مقالات ارز دیجیتال

آموزش کوینکس در coinexhelp

فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال بدون تکیه‌بر یک مرجع جامع آموزشی برای یادگیری معامله در این بازار، شما را با مشکلات زیادی روبرو خواهد کرد. صرافی کوینکس که سابقه درخشانی در ایران دارد، با هدف آموزش و آشنایی هرچه بیشتر کاربران تازه‌کار ایرانی با پلتفرم خود و همچنین دنیای جذاب کریپتوکارنسی، مرجعی تخصصی و حرفه‌ای را ایجاد کرده‌است که در ادامه مطلب بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

با صرافی CoineX آشنا شوید؛ مرجع ممتازی برای معامله‌گرهای ایرانی

دنیای ارزهای مجازی با کمک صرافی‌های آن محبوب‌تر شد و رشد بسیاری کرد. اگرچه هدف اصلی از پایه‌گذاری ارزهای مجازی، فعالیت در قالب یک مجموعه کاملا ناشناس و غیرمتمرکز بود، اما به‌دلیل سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات تحریمی برخی کشورها، کاربران کشورهای دیگر مثل ایران نمی‌توانستند دسترسی راحت و دائمی به یک صرافی داشته باشند. همین موضوع سبب شد تا کوینکس به‌دلیل خدماتی که به کشورهایی مثل ایران ارائه می‌کرد، خیلی زود محبوب و مشهور شود و توجه طیف وسیعی از سرمایه‌گذاران ایرانی به آن معطوف شود. این بستر معاملاتی با فعالیت و تلاش‌های بی‌وقفه توانسته است همپای سایر پلتفرم‌های مطرح جهان حرکت کند و در بیش از ۲۰۰ کشور جهان در دسترس باشد.

دلایل محبوبیت CoineX در ایران چیست؟

می‌توان مهم‌ترین دلایل محبوبیت این مجموعه را خدمات ممتاز آن به کاربرانی ایرانی دانست؛ به‌طوری‌که در ارائه سرویس‌های آن هیچ تفاوتی میان کاربران ایرانی و خارجی وجود ندارد. ازآنجایی‌که معامله‌‌گران ایرانی به‌دلیل تغییر قوانین یک صرافی همواره مجبور بودند بعد از مدتی به پلتفرم دیگری مهاجرت کنند، اقدامات مثبت کوینکس باعث شد کاربران ثابت آن در ایران روز‌به‌روز بیشتر شوند. برخی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این مجموعه عبارت است از:

امکان احراز هویت کاربران ایرانی

کلمه احراز هویت برای تریدرهای ایرانی بسیار ترسناک است، زیرا خطر شناسایی، گزارش و مسدود شدن دارایی‌های آن‌ها امری حتمی خواهد بود. بااین‌حال، CoineX به‌رغم تمام مشکلات، احراز هویت را برای کاربران ایرانی نیز ارائه کرده‌است.

عدم مسدود شدن کاربران ایرانی

می‌توان گفت این مجموعه طولانی‌ترین سابقه در پشتیبانی از کاربران کشورهای تحریمی مثل ایران را دارد و به‌دلیل گزارش نکردن و مسدود نکردن ایرانیان، بسیار محبوب شده و انتخاب اول کاربران حرفه‌ای ایرانی است.

پشتیبانی ۲۴ساعته از کاربران

ویژگی مهم بعدی صرافی کوینکس را باید پشتیبانی آن از کاربران خود دانست که در نوع خود بی‌نظیر و فوق‌العاده است. این مزیت مهم باعث می‌شود تا در فرآیند معاملات خود، با کمترین چالش و مشکلات ممکن روبرو باشید و در صورت وجود ابهام یا سوالات خاصی، خیلی زود از تیم پشتیبانی مشاوره دریافت کنید.

پشتیبانی از حدود ۱۰۰۰ ارز دیجیتال

از لحاظ تنوع، صرافی CoineX با پشتیبانی از حدود ۱۰۰۰ رمزارز یکی از بهترین و شاخص‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی این حوزه محسوب می‌شود. به‌علاوه، فعالیت دائمی طیف وسیعی از کاربران و پشتیبانی از ۱۳۰۰ مارکت معتبر نیز در سرعت معاملات نقش بسزایی ایفا کرده‌است.

آشنایی با CoineXHelp؛ مرجع تخصصی آموزش کوینکس

پلتفرم‌های معاملاتی در سطح جهان به‌دلیل طیف وسیعی از امکانات لازم و ضروری خود، اغلب باعث سردرگمی کاربران نوپا و تازه‌وارد می‌شوند. همین موضوع اهمیت وجود یک مرجع آموزشی تخصصی و حرفه‌ای را نشان می‌دهد. این صرافی باتوجه به چالش‌ها و مشکلاتی که همواره پیش‌روی کاربران جدید وجود داشته، اقدام به ایجاد مرجعی به نام CoineXHelp کرده تا کاربران این مجموعه بتوانند ضمن یادگیری بهتر امکانات آن، همچنین دانش عمیق‌تری نیز در حوزه رمزارزها و دنیای ارزهای مجازی کسب کنند.

بخش مقالات این وب‌سایت به صورت تخصصی و حرفه‌ای روی مطالب آموزشی تمرکز خواهد داشت تا کاربران ایرانی بتوانند به‌صورت روزانه و هفتگی، مطالب جدید کوینکس را درباره ارزهای مجازی و آموزش‌های تخصصی با موضوع امکانات مختلف این پلتفرم دریافت کنند. همچنین بخش‌های جدیدی هم به‌زودی افزوده خواهد شد تا تنوع بالاتر و بهتری در زمینه آموزش ارائه شود.

چرا به آموزش‌های CoineXHelp نیاز خواهید داشت؟

یکی از دلایل ضرر و زیان اغلب تریدرها و سرمایه‌گذاران عدم آشنایی و تسلط کافی به یک موضوع خاص در معاملات یا صرافی‌هاست. ازآنجایی‌که معمولا شاهد ایجاد یک بخش آموزشی توسط این مراجع نیستیم، آموزش‌های CoineXHelp کمک می‌کند تا علاوه‌بر کسب اطلاعات و دانش فنی بیشتر، بتوانید معاملات خود را به شکل منظم و بهتری مدیریت کنید و از امکانات این بستر معاملاتی نیز نهایت استفاده را ببرید. در ادامه، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های بخش آموزشی صرافی کوینکس بیان شده‌است.

اطلاع از آخرین امکانات این پلتفرم

هر مرجعی به‌صورت منظم نرم‌افزار یا وب‌اپلیکیشن خود را با قابلیت‌های جدید ارائه می‌کند. برای یک کاربر حرفه‌‌ای این موضوع اهمیت زیادی دارد تا از آخرین قابلیت‌های آن صرافی آگاه شود و در معاملات روزانه خود از آن‌ها بهره ببرد. یادگیری و آموزش این قابلیت‌ها برعهده CoineXHelp خواهد بود.

افزایش دانش تخصصی تریدرها

یک تریدر موفق کسی است که همواره به‌دنبال اطلاعات و اخبار جدید باشد و دانش فنی و تخصصی خود را دائما به‌روز کند. به‌عنوان مثال، شیوه‌های معاملاتی جدید مواردی هستند که اغلب باید در سایت‌های تخصصی انگلیسی‌زبان به‌دنبال آن باشید، اما حالا به کمک مرجع آموزشی کوینکس، نیازی به مراجع خارجی نخواهید داشت.

بهبود مهارت‌های تئوری و عملی

علاوه‌بر افزایش دانش و اطلاعات خود در دنیای کریپتوکارنسی، می‌توانید با آموزش‌های مختلف این مجموعه روش‌های نوینی برای افزایش مهارت‌های عملی خود یاد بگیرید که این موضوع می‌تواند در زمینه تحلیل ارزها و بازار به شما کمک فراوانی کند.

سخن نهایی

صرافی Coinex را می‌توان محبوب‌ترین مرجع در بین ایرانیان دانست که به‌دلیل عدم پیروی از سیاست‌های تحریمی علیه کشورهایی مثل ایران، کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده‌است. این پلتفرم در کنار مواردی مثل کارمزد پایین، امنیت عالی و تنوع کم‌نظیر رمزارزها، همچنین احراز هویت را نیز برای کاربران ایرانی در دسترس قرار داده‌است تا این کاربران بدون هیچ نگرانی خاصی فعالیت و معاملات خود را انجام دهند.

علاوه‌بر‌این، صرافی کوینکس یک وب‌سایت تخصصی با هدف آموزش امکانات و قابلیت‌های این مجموعه ارائه کرده‌است که در آن لیستی از بهترین مقالات آموزشی قرار خواهد گرفت تا ضمن افزایش دانش فنی کاربران این مجموعه، همچنین مهارت‌های تخصصی آن‌ها نیز دستخوش تغییر و پیشرفت شود. اگر قصد دارید از آخرین مطالب این مجموعه مطلع شوید، کافی است به وب‌سایت آموزشی این مجموعه یعنی coinexhelp.com مراجعه کنید. همچنین برای استفاده از صرافی Coinex و برخورداری از قابلیت‌ها و امکانات مختلف آن می‌توانید از وب‌سایت اصلی این پلتفرم استفاده کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *