اخبار استارتاپی

آغاز ثبت نام در هفتمین دوره مسابقه سخنرانی بزرگ تریبون

ثبت‌نام هفتمین دوره مسابقه سخنرانی بزرگ تریبون، از 25 اردیبهشت ماه، همزمان با بزرگداشت استاد سخن حکیم ابوالقاسم فردوسی آغاز شد.

امروزه در متدهای آموزشی به روز دنیا، یکی از بهترین روش های فراگیری مهارت های مختلف، قرار گرفتن در فضای رقابت و ایجاد چالش برای فرد است. این روش در دانشگاه های سراسر دنیا در حوزه سخنرانی و فن بیان اجرا شده و می شود. هفتمین دوره مسابقه سخنرانی بزرگ تریبون با ایجاد چالش جذاب سخنرانی در مقابل صدها مخاطب و رقابت با دیگر علاقه مندان به این حوزه، بازدهی آموزش را بالا برده و افراد را تشویق می کند تا با شرکت در مسابقه، سطح کیفی مهارت سخنوری خود را بیازمایند.

دو سال آغازین مسابقه سخنرانی تریبون در دانشگاه صنعتی شریف و با عنوان «مسابقه سخنرانی شریف» اجرا شد، در سال‌های اخیر به صورت سراسری اجرا می‌شود؛ مرحله فینال مسابقه هر ساله در یکی از دانشگاه‌های شریف، تهران و امیرکبیر و در تالاری مملو از جمعیت (با میانگین ۷۰۰ تماشاگر) برگزار می‌گردد.

امسال نیز در مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقه سخنرانی تریبون، مانند سال‌های گذشته، صدها نفر از سراسر کشور گرد هم می‌آیند تا مهارت سخنوری خود را در مقابل داوران و اساتید بنام و حرفه‌ای این رشته، محک بزنند.

ویژگی های هفتمین دوره مسابقه سخنرانی بزرگ تریبون

  •  برگزاری سه مرحله مسابقه در دو بخش مجزای بزرگسال و دانش آموزی
  •  برگزاری کارگاه‌های رایگان آموزش و ارزیابی
  •  آموزش و تمرین به وسیله منتورهای مسابقه
  •  معرفی فرصت‌های شغلی به نفرات برتر
  •  اختصاص یک مربی (منتور) به هر شرکت‌کننده در طول فرآیند مسابقه
  •  امکان اعتراض به داوری + بازبینی مجدد سخنرانی‌ها
  •  معرفی صد سخنران برتر ایران
  •  کارگاه‌های تخصصی رایگان ویژه صد سخنران برتر
  •  داوری بزرگان سخنرانی کشور

برخی از داوران ۶ دوره گذشته مسابقه:

رامبد جوان، عادل فردوسی پور، رضا رشیدپور، نیما کرمی، دکتر احمد حلت، دکتر علیرضا آزمندیان، دکتر محمود احمدی، محمدرضا شهیدی فرد، محمدرضا شعبانعلی، دکتر یحیی علوی، جمال قمری، فرزانه معصومیان، محمد پیام بهرامپور، علیرضا سخنوران، مهدی صادقلو، سمیرا ذاکرانی و امیر کربلایی زاده نام برخی از داوران ۶ دوره گذشته مسابقه می باشد.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاع بیش تر به این آدرس مراجعه کنند.

هفتمین دوره مسابقه سخنرانی بزرگ تریبون

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *