اخبار استارتاپی

راه اندازی سامانه‌ی ارزی برای استارتاپ‌ها

سامانه‌ی ارزی محصولات و خدمات فناوری کشور با هدف تحت پوشش قرار دادن کلیه‌ی فرآیندهای اجرایی و عملیاتی خدمات ارزی فعالان فناوری اطلاعات کشور در بستر خدمات الکترونیکی راه‌اندازی شد.

لیمو HR

شبکه‌های اطلاعاتی، بازاریابی دیجیتال، خدمات مشاوره‌ی کارشناسان خارجی، خدمات کارشناسی در نصب و راه‌اندازی و آموزش تجهیزات، نظارت بر نصب و راه‌اندازی، تست و تعمیر دستگاه‌های اعزام شده به خارج، استفاده از شبکه‌ی خدمات رایانه‌ای اینترنتی و اجاره‌ی دستگاه‌های مرتبط، اسناد طراحی و مهندسی، حق لیسانس و دانش فنی و نرم‌افزار از جمله فعالیت‌ها و حوزه‌های خدماتی و محصولاتی است که مشمول ارائه‌ی خدمات ارزی این سامانه می‌شود

سامانه‌ی ارزی محصولات و خدمات فناوری کشور با هدف تحت پوشش قرار دادن کلیه‌ی فرآیندهای اجرایی و عملیاتی خدمات ارزی فعالان فناوری اطلاعات کشور (ویژه‌ی خدمات و محصولات نرم‌افزاری) در بستر خدمات الکترونیکی راه‌اندازی شد.

خدمات ارزی این سامانه به دو گروه، سازمان‌های دولتی و حاکمیتی و شرکت‌ها و استارتاپ‌ها اختصاص دارد و فعالیت‌ها، حوزه‌های خدماتی و محصولات مختلف در این حوزه را شامل می‌شود.

شبکه‌های اطلاعاتی، بازاریابی دیجیتال، خدمات مشاوره‌ی کارشناسان خارجی، خدمات کارشناسی در نصب و راه‌اندازی و آموزش تجهیزات، نظارت بر نصب و راه‌اندازی، تست و تعمیر دستگاه‌های اعزام شده به خارج، استفاده از شبکه‌ی خدمات رایانه‌ای اینترنتی و اجاره‌ی دستگاه‌های مرتبط، اسناد طراحی و مهندسی، حق لیسانس و دانش فنی و نرم‌افزار از جمله فعالیت‌ها و حوزه‌های خدماتی و محصولاتی است که مشمول ارائه‌ی خدمات ارزی این سامانه می‌شوند.

درصورت استفاده از سایر عناوین مشابه در معرفی خدمات و محصولات، بررسی و تشخیص مشمول بودن خدمات ارزی متقاضی، با نظر کمیته‌های تخصصی و نظرات کارگروه‌های کارشناسی خواهد بود.

متقاضان برای دریافت این خدمات در مرحله‌ی اول باید از طریق سامانه‌ی یکپارچه‌سازی نظام ارزی برای ثبت‌نام اقدام کرده و پس از دریافت پیامک تایید ثبت‌نام، در مرحله‌ی دوم برای تکمیل پرونده‌ی الکترونیکی باید اطلاعات و اسناد هویتی و ثبتی، تجاری خدمات و محصولات ارزی و اطلاعات پروفرمای خود را ثبت و تصاویر درخواست شده را ارسال کنند. نهایتا اعلام نظر قطعی نتایج، پس از بررسی از طرف کارگروه خدمات ارزی به متقاضیان اعلام می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
شنبه‌پرس
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *