اخبار استارتاپی

پست دست همکاری به سمت استارت آپ ها دراز کرد

شرکت ملی پست همزمان با آغاز طرح تحول دیجیتال و بر اساس رویکرد جدید، در راستای توسعه و ارائه سرویسهای نوین دست همکاری به سمت استارت آپ ها دراز کرد .

شرکت ملی پست همزمان با آغاز طرح تحول دیجیتال و بر اساس رویکرد جدید، در راستای توسعه و ارائه سرویس های نوین با صدور ۳ فراخوان دست همکاری به سمت استارت آپ ها دراز کرد. پست در این فراخوان ها از شرکتهای ارائه دهنده خدمات در سه زمینه؛ پیام رسان های سازمانی، سامانه های دانشگاهی و نقشه بومی برای همکاری دعوت به عمل اورده است.

در آخرین فراخوان که روز جاری منتشر شده است پست از شرکتهای ارائه کننده خدمات نقشه بومی دعوت کرده است تا در راستای ارائه خدمات الکترونیکی و برخط کدپستی و نشانی استاندارد مکان محور با این شرکت همکاری نمایند.

دیگر فراخوان این شرکت، شناسایی شرکت های ارائه دهنده خدمات پیام رسان سازمانی است. این امر در راستای ایجاد ارتباط بهتر میان کارکنان سازمان ها و مکاتبات آنهاست. در این مشارکت تامین و ارائه زیرساخت نرم افزاری برعهده شرکت کننده و بازاریابی، تامین مشتری و توسعه بازار کسب و کار برعهده شرکت ملی پست است.

استفاده از خدمات شرکتهای ارائه دهنده سامانه های دانشگاهی جهت تحویل مدارک فارغ التحصیلان، دیگر فراخوان شرکت ملی پست است. در سرویس چاپ و ارسال مدارک و گواهی های تحصیلی از شرکتهای همکار دعوت شده است تا در یک مدل مشارکتی با اتصال سامانه های مذکور با سامانه ارسال و رهگیری مرسولات شرکت پست این سرویس یکپارچه ایجاد و بازارها به اشتراک گذاشته شود. اطلاعات تکمیلی هر سه فراخوان در سایت شرکت ملی پست قابل دسترسی است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. درود و وقت بخیر
    آیا امکان ارسال مقاله و انتشار آن در وب سایت شما وجود دارد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *