اخبار استارتاپی

برپایی نمایشگاه و همایش استارتاپ های ثروت آفرین در دانشگاه امیرکبیر

نمایشگاه و همایش استارتاپ های ثروت‌آفرین با هدف معرفی راه‌های راه‌اندازی استارتاپ های آموزشی به دانشجویان و توسعه آنهادر روزهای ۲۱ تا ۲۳ مهرماه جاری در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

نمایشگاه و همایش استارتاپ های ثروت آفرین با هدف معرفی راه های راه اندازی استارتاپ های آموزشی به دانشجویان و توسعه آنها از طریق شبکه سازی با شعار هر دانشجو یک فریلنسر آموزشی، در روزهای ۲۱ تا ۲۳ مهرماه جاری در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود.

دانشگاه امیر کبیر

در این همایش که با حضور تعداد کثیری از دانشجویان و فعالان استارتاپی کشور برگزار می شود، افراد موفق در حوزه استارتاپی از دستاوردها و تجارب موفقیت خود در این حوزه سخن گفته و تجارب خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

در این رویداد جوانانی که قصد شروع فعالیت استارتاپی و تجاری را دارند، آموزش می‌بینند که چگونه یک استارتاپ موفق را راه‌اندازی و هدایت کنند.
خلق استارتاپ ثروت آفرین، دلایل شکست استارتاپ ها، هک رشد، چالش‌های استارتاپ ها و راهکارهای رفع آنها، نقشه راه پیروزی و اصول کارآفرینی و بازی‌ ساز شو از محورهای این همایش تخصصی است.

محورهای نمایشگاه عبارت از فناوری‌های نوین آموزش، استارتاپ های آموزشی، استارتاپ های فریلنسری (خوداشتغالی)، معرفی دانشگاه‌های برتر جهان و بازی های رایانه‌ای بومی است. همزمان با این رویداد، سمینار فناوری‌های نوین آموزشی نیز با هدف معرفی فناوری‌های نوین آموزشی و تحول در نظام آموزشی سازمان‌ها ویژه مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این وبسایت مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *