مصاحبه های بازاریابی و تبلیغاتبازاریابی و تبلیغاتمعرفی استارتاپ

گفتگو با تیم پاراف ، یکی از تیم های رایمون

با مسابقه یا چالش، نیروهای تیم مان را انتخاب می کنیم

پیش تر از رایمون و فضای متفاوت آن در اکوسیستم استارتاپی صحبت کردیم، اما رایمون در کنار تیم های مستقر خود متفاوت تر است. این بود که تصمیم گرفتیم با تیم پاراف که یک استودیو با یک تیم متخصص، حرفه ای و با تجربه در زمینه تبلیغات و تولید محتواست، گفتگو کنیم. فاندرهای این تیم، فائقه فائضی و پویا پیرویسی دعوت ما را برای این گفتگو پذیرفتند.

از متولد شدن پاراف بگویید:

ما ابتدا در شرکت های مختلف و یا به صورت فریلنسر کار می کردیم  و منتظر یک فرصت مناسب بودیم تا بتوانیم کسب و کار خودمان را راه اندازی کنیم. بنابراین اقدامات لازم را انجام دادیم و استودیو خلاقیت پاراف را از تابستان ۹۹ راه اندازی کردیم . تمام تلاش ما این است که به کسب و کارها و اشخاص کمک کنیم تا بتوانند محصولات و یا خدماتشان را به بهترین شکل معرفی کنند و در تبلیغات برنده رقابت باشند. قطعا هر کسب و کاری برای ارتباط با مخاطب خود نیاز به تولید محتوا و تبلیغات هدفمند دارد، و اینجاست که ما به کمک کسب و کارها می آییم.

خدمات کلی استودیوی ما شامل : طراحی گرافیکی، ساخت ویدیو تبلیغاتی و موشن گرافیک، عکاسی تبلیغاتی ،برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات، می باشد.

از کجا با رایمون آشنا شدین؟

پاراف

ما مدتی به دنبال اجاره محلی به عنوان دفتر و محل کار بودیم که با توجه به چالش های زیاد آن به دنبال راه کار مناسبتر بودیم، تا این که از طریق جستجو فضاهای کار اشتراکی در گوگل، با مجموعه رایمون آشنا شدیم و تصمیم گرفتیم در این فضا مستقر شویم.

با توجه به اینکه کار شما در حوزه تولید محتواست، رایمون چه امکاناتی برایتان فراهم کرد؟

اتاق های مستقل با میز و صندلی راحت و مناسب برای کارهای طولانی ، فضای کاری سالم و دوستانه ، استودیوهای مناسب ضبط کروماکی و عکاسی، اتاق جلسات، فضای لابی دلباز جهت دیدار های کاری و دوستانه ، برقراری ارتباط کاری با استارت آپ های دیگر از خدماتی بود که ما به آن نیاز داشتیم و رایمون در اختیارمان گذاشت.

کمی از چالشهای مسیرتان بگویید:

خب قطعا هر کاری چالش های خاص خود را دارد. از جمله چالش هایی که ما برای شروع کار خود داشتیم، گردآوری یک تیم حرفه ای و با اخلاق بود که خوشبختانه موفق شدیم، چالش دیگری که میتوان به آن اشاره کرد، تعریف یک ساختار و نقشه راه واضح و مشخص کاری بود که زمان زیادی را به این قسمت اختصاص دادیم چون باورمان این هست که برای انجام هر کاری،حتما باید ساختار مشخص و برنامه ریزی درست داشته باشیم، تا بتوانیم در آن مسیر موفق باشیم.

بازار شما رقبای زیادی دارد، چگونه رقابت می کنید؟

یک قانون مهمی که ما در کارمان داریم، یادگیری و ارتقای مهارت های خودمان است، یعنی همیشه تلاش می کنیم با بالابردن تخصصمان، فقط با افراد حرفه ای رقابت کنیم، اینطوری بازار هدفمندتر و مشخص تری داریم، ما تلاش می کنیم در هر پروژه ای بهترین و اصولی ترین کار را ارائه کنیم و به این شکل مشتریان ماندگار و وفاداری پیدا می کنیم و آن ها ما را به شرکت ها و اشخاص دیگر معرفی می کنند.

کمی از فرآیند تیم سازی و جذب نیروی انسانی خود بگویید:

ما به واسطه ارتباطاتی که در سال های قبل در شرکت های مختلف داشتیم، تیممان را جمع آوری کردیم و البته در حال افزایش اعضای تیم هستیم. که برای این کار دوست داریم از طریق یک مسابقه یا چالش، افراد خلاق را پیدا کنیم. چون مهم ترین اصل در کار استودیو ما، خلاقیت است.

یکی از خاطرات پررنگ مسیرتان را بگوئید:

یکی از خاطرات جالبی که داشتیم، زمان انتخاب اسم استودیومان بود که خیلی بررسی می کردیم و می خواستیم هم معنی خوبی داشته باشد و هم اثری از اسممان داخلش باشد، تا اینکه از ترکیب اسم هایمان به پاراف رسیدیم و بعد از تحقیق درباره اش فهمیدیم مفهومش امضا هست و این همانی بود که ما می خواستیم. اسم پاراف درواقع از حروف اول اسم ما دو نفر که بنیان گذاران استودیو هستیم، تشکیل شده. یعنی پویا پیرویسی و فائقه فائضی.

حرف آخر یا توصیه ای به تیم های اول مسیر؟

دوست دارم به عنوان حرف آخر یک جمله از وارن بافت بگویم که به خود ما برای ادامه راه و تلاش بیشتر خیلی کمک کرد : ” وقتی بذری می کارید، هر دقیقه زمین را نمی کنید تا ببینید رشد کرده یا نه. پس چرا خودتان، تلاشتان و تصمیمهایتان را دائم زیر سوال می برید؟ صبور باشید، تفکر بیش از حد را رها کنید و به آبیاری بذرهایتان ادامه دهید.”

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۴]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *