در پستی در اکانت لینکدین افود، این شرکت رسماً نام خود را به تپسی فود تغییر داد.
پیشتر گروه صنعتی همراه اول با خرید تپسی، افود، الوپیک و باستارتاپ شب با قدرت وارد اکوسیستم استارتاپی شده بود. اما تا کنون تلاش جدی برای یکی کردن این کسب و کارها انجام نشده بود.
تغییر نام افود به تپسی فود، حمله مستقیم به اسنپ و اسنپ فود است. هرچند باید دید که آیا این تغییر نام و تلاش های جدی گلرنگ می تواند بازار حمل و نقل و ارسال غذا را از یکه تازی اسنپ خارج کند؟ یا اینکه سرمایهگذاری چندصد میلیاردتومانی گلرنگ در اکوسیستم با شکست مواجه خواهد شد؟
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]