اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

ورود گلرنگ به بازار سفر و گردشگری با سرمایه گذاری بر استارتاپ شب

نشست خبری سرمایه گذاری گلرنگ ونچرز در استارتاپ شب

لیمو HR

نشست خبری سرمایه گذاری گلرنگ ونچرز در استارتاپ شب با حضور مدیران گلرنگ ونچرز، هم بنیان گذاران استارتاپ شب و اصحاب رسانه برگزار شد.

شب پلتفرم رزرو اقامتگاه است که فعالیت خود را از ۷ سال پیش شروع کرده و تا کنون ۲ مرحله جذب سرمایه داشته است. هم اکنون در سومین مرحله جذب سرمایه خود موفق شده از گلرنگ ونچرز جذب سرمایه کند.

سرمایه گذاری در استارتاپ شب شامل دو بخش نقدی و غیر نقدی است. میزان سرمایه گذاری نقدی طبق اعلام گلرنگ ونچرز افشا نخواهد شد. اما سرمایه گذاری غیر نقدی بر روی این استارتاپ معادل سه میلیون دلار در مدت یک و نیم سال و ۲۰% سهام شب است.

بخشی از سرمایه شب برای بهبود سبد اقامتگاهی شب و افزایش نرخ رضایت مشتریان هزینه می شود. تبلیغات و اطلاع رسانی برای جلب توجه مخاطبان بیشتر به این پلتفرم نیز محل دیگر صرف این سرمایه خواهد بود.

ارتباط اولیه پلتفرم شب با گلرنگ ونچرز از طریق ارائه خدمت به گلرنگ صورت گرفته است. شب خدمت ویژه کسب و کار راه اندازی کرده که امکان تخصیص اعتبار رزرو اقامتگاه به کارمندان یک شرکت را به عنوان مزیت رفاهی فراهم می کند. گروه گلرنگ با بیش از ۴۰,۰۰۰ نیروی انسانی یکی از مشتریان این خدمت در استارتاپ شب است.

اخیرا گلرنگ در حوزه استارتاپی به شدت فعال شده است. مدتی پیش گلرنگ ونچرز با فراخوانی به علاقه خود به ورود به حوزه بازی های رایانه ای خبر دارد. کمی پیش نیز با حضور در افود و الوپیک، گلرنگ به بازار سفارش آنلاین غذا وارد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *