با گسترش پلتفرم فروشگاهی بله، اعضای فروشگاه های بله به ۱۲ میلیون رسید!
به گزارش اکوموتیو به نقل از روابط عمومی پیام رسان رسمی بانک ملی ایران، بله، تعداد اعضای کانال های فروشگاهی در این اپلیکیشن طی یک سال، با رشد ۳۳ درصدی، از ۹ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر رسید.
نزدیک به ۲۵۰۰۰ فروشگاه در بله فعالیت می کنند و مجموع اعضای فروشگاه های بله این پلتفرم از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا آذر سال ۱۴۰۲، با رشد ۳۳ درصدی از ۹ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر رسیده است.
کانال های فروشگاهی در بله، محصولات متفاوتی مانند پوشاک بانوان، کودکان و مردان، پارچه، انواع خوراکی (مواد پروتئینی، خشکبار و شیرینی، فراورده های طبیعی، نوشیدنی و …)، صنایع دستی، تزئینی و لوازم شخصی، ساز و موسیقی، لوازم خانه و آشپزخانه، گل و گیاه، اسباب بازی، لوازم دیجیتال شخصی و اداری، آرایشی و بهداشتی، انواع خدمات (آموزش، مشاوره، درمان و سلامت و…) و سایر را به کاربران بله عرضه می کنند.
از بین این کانال ها بیشترین کلیک و بازدید به ترتیب به پوشاک زنانه و خانواده، دستهٔ تازه نفس ها و پوشاک کودکان و نوجوانان اختصاص یافته است.
فروشگاه های بله با هدف حمایت از کسب و کارهای کوچک و بزرگ در این پلتفرم ایجاد شد تا بتوانند نیاز های خود را در زمینه های مختلف محصولی برطرف کنند؛ هزینه و کیفیت فروشگاه ها را باهم مقایسه کنند و بهترین را انتخاب کنند.
بر اساس انتظارات مدیران بله، حضور در دنیای ماجرا (نمایش استوری های برتر) و مجله (بستر معرفی یکجای محتواهای برگزیدهٔ کانال ها) و پویش های حمایتی (کمپین ها) نیز از اقدامات این اپلیکیشن است که منجر به معرفی و ایجاد حس رقابت بین کانال های فروشگاهی می شود. فضایی پویا و ارزش آفرین برای مشتریان فراهم می کند.
علاوه بر این، فروشگاه بله یکی از بهترین بسترهایی ست که فروشگاه داران می توانند از ظرفیت آن برای ارائۀ محصولات و شناساندن خود به مخاطبانشان استفاده کنند. اپلیکیشن بله به عنوان پیام رسانی بانکی و مالی از بستر های مطمئن نقل و انتقالات پولی و خرید و فروش محسوب می شود؛ زیرا فرد به منظور انجام اقدامات بانکی خود در این اپلیکیشن باید اطلاعات خود را در سامانهٔ شاپرک ثبت کند. در این سامانه امکان پیگیری وجود دارد و برای جلوگیری از کلاهبرداری و تضمین یک پرداخت امن ایجاد شده است.
اپلیکیشن بله، پیام رسان رسمی بانک ملی ایران، در مسیر تبدیل شدن به زیست بوم دیجیتال مردم ایران، در کنار دیگر اقدامات خود، بستری پویا برای تجارت اجتماعی (social commerce) نیز فراهم کرده است. فرصتی که تمامی افراد با قدرت خرید متفاوت و سلایق متنوع می توانند نیاز های خود را در این بستر مرتفع سازند و رضایت خاطر داشته باشند.