اخبار استارتاپی

فراخوان اولین دوره‌ی شتابدهی مرکز نوآوری اکسیژن

مرکز نوآوری اکسیژن، با هدف حمایت مالی از طرح‌‌ و ایده‌های تیم‌ها و گروه‌های فعال، اولین دوره‌ی شتابدهی خود را برگزار می‌کند.

لیمو HR

مرکز نوآوری اکسیژن، برخواسته از تجربه‌ی چند ساله در رشته های فنی و مهندسی، در پی آن است تا به‌عنوان یک عامل ارتباط‌ساز با تمرکز بر دانشگاه علم‌وصنعت فعالیت کند. اکسیژن، محیطی را در نزدیکی دانشگاه علم‌وصنعت جهت اجرای برنامه‌های حمایتی خود فراهم کرده است. هم‌چنین این مرکز، در داخل دانشگاه نیز مستقر است و فضایی برای حضور بیشتر دانشجویان به‌وجود آورده است. حضور مستمر فارغ‌التحصیلان دانشگاه علم‌وصنعت و افرادی که تجربه‌ی کار در صنعت را دارند، به عنوان مربی در کنار دانشجویان، بسیار مفید خواهد بود. دانشجویان جذب شده، از طریق فراخوان به اکسیژن بعد از گذراندن دوره‎های کسب‌وکار و آمادگی نسبی، در برنامه‌ی شتابدهی اکسیژن وارد خواهند شد و پس از آن، حمایت از ایده های دانشی با ساز و کار شتابدهی صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش اکوموتیو، در دوره‌ی شتابدهی پیش‌ رو که پس از فراخوان و ثبت‌نام آغاز خواهد شد، تیم ها با همکاری سرمایه‌گذاران، به ساخت نمونه‌ی اولیه از طرح و ایده های موجود می‎پردازند و پس از آن، با ارائه به سرمایه‌گذار مربوطه و در صورت تایید ایشان اقدام به تولید و عرضه‌ی عمومی خواهند کرد. شایان ذکر است که عمده‌ی استارتاپ‌های حاضر در شتاب‌دهنده‌ی اکسیژن، به فعالیت‌های سخت‌افزاری مشغول هستند و در انتهای کار، تصمیم بر تولید محصولات خود دارند.

متقاضیان استفاده از امکانات و خدمات مرکز نوآوری اکسیژن می توانند از طریق فرم ثبت نام اقدام نمایند. مهلت ثبت نام تا ۲۱ اردیبهشت ماه می‎باشد. به اطلاع می‌رساند پس از بررسی رزومه‌های دریافتی، از تیم‌ها و گروه‌های فعال مصاحبه خواهد شد و در نهایت، تعداد محدودی از تیم‎ها به مرحله‌ی پیش‌شتابدهی راه خواهند یافت. پس از طی ۲ ماه برنامه‌ی فشرده‌ی آموزشی و کمکی، تیم‌ها با هم به رقابت پرداخته و در نهایت از میان آن‌ها تیم های منتخب، جهت ورود به مرحله‌ی شتابدهی، برگزیده خواهند شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *