اخبار استارتاپی

حمایت از شتاب دهنده های تخصصی حوزه آب

ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست در نظر دارد تا در جهت پیشبرد اهداف خود، از شکل‌گیری و توسعه سه عنوان شتاب دهنده‌ تخصصی فعال در این حوزه حمایت کند.

لیمو HR

“شتاب دهنده تخصصی فناوری های مرتبط با گرد و غبار، بیابان زدایی و شور ورزی” با اولویت در مناطق خوزستان و سیستان و بلوچستان”، “شتاب دهنده تخصصی فناوری های سامانه های نمک زدایی” با اولویت در منطقه مرکزی ایران و “شتاب دهنده تخصصی فناوری های احصاء و بازچرخانی آب و تصفیه فاضلاب” با اولویت در مناطق خراسان و مرکزی ایران می توانند برای دریافت این حمایت از ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام کنند.

متقاضیان فعال در سه حوزه اعلام شده می‌توانند تقاضای خود را در قالب کاربرگ تکمیل (حداکثر یک شتابدهنده) و تا اول اردیبهشت ۱۳۹۸ به آدرس پست الکترونیک این ستاد ارسال کنند.

در شرایط اولیه دریافت این حمایت آمده است که شتاب دهنده ها باید دارای تجربه عملی در توسعه و تجاری سازی موفق حداقل یک محصول باشند و جذب، استقرار و تعیین مدل همکاری شتابدهنده با حداقل ۵ تیم فناور در هر دوره شتابدهی (مدل مشارکت، مدل‌های همکاری پس از شتابدهی، خرید فناوری، مدل سرمایه گذاری) را در رزومه خود داشته باشند.

همچنین شتابدهنده ها باید دارای توان سرمایه گذاری، تأمین مالی یا جذب سرمایه به میزان درخواستی از معاونت و نیز دارای توان دسترسی به بازار فروش محصول یا محصولات نیز باشند.

در صورت وجود شرایط اولیه و با تکمیل مفاد کاربرگ، پیشنهاد مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تأیید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طبق ضوابط، حمایت‌های لازم از ایجاد شتاب دهنده تخصصی صورت می‌گیرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *