اخبار استارتاپی

فراخوان ثبت نام در رویداد استارتاپ تریگر شهرتک

بانک شهر با همکاری دانشگاه صنعتی شریف هم‌زمان با تغییرات فناورانه در صنعت بانکداری، دهمین رویداد استارتاپ تریگر با موضوع “کاربرد فناوری‌های نوین در محصولات و خدمات مالی و بانکی” را برگزار می‌کند.

استارتاپ تریگر یک رویداد آموزشی، ترویجی، رقابتی است که طراحی، برنامه‌ریزی و برگزاری آن برعهده‌ی ستاک (ستاد توسعه‌ ایده‌های کارآفرینانه) است.

بر این اساس، دهمین دوره از این رویداد از ۲۸مهر ماه تا ۴ آبان‌ ماه سال ۹۷ با همکاری مرکز کارآفرینی، شتاب دهنده‌ شریف و مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته‌ی دانشگاه صنعتی شریف و بانک شهر برگزار خواهد شد و در مدت ۶ روز صاحبان ایده را با فضای استارتاپی آشنا می‌کند.

در ۴ روز اول، کارگاه‌های آموزشی، دیدار با چهره‌های موفق استارتاپی و انجام ملاقات‌های سریع صورت گرفته و دو روز پایانی، بر تشکیل تیم‌های ایده‌پردازی و رقابت این تیم‌ها با یک‌دیگر تمرکز و درنهایت در عصر روز پایانی ایده‌ها داوری وجوایز به تیم های برتر اهدا می‌شود.

در این راستا بانک شهر به عنوان بانکی پیشرو در حوزه خدمات الکترونیک با هدف آشنایی ایده‌پردازان با فضای بانکداری و معرفی پتانسیل این بانک جهت بهره‌برداری از ایده‌های نو در این رویداد حضور داشته و آمادگی خود را جهت حمایت و سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌های برتر اعلام می‌کند.

علاقه‌مندان و صاحبان ایده از طریق سایت ستاک می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه حمایت با شماره‌های ۸۳۳۶۴۶۵۹ و ۸۳۳۶۴۹۷۷ اداره برنامه‌ریزی و تحقیقات بانک شهر و جهت آگاهی از جزئیات این رویداد با شماره ۶۶۱۶۶۳۳۵ دبیرخانه رویدادهای دانشگاه صنعتی شریف تماس بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *