اخبار استارتاپی

برگزاری اولین رویداد توسعه فناوری ویژه اقلام پرمصرف صنعت گاز

صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شرکت ملی گاز ایران گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت گاز در راستای رویکرد صندوق نوآوری و شکوفایی مبنی بر حمایت از رونق تولید و ساخت داخل محصولات و ملزومات صنایع گاز کشور، در آذر ماه سال جاری برگزار می کند.

هدف از این گردهمایی که از ۱۷ تا ۱۹آذر ۹۸ برگزار خواهد شد، کمک به توسعه بازار شرکت‌ های دانش ‌بنیان، حمایت از تولید داخل و توسعه همکاری‌‌های فناورانه میان تولیدکنندگان بزرگ و صاحب‌نام صنایع گاز کشور و شرکت‌ های دانش ‌بنیان، استارت ‌آپ‌ ها و فناوران این حوزه است.

از جمله بخش‌‌های این گردهمایی سه روزه، می‌توان به برگزاری نشست‌‌های معرفی نیازهای فناورانه تولیدکنندگان صنعت گاز، نشست‌‌های معرفی توانمندی‌‌های فناورانه شرکت‌‌های دانش‌ بنیان، فناور و استارت ‌آپ ‌ها، نشست‌‌های B۲، نشست‌‌‌های انتقال تجربه، نمایشگاه توانمندی‌‌های فناورانه شرکت‌‌های دانش ‌بنیان و نوآور صنعت گاز، نمایشگاه نیازهای فناورانه صنایع گاز اشاره کرد.

علاوه بر این صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان برگزارکننده این گردهمایی و اصلی‌‌ترین نهاد تامین مالی شرکت‌ های دانش ‌بنیان، خدمات و ابزارهای مالی متنوع خود را معرفی خواهد کرد و قراردادهای همکاری فناورانه‌‌ای را که طی این گردهمایی میان شرکت‌‌های دانش ‌بنیان و تولیدکنندگان منعقد شود را تامین مالی خواهد کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *