اخبار استارتاپی

شکل گیری استارتاپ ها از دل زیرزمین ها و گاراژها

بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، وزیر کار و شهردار تهران افتتاح شد.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور طی مراسم افتتاحیه بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال با بیان این که حوزه محتوای دیجیتال حوزه پولسازی است، اظهار کرد: تمام استارتاپ ها از گوگل گرفته تا استارتاپ های حوزه حمل و نقل در کشور همه از دل زیرزمین ها و گاراژها به وجود آمده اند و به تدریج مسیر توسعه را طی کردند.

وی گفت: اگر امروز در کف بازار عروسک خارجی و نوشت‌افزار خارجی یا البسه چینی فروش می‌رود، شرکت‌ها هستند که دارند می‌بازند و ما در تجاری سازی مساله داریم.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با تاکید بر حمایت از استارتاپ ها و شرکت‌های نوآور، اظهار کرد: ما نهمین زبان اینترنتی در دنیا هستیم، در حالی که از نظر جمعیتی کمتریم، ولی دو برابر عرب‌ها تولید محتوا داریم.

وی ادامه داد: وقتی آپارات با زبان فارسی جزو ۱۰۰ سایت برتر دنیا می‌شود، این یک افتخار است و ما اعلام می‌کنیم از شرکت‌ها و استارتاپ های حوزه تولید محتوای دیجیتال حمایت می کنیم.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور گفت: امروز دیگر نمی‌شود با روش‌های قبلی به نقاط مختلف، معلم بفرستیم یا در دانشگاه‌های خارجی کرسی زبان بگذاریم، چون این فضا دیگر جواب نمی‌دهد و مرزهای دیجیتال و فناوری‌های نوین این فضا را در نوردیده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *