اخبار استارتاپی

حساب‌های کاربری تپسل و مدیااد یکپارچه شد

از این پس کاربران تپسل و مدیااد از یک حساب کاربری مشترک برای دریافت خدمات تبلیغات دیجیتال استفاده می‌کنند.

لیمو HR

به بیان دقیق‌تر، تا پیش از این یکپارچه‌سازی، کاربران برای مدیریت تبلیغات دیجیتال خود در زمینه تبلیغات اپلیکیشن‌های موبایل از پلتفرم تپسل استفاده می‌کردند؛ و همچنین برای مدیریت تبلیغات وبسایت (بنری، کلیکی، ریتارگتینگ، همسان و عملکردی)، با پلتفرم مدیااد کار می‌کردند.

طبق نظرسنجی‌ها و تحلیل‌ها، هلدینگ پگاه داده کاوان شریف متوجه شد که غالب متقاضیان این دو پلتفرم (از جمله تبلیغ‌دهنده‌ها و ناشران) نیاز به مدیریت حساب‌های تبلیغات دیجیتال خود به صورت یکجا و یکپارچه دارند. برهمین اساس تصمیم بر یکپارچه‌سازی حساب‌های کاربری تپسل و مدیااد گرفته شد.

در آینده‌ای نزدیک، دسترسی به تمام سرویس‌های جدید تپسل به صورت یکجا و یکپارچه در همین زیرساخت ارائه خواهد شد. امید است خدمات آماده‌سازی شده، گامی هرچند کوچک، ولی موثر و پرقدرت در راستای رشد کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها در روزگار سخت و پرچالش کنونی بردارد.

از مزیت‌های یکپارچه‌سازی حساب‌های کاربری تپسل و مدیااد میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به داشبوردهای مدیااد و تپسل با یک حساب کاربری
  • دسترسی به سرویس‌های جدید تپسل از طریق همین حساب
  • یکپارچه شدن کیف پول حساب‌های کاربری
  • امکان افزایش اعتبار برای کمپین‌های مختلف در یک کیف پول
  • مدیریت آسان‌تر بودجه کمپین‌های تبلیغاتی در تپسل و مدیااد
  • مشاهده تمام گزارشات مالی به صورت یکپارچه

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *