ایده های استارتاپیایده های فین تک

معرفی اپلیکیشن های برتر پرداخت موبایلی

با برترین شرکت‌های ارائه دهنده راه‌حل‌های پرداخت بدون تماس اشنا شویم

لیمو HR

در مقاله قبلی با صنعت پرداخت الکترونیکی و اینکه چه طور کار می کند آشنا شدیم و دیدیم که راه حل های پرداخت به دنبال کاهش زمان معامله بین موسسات مالی، به ویژه در بازار بین المللی انتقال پول، هستند. از طرفی کسب و کارهای کوچک با استفاده از راهکارهای پرداخت، می‌توانند کارت های اعتباری و بدهی را بپذیرند و راه طیف وسیعی از مشتریان بالقوه را که از پول نقد استفاده می‌کنند را به روی خود باز کنند. در این مقاله به سراغ برخی از بهترین اپلیشکیشن های پرداخت موبایلی رفته ایم و هر یک را به طور مختصر معرفی کرده ایم که شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میکنیم.

Skrill

Skrill با داشتن مجموعاً ۴۰ میلیون کاربر، روش پرداخت محبوبی است که می‌تواند برای هرکس و در هرجا از طریق ایمیل پول بریزد. این اپلیکیشن اطلاعات کارت شما را با امنیت کامل ذخیره کرده و امکان دسترسی به پول در ۲۴ ساعت ۷ روز هفته را فراهم خواهد ساخت. Skrill با تحت پوشش داشتن ۴۰ واحد پولی در ۲۰۰ کشور جهان، تسهیلات لازم را بدون نیاز به هیچ ثبت‌نامی فراهم می‌سازد.

Circle Pay

Circle Pay، که در ۲۹ کشور در دسترس بوده و پرداخت‌‌ در قالب دلار آمریکا، پوند انگلستان و یورو را می‌پذیرد، با داشتن قابلیت تنظیم اثر انگشت و تشخیص چهره، امکان جابه‌جایی پول به شیوه‌ای شبیه ارسال پیام کوتاه را فراهم می‌سازد. این اپلیکیشن، بدون گرفتن کارمزد بابت ارسال پول میان واحدهای پولی مختلف، امکان گردش پول در مبادلات ۲۰ نفره رافراهم ساخته و توانایی پرداخت سریع‌تر را به کاربرانش می‌دهد.

Circle Pay

Venmo

Venmo که در مالکیت PayPal است، طراحی شده تا امکان انتقال پول به‌خصوص میان دوستان را فراهم سازد. این اپلیکیشن محبوب در میان جوانان، به کاربران اجازه می‌دهد به‌سرعت به بانک خود پول واریز کرده و به‌سادگی با دوستانشان ارتباط برقرار کنند. Venmo را می‌توان با تعریف کردن یک کارت بدهی برای ارسال و دریافت پول، جهت پرداخت مشترک صورت‌حساب رستوران، اجاره‌بها یا قبوض مختلف، به کار برد. به گفته CNN Business، این شرکت هر ماه ۱۰ میلیون کاربر فعال دارد.

Square Cash

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد بدون هیچ کارمزدی ازطریق کارت‌های بدهی، از بانکی که به کارت وصل است، سرمایه بگیرند و روش‌های بسیار متنوعی را برای ارسال و دریافت فوری پول ارائه می‌دهد. Square Cash به‌‌وسیله یک پین یا اثر انگشت از پرداخت شما محافظت کرده و سریع، رایگان و ایمن است. هرچند تعداد کلی کاربران این اپلیکیشن اعلام نشده، اما براساس آمار Recode، فقط در دسامبر ۲۰۱۷، ۷ میلیون نفر از این اپلیکیشن استفاده کرده‌اند.

Square Cash

Zelle

Zelle، با واریز مستقیم پرداخت‌ها به حساب دریافت‌کننده، پول را در کیف پول دیجیتال نگه نداشته و به کاربران اجازه می‌دهد حتی بدون نصب اپلیکیشن، پول بفرستند. به گفته TechCrunch، این شرکت حدود ۲۷ میلیون کاربر داشته و هیچ کارمزدی بابت ارسال و دریافت پول نمی‌گیرد. سال ۲۰۱۷ اعلام شد که روزانه ۱۰۰،۰۰۰ کاربر جدید در Zelle ثبت نام می‌کنند.

Samsung Pay

samsung-pay

Samsung Pay به کاربر امکان دریافت امتیاز را داده و سپس تمام اعتبار، بدهی، هدیه و کارت‌‌های عضویت او را با هم جمع می‌کند تا امکان انجام مبادله از هر جایی با یک کارت‌خوان فراهم شود. به گفته‌ Statics، این شرکت حدود ۳۴ میلیون کاربر داشته و به‌واسطه پیاده‌سازی سیستم رمزگذاری  Samsung Knox بسیار ایمن شناخته می‌شود. Samsung Knox ازطریق ایجاد مجموعه‌ای از اعداد تصادفی برای هر تراکنش، لایه امنیتی اضافه‌ای فراهم می‌سازد تا امنیت کارت واقعی را حفظ کند.

Google Pay

Google-Pay

Google Pay اپلیکیشنی است که می‌توان آن را به‌صورت رایگان از Play store دانلود کرد و بیش از ۱۰۰ میلیون بار نصب شده است. این اپلیکیشن که توسط گوگل راه‌اندازی شده تا Android Pay، Google Wallet و Pay with Google را یکپارچه کند، اخیراً در استرالیا، ایتالیا، اسپانیا، نروژ، دانمارک، فنلاند و سوئد در اواخر سال گذشته در دسترس قرار گرفته است. Google Pay به کاربران اجازه می‌دهد بدون وارد کردن اطلاعات حسابشان، در اپلیکیشن‌ها، برای دوستان، در فروشگاه و در وب‌سایت‌ها، پرداخت خود را انجام دهند.

Apple Pay

apple pay

این اپلیکیشن پرداخت موبایلی به کاربران اجازه می‌دهد در فروشگاه‌ها، اینترنت و درون اپ، خریدهای ایمن داشته باشند، درعین‌حال قابلیت ارسال و دریافت پول از دوستان و خانواده ازطریق پیام کوتاه را دارد. Apple Pay هیچ یک از اطلاعات شخصی تراکنش‌ها یا شماره کارت اصلی را ذخیره نمی‌کند، درعوض یک نشان رمزی موسوم به «شماره حساب دستگاه» ایجاد می‌‌نماید تا جزئیات کارت را محفوظ نگه دارد. هرچند این اپلیکیشن تنها در دسترس کاربران آیفون است، اما به گفته Mac Rumours، در حال حاضر بیش از ۲۵۲ میلیون کاربر دارد.

Apple Pay

Alipay

Alipay که سال ۲۰۱۳ توسط شرکت علی‌بابا راه‌اندازی شده، فقط در دسترس مشتریان چینی قرار دارد. به گفته ChinaDaily، این اپلیکیشن هر ساله بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال داشته و شیوه پرداخت بسیار محبوبی در چین محسوب می‌شود. می‌توان از Alipay که در دسترس کاربران اندروید و آیفون قرار دارد جهت انتخاب رستوران‌های محلی، دریافت تخفیف، پرداخت قبوض، و به اشتراک‌گذاری اطلاعات استفاده کرد.

PayPal

در صدر فهرست ما، PayPal قرار گرفته که به گفته‌ statics، در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸، مجموعاً ۲۵۴ میلیون کاربر داشته است. این سرویس که سال ۲۰۰۲ توسط eBay خریداری شد، در عرصه اپلیکیشن‌های پرداخت برخط پیشرو بوده و برخی خرده‌فروشان آن را به‌عنوان شیوه پرداخت در محل، یا کیف پول دیجیتال به کار می‌برند. PayPal که در بیش از ۲۰۰ بازار پذیرفته شده، آسان‌ترین و ایمن‌ترین شیوه برای انجام پرداخت‌های برخط را ارائه می‌دهد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *