اخبار استارتاپی

آموزش راه اندازی کسب و کار حوزه فناوری در دانشگاه آزاد

سرپرست اداره کل سیاست‌گذاری و نظارت راهبردی دانشگاه آزاد گفت: یکی از برنامه‌های این اداره کل، آموزش راه‌اندازی کسب و کار در حوزه فناوری دانش بنیان است تا منجر به ثروت‌آفرینی شود.

سرپرست اداره کل سیاست گذاری و نظارت راهبردی دانشگاه آزاد با تأکید بر لزوم تحول دانشگاه به سمت دانشگاهی که رسالت اجتماعی داشته و نیاز‌های جامعه را با نگاه علمی حل کند، اظهار داشت: این موضوع یک نیاز اصلی است و باید در دانشگاه با تلاش بی وقفه برای رسیدن به این هدف فعالیت کرد.

وحید ضرغامی با بیان اینکه حوزه فناوری و نوآوری یک گام تحولی است که دانشگاه آزاد به آن رسیده، گفت: این حوزه نیازمند سیاست‌گذاری، تنظیم برنامه‌ها و راهنمایی‌های درستی است که به پیشبرد اهداف کمک کرده و موانع فعالیت‌های دانش بنیان و کارآفرینی ها را برمی دارد.

وی با بیان اینکه در اداره کل سیاست‌گذاری و نظارت راهبردی به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر جامعه دانشگاهی درخصوص راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه، آموزش لازم را نمی‌بیند. یکی از برنامه‌های این اداره کل، آموزش راه‌اندازی کسب و کار در حوزه فناوری دانش بنیان است تا منجر به ثروت آفرینی شود. همچنین تدوین برنامه‌های لازم برای برخی ابزار‌های تجاری سازی مانند دیجیتال مارکتینگ که امر تجاری سازی را تسهیل می‌کند، از دیگر اولویت هاست.

سرپرست اداره کل سیاست‌گذاری و نظارت راهبردی دانشگاه آزاد با تأکید بر لزوم توجه به حوزه کشاورزی در دانشگاه، تصریح کرد: در اداره کل سیاست‌گذاری و نظارت راهبردی، به دنبال این هستیم که از دانش کشاورزی در دانشگاه استفاده کرده و برنامه‌ای برای دانشگاه تدوین کنیم که مسیر حرکت دانشگاه در توسعه فناوری‌ها و ثروت آفرینی از آن‌ها تسهیل شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *