اخبار استارتاپی

فراخوان حضور در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۰

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در کشور امارات برگزار می‌شود.

لیمو HR

نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه موسوم به «جیتکس» (GITEX) همه ساله در کشور امارات متحده عربی در شهر دبی، در مرکز تجارت جهانی این شهر برگزار می گردد.

در بخش future stars نمایشگاه جیتکس، کشورهای مختلف جهان به ارائه‌ی دستاوردهای گوناگون خود در زمینه‌های تجارت الکترونیک، سلامت، شهر هوشمند، سفر و گردشگری، بلاکچین، آموزش، حمل و نقل، نرم افزار و رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی می‌پردازند. بدیهی ست که حضور شرکت‌های دانش بنیان در این رویداد، منجر به آشنایی بیشتر آن‌ها با فضای بین الملل و اکوسیستم استارتاپی جهانی و تعامل با طرح‌ها و فعالان بین المللی این حوزه می‌شود و پیشرفت همه ‌جانبه‌ی آن‌ها را در فضای فعالیت حرفه‌ای در پی خواهد داشت.

به همین منظور صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای ارتقاء سطح کیفی فعالیت شرکت های دانش بنیان‌ ایرانی و آشنایی تیم‌های ایرانی با طرح‌های بین المللی، طی فرآیندی اقدام به آموزش، توانمندسازی و اعزام استارتاپ های ایرانی برای حضور در نمایشگاه جیتکس می‌نماید.

در این فراخوان شرکت‌ها و شتابدهنده های دانش بنیان سراسر کشور می‌توانند برای حضور در بخش future stars نمایشگاه جیتکس، از تاریخ ۲۸ تیر تا ۸ مرداد در سامانه غزال ثبت نام کرده و درخواست خود مبنی بر شرکت در این رویداد را ثبت نموده و پس از تکمیل فرایند ثبت نام، وارد مرحله ارزیابی شوند.

ارزیابی شرکت‌های ثبت نامی در سامانه غزال، با بررسی پارامترهایی همچون دستیابی به محصول نهایی، پتانسیل صادرات محصول و…، بمدت یک هفته توسط تیم ارزیابی انجام خواهد شد و شرکت‌ها در صورت تایید در این مرحله، وارد کمپ آموزشی می‌شوند.

دوره آموزشی یک‌ ماهه (از تاریخ ۱۵مرداد تا ۱۵ شهریور) به منظور توانمندسازی استارتاپ ها برای حضور شایسته در این رویداد بین‌المللی، در قالب آموزش هایی همچون چگونگی تدوین فایل‌های صادراتی، آموزش تعامل بین الملل، آشنایی با قوانین بین الملل و … برگزار می‌شود و در نهایت با کمک برای تهیه بروشورها و کاتالوگ‌های هر شرکت به زبان انگلیسی و همچنین تهیه کلیپ تبلیغاتی برای هر کدام از شرکت‌ها، این دوره پایان می‌یابد.

پس از پایان دوره توانمند سازی، در روز ۱۵ شهریور ماه، کلیه تیم های آموزش دیده، در یک رویداد demo day حاضر شده و توسط کمیته پذیرش که متشکل از نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری و شرکت کارن کراد است، مورد ارزیابی نهایی قرار خواهند گرفت و از بین تمامی تیم‌ها، ۲۰ تیم برتر برای اعزام به جیتکس و حضور در پاد جمهوری اسلامی انتخاب خواهند شد.

لازم به ذکر است که به منظور تسهیل فرایند حضور استارتاپ ها در این رویداد، حمایت‌های مالی حداکثری صورت گرفته است و هزینه‌های حضور در این رویداد بگونه‌ای در نظر گرفته شده که کمترین میزان پرداخت به عهده شرکت‌ها باشد؛ بدین صورت که ۷۰ درصد از هزینه‌های مربوط به ویزا، حمل و نقل و اقامت به ‌عهده‌ی معاونت علمی و فناوری و تنها پرداخت ۳۰ درصد از آن با تیم ها می‌باشد و همچنین ۹۰ درصد از هزینه‌های پاد و شرکت در مسابقات را نیز صندوق نوآوری و شکوفایی متقبل شده است و تیم‌ها پرداخت ۱۰ درصد از هزینه‌های مربوطه را به عهده خواهند داشت.

شایان ذکر است که این رویداد با همراهی و حمایت‌های ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری و صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری و برگزار خواهد شد.

در تمامی مراحل مذکور، سامانه تامین مالی و سرمایه گذاری کارن، بعنوان کارگزار معاونت علمی و صندوق نوآری و شکوفایی، مفتخر به اجرای کلیه فرآیندها از مراحل اولیه تا پایان این رویداد خواهد بود.

زمان برگزاری نمایشگاه ۱۶ تا ۲۰ آذر ۱۳۹۹و پایان مهلت ثبت‌نام ۸ مرداد ۱۳۹۹ می باشد. برای دریافت مشاوره و ثبت‌نام با این شماره ۰۲۱۸۶۰۸۸۶۰۹ تماس بگیرید.

مسیر ثبت‌نام: ورود به سامانه غزال صندوق > وارد کردن نام کاربری و رمز عبور > ثبت درخواست جدید > انتخاب گزینه خدمات توسعه بازار > انتخاب گزینه پاویون نمایشگاه خارجی > انتخاب گزینه پاویون نمایشگاه جیتکس > تکمیل اطلاعات درخواستی > ارسال درخواست

ثبت‌نام شرکت‌ها و شتابدهنده های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۰

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *