اخبار استارتاپیاخبار نفت، گاز و پتروشیمینفت، گاز و پتروشیمی

استارتاپ دمو، این بار در حوزه‌ی نفت، گاز و صنایع وابسته

برگزاری نهمین رویداد استارتاپ دمو در حوزه‌ی نفت، گاز و صنایع

مرکز فن‌ بازار ملی ایران با همکاری شرکت ملی گاز،  نهمین استارتاپ دمو در حوزه‌ی نفت، گاز و صنایع وابسته را با هدف جذب سرمایه‌گذار، برگزار می‌کند.

مرکز فن‌ بازار ملی ایران با همکاری شرکت ملی گاز ایران و با حمایت پارک فناوری پردیس، به‌ منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌های فعال در صنعت گاز و با هدف توسعه‌ی زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نهمین رویداد استارتاپ دمو را در حوزه‌ی صنعت گاز و صنایع وابسته برگزار می‌کند.

رویداد استارتاپ دمو، در اردیبهشت‌ ماه امسال، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، با حضور سرمایه‌گذاران، شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌های این حوزه برگزار خواهد شد.

هدف اصلی این رویداد، مذاکره‌ی مستقیم و رو‌درروی صاحبان ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در دو بخش عمومی (شامل ارائه‌ی استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره‌ی سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها) در نمایشگاه صنایع نفت برگزار می‌شود و استارتاپ‌ها می‌توانند طی آن، به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.

سرمایه‌گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی، بررسی استارتاپ‌ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و … به ارزیابی آن‌ها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها، اعلام نظر خواهند کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *