لحظه به بالای ۱۷۵ میلیون نفر تخمین زده می‌شود.

سرویس پخش موسیقی ساند کلاد در واقع یک شبکه اجتماعی تلقی می‌گردد که هم برای کاربران و هم برای هنرمندان مشهور جهان به‌عنوان یک منبع کسب درآمد به شمار می‌رود. با خرید اکانت پریمیوم ساند کلود به راحتی می‌توانید به مجموعه عظیمی از آهنگ‌ها و موسیقی‌های هنرمندان مشهور جدید و قدیمی دسترسی داشته و همچنین می‌توانید هنر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و همانند اینستاگرام برای خودتان فالور جذب نمایید.

5.  کست باکس

کست‌باکس Castbox یک سرویس پخش پادکست و رادیوی آنلاین به شمار می‌آید. کاربران با استفاده از خرید اکانت پریمیوم کست باکس می‌توانند به پادکست‌ها و برنامه‌های رادیویی مورد نظر خود با خیال راحت گوش دهند.  گفتنی است که در حال حاضر بیش از ۹۵ میلیون برنامه و پادکست در Castbox وجود دارد که متشکل از برنامه‌های خبری، روزنامه‌های ورزشی، موسیقی های روز دنیا، گفت‌وگو، برنامه‌های تفریحی و غیره خواهد بود.

افزون براین، در کست باکس، کاربران پادکست‌های مختلف را جست‌وجو، دانلود و پخش کرده و به آن‌ها امتیاز می‌دهند. از طرفی، کست باکس قابلیت ایجاد لیست پخش‌ شخصی برای کاربر فراهم آورده تا افراد از این طریق بتوانند برنامه‌های مورد علاقه خود را به صورت خودکار پخش نمایند.

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی وبسایت موزیکمیو و خدمات آن اشاره کردیم. چنانچه برای خرید اکانت پریمیوم سرویس‌های ذکر شده در بالا به دنبال یک وبسایت معتبر و قابل اعتماد هستید، موزیکمیو می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *