اخبار استارتاپیاخبار صادراتصادراتکارآفرینی و استارتاپ

برپایی پاویون ملی ایران در هفته فناوری‌های برتر ۲۰۲۰ روسیه

شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و نوآور می‌توانند در پاویون ملی ایران در هفته فناوری‌های برتر ۲۰۲۰ روسیه شامل «نمایشگاه‌های بین‌المللی سویاز ۲۰۲۰» و «ناوی‌تک ۲۰۲۰» حضور یابند.

با حمایت مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، پاویون ملی ایران در هفته فناوری های برتر ۲۰۲۰ روسیه ۱۲ تا ۱۶ آبان ماه سال جاری برپا می شود. شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور هم تا پایان شهریورماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت نام در این پاویون اقدام کنند.

امسال نمایشگاه سویاز ۲۰۲۰ با موضوعات شهر هوشمند، اینترنت اشیا، تجهیزات مخابرات و خدمات و سرویس ۵G، شبکه‌های انتقال دیتا، زیرساخت‌های مخابراتی و شبکه‌ای، ارتباطات ماهواره‌ای، ارتباطات رادیویی، ارتباطات همراه و کابل و تجهیزات مخابراتی میزبان علاقه‌مندان است.

همچنین شرکتهای دانش بنیان علاقمند به مباحث مراکز پردازش داتا-پردازش، نرم‌افزار و خدمات، سامانه‌های تغذیه الکتریکی، نرم‌افزارهای روسی، فناوری‌های آی‌پی، رادیو و تلویزیون، هوش مصنوعی و غیره هم می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

نمایشگاه «ناوی‌تک» هم در موضوعات مختلفی مانند سیستم‌های مانیتورینگ حمل و نقل، به‌کارگیری و اتصال خدمات ناوبری به وسایل نقلیه، اینترنت اشیا، در بخش حمل و نقل، امنیت سایبری در حمل و نقل، سامانه‌های اطلاعات جغرافیایی هوشمند و خدمات آن، سامانه‌های اطلاعات حمل و نقل هوشمند و غیره هم برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *