اخبار استارتاپی

آغاز الکامپ ۹۸

مراسم الکامپ ۹۸ با حضور وزیر ارتباطات، وزیران کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد.

لیمو HR

نمایشگاه بین المللی الکامپ ۹۸ با حضور وزیر ارتباطات، وزیران کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد. این نمایشگاه با شعار «آینده بهتر» آغاز به کار کرد. این نمایشگاه  دارای بخش‌هایی مانند: الکام استارز، الکام تاکز، الکام ترندز و الکام گیمز است.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در افتتاحیه الکامپ ۹۸ گفت: ما در دوره ویژه‌ای از تاریخ قرار داریم. انقلاب صنعتی چهارم بسیاری از واقعیت‌های جهان ما را تغییر داده است. سطح زندگی اجتماعی ارتقا یافته و مردم، بسیاری از کارهای خود را تنها با یک کلیک انجام می دهند

وی افزود: تحول دیجیتال نگرش‌های مدیران به صنایع مختلف را تغییر داده است. این امر موجب می‌شود اقتصاد دیجیتال در آینده‌ای نزدیک تبدیل به اقتصاد برتر دنیا شود. این افتخار ایران است که همگام با آخرین پیشرفت‌های بین‌المللی، به دنبال شکوفایی ظرفیت اقتصادی در کشور و توانمندسازی کارآفرینان این حوزه است.

جهرمی ادامه داد: نمایشگاه الکامپ ۹۸با عنوان نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات امسال از ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار است؛ شعار آینده بهتر، هدف کسب و کارهایی را در ایران نشان می‌دهد که به دنبال تغییر تمام اقشار جامعه و ساخت آینده روشن برای همگان است.

وزیر ارتباطات یادآور شد:‌ دیگر ویژگی ارزشمند این نمایشگاه، حضور گسترده استارتاپ ها در قالب «الکام استارز» است. انتخاب نام الکام استارز عالی بوده، چون در استارتاپ ها چون ستاره‌هایی در کنار شرکت‌های بزرگ خواهند درخشید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *