اخبار استارتاپی

مهلت نام‌نویسی در جشنواره ملی فاوا تا هفتم اسفندماه

استارت‌آپ‌ها تا ۷ اسفندماه برای ثبت‌نام در هفتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات فرصت دارند.

لیمو HR

هفتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۶ همزمان با سالروز تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

ایجاد فضای رقابتی سالم، شور و نشاط علمی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعامل بین متخصصان کشور، شناسایی و اقدام به جذب و پرورش نخبگان و استعدادها در زمینه‌های ارتباطات و فناوری و ارتباطات و فناوری اطلاعات از اهداف برگزاری این جشنواره است.

فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم بزرگان و نخبگان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور حمایت از صنایع داخلی، شناسایی و حمایت از بخش خصوصی و صنایع داخلی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دسترسی بهتر به شبکه ملی اطلاعات، فراهم کردن بستر مناسب برای عرضه فعالیت‌های افراد حقیقی و حقوقی، فراگیر کردن خدمات دولت الکترونیکی و عمق بخشیدن به آن، تحرک بخشیدن به فعالیت‌های رسانه‌ای الکترونیکی و ارتقای سطح آگاهی‌بخشی به جامعه، به عنوان دیگر اهداف جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) مطرح شده است.

استارت‌آپ‌های بخش ICT می‌توانند تا هفتم اسفندماه از طریق وب‌سایت جشنواره نام‌نویسی کنند.

در این جشنواره همچنین پژوهشگرانی که پژوهش‌های‌ آن‌ها منجر به محصول، خدمت یا ارایه مجوز شده است، دستگاه‌های خدمات‌دهنده الکترونیک، صادرکنندگان محصولات دانش‌بنیان و توسعه‌دهندگان کسب‌و‌کارهای نوآورانه نیز امکان نام‌نویسی دارند.

برگزیدگان این جشنواره لوح تقدیر و جوایز خود را از مقامات عالی‌رتبه کشوری دریافت خواهند کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *