ایده های استارتاپی

۵۰ استارتاپ برتر دنیا که در سال ۲۰۱۹ باید به آن‌ها بیشتر توجه کنید

لیست برترین استارتاپ های سال 2019

لیمو HR

کافی است نگاهی به لیست استارتاپ های برتر سال ۲۰۱۹ بیاندازیم تا متوجه شویم هیچ کمبودی در زمینه افرادی که ایده‌ های برجسته دارند و شوق دنبال کردن آن‌ها را نیز دارند وجود ندارد.

استارتاپ های برتر سال ۲۰۱۹

کایروس یک شرکت سرمایه گذاری نوپا که در نیویورک به دنبال استارتاپ هایی می‌گردد که مشغول حل مشکلات جهان هستند، لیست خود را ارائه داده است. از بین ۲۵۰۰ استارتاپ که در مرحله اولیه قرار دارند و از ۶۵ کشور مختلف انتخاب شده‌اند، فقط ۵۰ شرکت توانستند وارد این لیست شوند. کایروس به هر یک از این شرکت‌ها ۵۰ هزار دلار به عنوان سرمایه داده است. این استارتاپ ها در حوزه‌های مختلفی مثل جمع کردن قرض وام دانشجویان و تبدیل خانه‌ها به فضای کار اشتراکی فعالیت می‌کنند. در ادامه با ۵۰ استارتاپ این لیست بیشتر آشنا خواهید شد.

  1. Ayenda Rooms

Ayenda Rooms logoاین استارتاپ یک سیستم مدیریت برای هتل‌های مستقل در کلمبیا است. هتل‌هایی که زیر نظر Ayenda Rooms هستند به طور کامل سرویس‌های مدیریت ملک و رزرو را دریافت می‌کنند. همچنین این استارتاپ امکانات رفاهی استاندارد مثل صبحانه، وای‌فای، بطری‌های آب و ملحفه‌های تمیز را تأمین می‌کند. بر اساس آمار این استارتاپ کلمبیایی، در ۳ ماه اول همکاری هتل‌ها با این شرکت، نرخ استفاده و پر شدن اتاق‌ها ۳۰ درصد افزایش داشته است. در حال حاضر ۳۷ هتل در سه شهر، زیر نظر این استارتاپ هستند.

برترین استارتاپ ها

  1. BabySparks

BabySparks logoافرادی که به تازگی پدر و مادر شده‌اند نیاز به یادگیری چیزهایی جدید در مورد عضو تازه‌وارد خانواده دارند. استارتاپ پنج ساله BabySpark سرویسی برای آموزش والدین ارائه می‌‌دهد. پدرها و مادرها می‌توانند در خصوص سال‌های اولیه زندگی فرزندشان چیزهای مفیدی یاد بگیرند.

  1. Bankity

Bankity logoاین استارتاپ که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شده است امکان پیگیری هزینه‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند. این برنامه همچنین به تنظیم وضعیت اقتصادی نیز کمک می‌کند. این شرکت به تازگی شروع به پیشنهاد دادن یک نوع کارت اعتباری نیز کرده است. Bankity که اصالتا کلمبیایی است با همکاری بانک‌ها قابلیت انجام تراکنش را نیز فعال کرده است. روش درآمدزایی این شرکت از طریق کارمزد است و می‌توان گفت به نوعی مدل درآمدی سنتی‌ای دارند.

 

  1. Bumblebee Spaces

Bumblebee Spaces logoبنیان‌گذاران این استارتاپ می‌خواهند شما در عین حال که از سایز خانه کم می‌کنید، به ظرفیت آن اضافه کنید! محصولات این شرکت که در حال حاضر در سان‌فرانسیسکو و سیاتل به فروش می‌رسند شامل تخت‌خواب، کمد، کمد لباس، کابینت و از این قبیل وسایل می‌شوند. این وسایل در سقف اتاق جاسازی می‌شوند و به سادگی و از طریق اپلیکیشن قابل دسترسی هستند. یک اتاق کامل که تمام وسایل را درون سقف خود داشته باشد حدود ۶ الی ۱۰ هزار دلار هزینه خواهد داشت.

  1. Cabin

cabin logoبا کم شدن جای هواپیماها، این شرکت اتوبوس‌رانی امکانات رفاهی خود را افزایش می‌دهد. این شرکت در حال حاضر سفرهای شبانه از لس‌آنجلس به سان‌فرانسیسکو را پوشش می‌دهد. اتوبوس‌های Cabin لوکس هستند و در آن‌ها تخت‌‌خواب نیز وجود دارد. قیمت هر سفر از ۱۱۵ دلار شروع می‌شود.

بهترین استارتاپ های ۲۰۱۹ - استارتاپ Cabin

  1. CalypsoAl

 Calypso Al logo با وجود تکنولوژی‌های جدیدی مثل هوش مصنوعی که در حال رشد کردن است، موقعیت‌های زیادی برای استفاده کردن وجود دارد. استارتاپ CalypsoAl استارتاپی است که تمرکز خود را روی امنیت سایبری هوش مصنوعی گذاشته است. امروزه هوش مصنوعی به دلیل مشکل BlackBox بسیار آسیب‌پذیر است. نحوه تصمیم‌گیری هوش مصنوعی مشخص نیست و این یک مشکل است. مدیران این استارتاپ ادعا می‌کنند که برای این مشکل راه‌حلی دارند.

  1. Channel Cross Border

Channel Cross Border logoاتفاقاتی که در ایالات متحده می‌افتد تأثیرات بین‌المللی دارد. به همین دلیل استارتاپ Channel Cross Border امید دارد تا بتواند جایگاهی جهانی به دست بیاورد. این استارتاپ یک پلتفرم چندزبانه راه‌اندازی کرده است که مخاطبان آسیایی-آمریکایی اخبار ایالات متحده را به سادگی دریافت کنند.

  1. Compound

Compound logoاین استارتاپ نیویورکی برای خرید خانه در کلان‌شهرهایی مثل سان‌فرانسیسکو، نیویوک و میامی وام فراهم می‌کند. بنیان‌گذاران این شرکت می‌گویند روشی که آن‌ها برای این وام ایجاد کرده‌اند راه را برای نسل جدید سرمایه گذاری ها باز می‌کند.

  1. Cover

cover logoاستارتاپ Cover که در لس‌آنجلس واقع شده است مأموریت دارد تا رویای زندگی در یک خانه ایده‌آل را برای کسانی که می‌خواهند به واقعیت تبدیل کند. تمرکز این استارتاپ چهار ساله بر روی طراحی حیاط‌های پشتی مدرن برای خانه‌ها است. سازه‌ای که برای این حیاط‌ها ساخته می‌شود از خانه اصلی جدا است و مالکین خانه آن را به ملک خود اضافه می‌کنند.

استارتاپ های برتر - استارتاپ cover

  1. Covered Insurance

Covered Insurance logoپیدا کردن و استفاده از بیمه معمولا آزار دهنده است. استارتاپ Covered Insurance که در دنور واقع شده است با ارائه سرویس‌های شخصی‌سازی شده و مطابق میل مصرف‌کننده، استفاده از بیمه را آسان کرده است.

  1. CowryWise

cowrywise logoاین استارتاپ نیجریه‌ای پلتفرمی ارائه می‌دهد که سرمایه گذاری را به طور کامل اتوماتیک می‌کند. هدف CowryWise این است که سرمایه گذاری را برای همه، فارغ از میزان سرمایه آن‌ها، امکان‌پذیر کند. در این شرکت یک ساله، کاربر می‌تواند سرمایه گذاری خود را با ۲۷ سنت آغاز کند.

  1. Cuidas

Cuidas logoCuidas در سائو پائولو برزیل واقع شده است. هدف این استارتاپ این است که سرویس‌های پزشکی و سلامت خانگی را در دسترس‌تر و ارزان‌تر کند تا افراد بیشتری بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. کسانی که قصد استفاده از سرویس این استارتاپ را دارند باید اشتراک ماهانه پرداخت کنند. همچنین افراد از طریق اپلیکیشن‌های مختلف می‌توانند با پزشکان در ارتباط باشند.

برزیل سیستم سلامت رایگان دارد ولی سرویس‌های این استارتاپ قصد دارند تا سرویس با کیفیت‌تری برای افرادی که به آن‌ها نیاز دارند ارائه دهند.

  1. Cushion

cushion logoمواجه شدن با کارمزدهای ناگهانی و غیرمنتظره معمولا ناراحت‌کننده است. این استارتاپ که در سان‌فرانسیسکو واقع شده است نرم‌افزاری طراحی کرده است که می‌تواند با این هزینه‌ها (مثلا کارمزد تراکنش‌های خارجی) مقابله کند. Cushion از طرف مشتری با بانک‌ها مذاکره می‌کند و بعد از ۲۴ ساعت پول را به حساب آن‌ها بازمی‌گرداند. این شرکت ۲۵ درصد از مبلغ بازگردانده شده را برای خود نگه می‌دارد.

  1. Dana Cita

dana cita logoاستارتاپ Dana Cita در جاکارتا اندونزی واقع شده است و در زمینه آماده کردن وام برای دانشجویان اندونزیایی فعالیت می‌کند. این استارتاپ که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شده است یکی از اولین پلتفرم‌های وام دانشجویی در جنوب شرق آسیا است و تا مارچ ۲۰۱۸ توانسته ۱۴۴ هزار دلار وام بدهد.

  1. Doorport

Doorport logoاین استارتاپ می‌تواند تلفن هوشمند شما را به یک کلید برای ورود به ساختمان تبدیل کند. محصول پرچم‌دار این شرکت که Arrive نام دارد همچنین کدهایی برای دسترسی به بسته‌ها و دیدن ویدیو فراهم می‌کند که اجازه می‌دهد در لحظه و به صورت زنده با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنید. این استارتاپ که در نیویورک واقع شده است در حال جمع‌آوری نظرات است تا بتواند روی محصول خود کار کند.

  1. Doppler

doppler logoبسیاری اوقات حفظ کردن طولانی مدت چند کلمه عبور سخت است. برای آسان کردن این کار برای توسعه‌دهندگان که معمولا با رمز عبورهای زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و این رمزها برایشان اهمیت زیادی دارد، Doppler برنامه خوبی دارد. این استارتاپ ادعا می‌کند که نرم‌افزارش می‌تواند به تیم‌های توسعه دهنده کمک کند و با ذخیره کردن رمزهای عبور برای آن‌ها، تا ۸ ساعت زمان صرفه‌جویی کند.

  1. Fintual

Fintual logoاستارتاپ Fintual که در سانتیاگو شیلی واقع شده است، در این تابستان موفق شد با شرکت در برنامه شتابدهی Y Combinator در سان‌فرانسیسکو سرعت حرکت خود را افزایش دهد. این شتاب دهنده در سال‌های اخیر سرمایه مورد نیاز Dropbox و Airbnb را فراهم کرده است. این استارتاپ که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است با اتوماتیک کردن فرآیند سرمایه گذاری، به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند با مقدار کم سرمایه گذاری انجام دهند. می‌توان گفت Fintual نسخه آمریکای لاتین شرکت‌های Betterment و Wealthfront است. مسئولان این شرکت هم ادعا کرده‌اند از همین شرکت‌ها الهام گرفته‌‌اند.

  1. Flux Biosciences

Flux Biosciences logoبه نظر می‌رسد موسس استارتاپ Theranos که در زمینه تست خون فعالیت می‌کند همچنان روی این صنعت تمرکز دارد. این بار نیز استارتاپ این شخص روی تست‌های سلامتی تمرکز دارد. این استارتاپ که در سال ۲۰۱۷ و در پالو آلتو کانادا راه‌اندازی شده است تکنولوژی‌ای ارائه می‌دهد (البته این تکنولوژی همچنان در حال توسعه است) که با استفاده از بزاق دهن، اوره و خون، نشان‌گرهای زیستی وابسطه به استرس، تمرین، باروری و رژیم را بررسی می‌کند. این تکنولوژی در مرحله بعد این اندازه‌گیری‌ها را با اطلاعاتی که درباره خواب و فعالیت با استفاده از دستگاه‌های پوشیدنی (مثل ساعت هوشمند) جمع‌آوری کرده است ترکیب می‌کند. در حقیقت با استفاده از این تکنولوژی می‌توانید درک بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

استارتاپ Flux Biosciences - بهترین استارت آپ های سال ۲۰۱۹

  1. Frubana

frubana logoچه اتفاقی می‌افتد اگر رستوران‌ها بتوانند مواد مورد نیاز خود را مستقیم از کشاورز تهیه کنند؟ آن هم با استفاده از یک اپلیکیشن! امروزه با کمک این استارتاپ آن‌ها می‌توانند چنین کاری بکنند. این استارتاپ کلمبیایی که یک پلتفرم B2B آنلاین است امکان تهیه مواد اولیه از کشاورز را برای رستوران‌ها فراهم می‌کند. هدف Frubana این است که مواد اولیه با کیفیت، قابل پیش‌بینی و تازه را برای رستوران‌دار فراهم کند. به علاوه این کار میزان فروش کشاورز را نیز بالا می‌برد.

  1. Goodr

Goodr logo

هدف این استارتاپ ساده است: بهبود دسترسی به غذا و جلوگیری از هدر رفتن آن. این پلتفرم یک ساله که برای مدیریت غذا است قابلیت اهدا کردن غذای اضافی به خیریه‌ها را فراهم می‌کند. سرویس این استارتاپ برای مراکزی که سودمحور نیستند رایگان است ولی کسب و کارهایی که می‌خواهند از غذای اضافی خود خلاص شوند باید هزینه جمع‌آوری آن را پرداخت کنند. سازمان‌هایی که با این استارتاپ همکاری کنند سودهایی در زمینه مالیات خود کسب می‌کنند.

  1. Groww

Groww logoاین استارتاپ در بنگالورو هند واقع شده است و کاربران را قادر می‌سازد تا به طور رایگان به سرمایه گذاری های مشترک دسترسی داشته باشند. این پلتفرم همچنین بخشی برای کاربران ایجاد کرده است که بتوانند وضعیت اقتصادی خود را بهتر درک و بررسی کنند. Groww در حال حاضر بر روی به دست آوردن مشتری کار می‌کند و در آینده بر روی جذب سرمایه برای ادامه مسیر تمرکز خواهد کرد.

  1. HappyEMI

این استارتاپ در زمینه اجاره لباس، وسایل برقی و وسایل خانگی فعالیت می‌کند. HappyEMI به ازای هر خرید ۲ درصد دریافت می‌کند. این استارتاپ اخیرا ۱.۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

  1. Hex Labs

Hex Labs logoاین استارتاپ که هنوز یک سال کامل ندارد ادعا می‌کند با توسعه نوعی لوله پلیمر نانو می‌تواند کاری کند تا رایانه‌های کوانتومی در دمای اتاق کار کنند. رایانه‌های کوانتومی که بسیار موثرتر و کارآمدتر از رایانه‌های سنتی هستند سرعت بسیار بیشتری دارند چرا که نیازی نیست در ابتدا اطلاعات را به صفر و یک تبدیل کنند و معمولا در دمایی نزدیک به صفر کار می‌کنند. با استفاده از محصولی که این شرکت ارائه می‌دهد، هزینه خنک کردن این رایانه‌ها پایین می‌آید. به همین دلیل این رایانه‌ها بیشتر در دسترس قرار خواهند گرفت.

  1. Higia

Higia logoاین استارتاپ مکزیکی قصد دارد تا با نوعی سینه‌بند، سرطان سینه را در مراحل اولیه تشخیص دهد. Higia که استارتاپی دو ساله است دستگاهی به نام EVA ارائه می‌دهد که زیر سینه‌بند قرار می‌گیرد و با استفاده تغییرات دمایی که معمولا تومورها به همراه دارند، سرطان را در مراحل اولیه تشخیص می‌دهد. در حال حاضر این محصول برای فروش نیست و حتی قیمت هم ندارد ولی Higia درخواست‌های پیش‌خرید را می‌پذیرد.

  1. Homework Answers

Homework Answers logoاستارتاپ Homework Answers در سانتا مونیکا در کالیفرنیا واقع شده است. این استارتاپ سرویس آموزشی در لحظه ارائه می‌دهد که دانش‌آموزان را به معلمان و مربیان متصل می‌کند. دانش‌آموز می‌تواند از تکلیف خود عکس بگیرد و بعد به صورت زنده با معلم و مربی مربوطه به حل آن بپردازد. کاربران وقتی در این سرویس ثبت‌نام می‌کنند تعدادی سوال رایگان می‌گیرند. ولی بعد از به اتمام رسیدن این تعداد، باید مجدد اشتراک خریداری کنند تا بتوانند سوال بپرسد.

استارتاپ Homework Answers - استارتاپ های برتر

  1. Khonvo

Khonvo logoاین استارتاپ که در سان‌فرانسیسکو واقع شده است یک موتور تأمین پرسنل است که تمرکز خود را روی پیدا کردن افراد با استعداد در صنایع جدید مثل هوش مصنوعی و بلاک چین گذاشته است. سیستم استارتاپ Khonvo تلاش می‌کند تا افراد را هم از لحاظ تکنیکی و هم از لحاظ شخصی بررسی کند؛ ارتباط و تعامل شخصی زیاد به علاوه جستجو در بین رزومه‌های مختلف و پروفایل‌های لینکدین جزو روش‌های جستجو برای افراد است.

  1. Kunduz

kunduz logoاین استارتاپ ترکیه‌ای قصد دارد تا با استفاده از اپلیکیشن سرعت آمادگی برای امتحانات دانش‌آموزان را افزایش دهد. این کار با استفاده از ارتباط مستقیم دانش‌آموز و راهنما صورت می‌گیرد. کاربران با پراداخت یک مبلغ اشتراک ماهیانه، قادر خواهند بود تعداد مشخصی سوال را مطرح کنند. Kunduz که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است برای دانش‌آموزان ترکیه‌ای در دسترس است و در سال آینده برای دانش‌آموزان هندی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

  1. Kymira Sport

kymira sport logoاین استارتاپ ۵ ساله قصد دارد تا با توسعه تکنولوژی‌ای خاص، لباس‌های ورزشی را تا حد ممکن مقاوم کند. این لباس‌‎ها طوری طراحی می‌شوند که مشکلات ورزشکاران مثل سرعت گردش خون را حل می‌کنند. این لباس‌ها همچنین با استفاده از سنسور به اپلیکیشن متصل می‌شوند و اطلاعاتی در مورد سلامتی کاربر را مشخص می‌کنند.

  1. Marigold Health

Marigold Health logoاین استارتاپ این مشکل را در نظر می‌گیرد: همیشه نمی‌توانید برای نوبت درمان خود منتظر بمانید! Marigold Health که در سال ۲۰۱۷ در بالتیمور افتتاح شده است یک شرکت تکنولوژی سلامت است که پلتفرمی متن-محور ارائه می‌دهد. این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی و تحلیل احساسات کار می‌کند. این تکنولوژی می‌تواند هشدارهای خطر را در تایپ کردن یک فرد تشخیص و اطلاع دهد.

  1. Module

Module logoخانواده‌تان در حال رشد است؟ از Module استفاده کنید. این استارتاپ خانه‌هایی طراحی می‌کند که انعطاف‌پذیر هستند و مطابق با نیاز شما تغییر می‌کنند. قیمت این خانه‌ها کم‌تر از بسیاری از خانه‌های کوچک هستند و یک اتاق خواب، یک دست‌شویی و یک اتاق پذیرایی دارند و در زمان نیاز می‌توانند بزرگ‌تر شوند. همچنین اگر کسی به خانه بزرگ‌تر نیاز داشته باشد، این استارتاپ می‌تواند خانه‌ای دوبلکس نیز طراحی کند.

اعضای تیم استارتاپ Module - بهترین استارتاپ های دنیا

  1. Monetus

monetus logoاین استارتاپ یک پلتفرم سرمایه گذاری آنلاین است که با استفاده از مشاوره پیشنهاد سرمایه گذاری با بازده خوب را می‌دهد. تمام این سرمایه گذاری ها در یک اپلیکیشن دسته‌بندی می‌شوند. Monetus که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است هدف دارد تا به افراد جوان کمک کند تا ساده‌تر سرمایه گذاری کنند و به ازای ۰.۰۶ درصد از مقدار سرمایه گذاری سالانه، بتوانند تمام سرمایه گذاری های خود را دنبال کنند.

  1. Muvo

Muvo bike logoدوچرخه‌های برقی همه جا هستند. یکی از شرکت‌هایی که کلمبیایی‌ها را به هم متصل نگه می‌دارد، Muvo است. این استارتاپ که در سال ۲۰۱۷ و در بوگوتا افتتاح شده است، به عنوان اولین سرویس دوچرخه برقی اشتراکی در کلمبیا شناخته می‌شود.

استارتاپ muvo bike - استارت اپ های مشهور دنیا

  1. Narmi

narmi logoحتی بانک‌ها هم نیاز دارند تا وارد حوزه آنلاین شوند. استارتاپ Narmi برای موسسات مالی سرویس بانکداری آنلاین راه‌اندازی می‌کند. هدف این استارتاپ که در نیویورک قرار دارد این است که با ارائه سرویس‌های آنلاین بهتر به موسسات مالی، آن‌ها را وارد رقابت با بانک‌های بزرگ کند.

  1. NuID

nuid logoاین استارتاپ با استفاده از ابزارهای رمزنگاری و بلاک چین نیاز کسب و کارها به ذخیره کردن رمزهای عبور و باقی اعتبارنامه‌ها را از بین می‌برد. هدف این شرکت سان‌فرانسیسکویی این است که از اعتبار و اطلاعات کاربران در مقابل هک شدن جلوگیری کند.

  1. Open App

openapp logoاین استارتاپ قفل‌های هوشمندی برای محافظت از محموله و سوخت در طول جابجایی طراحی می‌کند. این شرکت هندی همچنین برنامه‌ای طراحی کرده است که رانندگان و مدیران می‌توانند در لحظه مقدار سوخت و منابع محموله را بررسی و کنترل کنند. Open App در حال حاضر بر روی طراحی این نوع قفل‌ها برای استفاده در منازل کار می‌کند.

  1. Pathrise

pathrise logoاستارتاپ Pathrise یک شتاب دهنده شغلی برای افراد جوان و دانشجویان است که نیاز دارند در مصاحبه‌ها تأثیرگذار باشند و کار را به دست بیاورند. فرآیندی که این سیستم به آن‌ها کمک می‌کند از آمادگی برای مصاحبه شروع می‌شود و شامل روش‌های رزومه‌نویسی و مذاکره برای حقوق نیز می‌شود. این شرکت سان‌فرانسیسکویی برای افرادی که دنبال کار هستند موقعیت صحبت کردن و مشاوره گرفتن از افراد حرفه‌ای را فراهم می‌کند. این سرویس رایگان است ولی اگر شخص بتواند استخدام شود، ۹ درصد از حقوقی که سال اول دریافت می‌کند به شرکت تعلق می‌گیرد. این برنامه شامل این می‌شود که افرادی که به دنبال کار هستند هفته‌ای حداقل ۱۰ ساعت را به بهبود خود اختصاص دهند تا شانس به دست آوردن کار بالاتر برود.

  1. Pillar

Pillar logoاین استارتاپ نیویورکی می‌تواند به شما کمک کند تا در حین بازپرداخت وام دانشجویی‌تان، صدها دلار پس‌انداز کنید. Pillar راه‌کارهایی به شما پیشنهاد می‌دهد که بتوانید قسط‌های خود را با استفاده از استراتژی‌های اقتصادی زودتر پرداخت کنید. این شرکت در حال حاضر بر روی رشد خود تمرکز کرده است و هنوز مدل درآمدی خاصی ندارد.

  1. Positive Foods

Positive Foods logoاین استارتاپ وعده‌‌های غذایی پاک آماده می‌کند؛ پاک به معنای غذاهای پخته نشده و یا غذاهایی که فرآیند خاصی برای آماده شدنشان اتفاق نیفتاده است. سالاد مرغ و یا سالاد ماهی تن را در نظر بگیرید. هر کدام از این غذاها که با توجه به آشپزخانه‌های این شرکت قیمت متفاوتی دارند، از مواد در قطعه‌های کوچک و آماده خوردن تهیه شده‌اند. غذاها برای تحویل آماده هستند و همچنین در برخی فروشگاه‌های لس‌آنجلس یافت می‌شوند.

استارتاپ Positive Foods - استارت آپ های دنیا

  1. Possible Finance

Possible Finance logoاین استارتاپ در سیاتل واقع شده است. ادعای این شرکت این است که می‌تواند وام‌هایی تا اندازه ۵۰۰ دلار را در یک دقیقه آماده و پرداخت کند. این استارتاپ در سال ۲۰۱۷ توسط اعضای تیم توسعه‌دهنده نرم‌افزار Axon افتتاح شده است. اعتبار این تیم برای نرم‌افزاری است که دوربین بدن پلیس را مدیریت می‌کند. حالا با تعویض حوزه کاری، این تیم در تلاش است تا برای کاربران وام کوتاه‌مدت فراهم کند. مسئولان شرکت می‌گویند مقدار سود این وام‌ها در هر ایالت متفاوت است.

  1. Quilt

quilt logoاین استارتاپ که در لس‌آنجلس واقع شده است پلتفرمی است که بانوانی که نیاز به جامعه‌ای خاص یا فضای کار اشتراکی دارند را به هم متصل می‌کند. فرآیند کاری این پلتفرم شبیه به Airbnb است با این تفاوت که رزرو کردن تخت خواب در کار نیست و کاربران فقط می‌توانند یک مکان در خانه فردی دیگر را برای کار کردن اجاره کنند. خانه یک زن، مرکز پیشرفت حرفه‌ای یک زن دیگر است!

  1. Rentlogic

Rentlogic logoفقط رستوران‌ها نیستند که باید درجه‌بندی شوند. استارتاپ Rentologic آپارتمان‌های مسکونی را در چهار سطح A و B و C و F بر اساس سلامت و امنیت درجه‌بندی می‌کند. با کمک این اطلاعات، افرادی که قصد خرید یا اجاره خانه دارند می‌دانند کدام خانه را با دقت‌تر بررسی کنند و کدام خانه را اصلا در نظر نگیرند. این استارتاپ که در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شده است در حال حاضر فقط در نیویورک خدمات ارائه می‌دهد.

  1. Ride Health

Ride Health logoدر خیلی نقاط وسایل حمل و نقل عمومی برای افراد بیمار، ناتوان و مسن مناسب نیست. استارتاپ Ride Health برای حل این مشکل ایده خوبی دارد. این استارتاپ برای افرادی که مبدا و یا مقصدشان بیمارستان است وسیله حمل و نقل فراهم می‌کند تا بتوانند سریع‌تر و مطمئن‌تر به قرار خود برسند. تا امروز این سرویس به ۲۰۰۰ بیمار کمک کرده است و در ۲۵ ایالت فعال است. همچنین شبکه رانندگان آن در ۵۰ ایالت فعال شده است.

استارتاپ Ride Health

  1. RoBhat Labs

RoBhat Labs logoافزونه‌های مرورگری که این استارتاپ ارائه می‌دهد صحت و منبع اخبار را تأیید می‌کند. با استفاده از این سرویس دیگر نیازی نیست نگران اخبار جعلی باشید. این استارتاپ کالیفرنیایی، همچینن یک افزونه برای مرورگر کروم دارد که توییت‌ها را بررسی می‌کند و صحت عکس‌ها و اطلاعات را تأیید یا رد می‎‌کند.

  1. Savi

savi logoاستارتاپ Savi قصد دارد تا به دانشجویان کمک کند تا بهترین راه بازپرداخت وام و راه‌های عفو شدن از بازپرداخت را پیدا کنند. مسئولان این استارتاپ که در واشنگتن واقع شده است ادعا کرده‌‌اند کاربران با استفاده از سرویس آن‌ها می‌تواند تا سالانه ۱۵۰۰ دلار پول پس‌انداز کنند. این شرکت هنوز مشغول کار کردن بر روی مدل درآمدی خود است. تا امروز آن‌‌ها دو مدل را تجربه کرده‌‌اند: گرفتن درصدی از پول پس‌انداز شده و دریافت حق عضویت سالانه.

  1. Stoop

stoop logoپیدا کردن خانه در بعضی مناطق شهری سخت شده است و روز به روز هم گول‌زننده‌تر می‌شود. بسیاری از صاحبان خانه هم برای زمان کوتاه اجاره نمی‌دهند. به عنوان راه‌حل، Stoop خانه‌‌هایی با مبلمان و دستشویی را آماده کرده است و برای زمان‌هایی حتی کمتر از ۳۰ روز نیز اجاره می‌دهد.

  1. SuperFu​ds

SuperFu​ds logoاین استارتاپ که نام آن شبیه به Super Foods تلفظ می‌شود، به برندهای تولید مواد خوراکی کمک می‌کند تا بتوانند وارد سوپرمارکت‌های بزرگ بشوند. این استارتاپ کلمبیایی محصولات غذایی را در سه دسته مختلف منطبق با رژیم‌های غذایی متفاوت دسته‌بندی می‌کند.

  1. Tributi

tributi logoاین استارتاپ قصد دارد تا به رکن اصلی پرداخت مالیات تبدیل شود و سرعت پرداخت را بالا ببرد. این استارتاپ کلمبیایی که جزو شرکت‌های Y Combinator محسوب می‌شود به اتوماتیک کردن پرداخت مالیات کمک می‌کند و سرعت آن را افزایش می‌دهد. Tributi توانسته در دور اول ۱۲۰ هزار دلار سرمایه جذب کند.

اعضای تیم استارتاپ Tributi

  1. Vivvi

vivvi logoاگر از هر پدر و مادری در نیویورک بپرسید به شما خواهند گفت که پیدا کردن پرستار روزانه جزو سخت‌ترین کارها است. نه تنها قیمت این سرویس‌ها بسیار بالا است بلکه یک لیست انتظار طولانی نیز  برای آن وجود دارد. این استارتاپ با استفاده از محرک‌های مالیاتی و باقی برنامه‌ها، به کارمندانی که کودکان کوچکتر از ۶ هفته دارند خدمات مراقبت روزانه ارائه می‌دهد.

  1. WeRecover

WeRecover logoاین استارتاپ یک موتور منطبق‌کننده برای مراکز ترک اعتیاد است. WeRecover که در کالیفرنیا واقع شده است به افرادی که اعتیاد دارند کمک می‌کند تا بهترین مرکز را پیدا کنند و گزینه‌‌های خود را بهتر بررسی کنند. همچنین مواردی برای کمک کردن نیز در این برنامه یافت می‌شود.

  1. ZiffyHomes

ziffyhomes logoیافتن اقامتگاه با قیمت مناسب و انعطاف‌پذیر در شهرهای بزرگ جهان سخت است. استارتاپ هندی ZiffyHomes که تمرکز خود را روی نقاط ایستگاه مترو گذاشته است، اقامت‌گاه‌های اشتراکی را به مسافران ارائه می‌‌دهد که کاملا مبله و آماده برای زندگی می‌باشند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲۳ Average: ۴.۷]
منبع
inc
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

۹ دیدگاه

  1. سلام ممنون عالی بود لطفا برای راه اندازی یک استارت آپ راهنمایی کنید از کجا باید شروع کرد و آیا در این زمینه کمک کند و احیانا وام بدهد .
    با تشکر

  2. سلام.مطالب شما بسیار عالی بود.لطفا انواع استارتاپ ها رو در ایران معرفی کنید.گن قصد راه اندازی یه استارتاپ روانشاسی دارم.

  3. سلام
    ممنونم از مطالب مفید سایت
    دوستان گرامی من چندین ایده استارتاپی خیلی خوب دارم واقعیت اینکه تنع=ها هستم و این کار نیاز به تیم داره خوشحال میشک دوستانی که علاقه مند به همکاری هستند در واتس آپ یا ایمیل به من پیام بدهند
    ۰۹۳۵۵۲۵۲۲۴۳
    masoud.salimyan@yahoo.com

  4. بسیلر عالی و کاربردی حهت ایده گرفتن لطفا بازهم موارد جدید و ایده های خلاقانه کشورهای خارجی رو برامون بذارید سپاسگذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *