اخبار استارتاپی

شتاب دهنده ها از ۲ ابزار مالی صندوق نوآوری می توانند بهره ببرند

معاون نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: شتابدهنده ها می توانند از دو ابزار مالی صندوق نوآوری و شکوفایی برای جذب سرمایه و حمایت از فناوران استفاده کنند.

لیمو HR

دکتر سیاوش ملکی فر امروز در رویداد پیوند که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: در حال حاضر ۱۰۹ شتاب دهنده مجوز فعالیت دریافت کرده اند و می‌توانند به عنوان بازیگران مهم نوآوری از هسته‌های فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ ها حمایت کنند.

وی با اشاره به هدف رویداد پیوند افزود: تلاش این است که بخش خصوصی ارتباط خوبی با بخش‌های فناوری داشته باشند. یعنی به واسطه این رویداد هسته‌های فناور حضور پیدا می‌کنند و با معرفی خود به شتاب دهنده ها مورد حمایت قرار می‌گیرند. ملکی فر ادامه داد: از این رو سلسله رویدادهای پیوند به صورت مرتب در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گفته معاون نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی، ۱۰۹ شتاب دهنده را با دو ابزار سرمایه گذاری می‌توانیم در صندوق نوآوری و شکوفایی مورد حمایت قرار دهیم.

وی با اشاره به حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی از شتاب دهنده ها گفت: ما در صندوق نوآوری و شکوفایی می‌توانیم تا سقف ۴ میلیارد تومان به صورت «هم سرمایه گذاری» مشارکت داشته باشیم و با آنها همکاری کنیم. به گفته ملکی فر، از سوی دیگر شتاب دهنده ها می‌توانند تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان از تسهیلات قرض الحسنه صندوق نوآوری و شکوفایی بهره ببرند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *