رپرتاژ

معرفی وب۲۴ شرکت سئو و طراحی سایت حرفه ای

مهم نیست کسب و کار شما در زمینه فروش محصولات خرد فعالیت دارد یا در زمینه فروش محصولات صنعتی است، سئو و طراحی سایت این روزها نیازی است که هر کسب و کاری با آن مواجه می‌شود. در هر زمینه‌ای که فعالیت داشته باشید، می‌توانید با طراحی سایت و اجرای سئو مشتریان زیادی برای خود دست و پا کنید.

اگر تاکنون برای طراحی سایت کسب و کارتان اقدام نکرده‌اید، هنوز آنقدرها دیر نشده، اما بهتر است زودتر دست به کار شوید؛ چراکه هر روز یکی از رقبای شما به این بازار پرمشتری و پررقابت وارد شده و سهم شما را از بازار می‌گیرد. هر یک ساعت که زودتر برای شروع طراحی سایت خود اقدام کنید، کمتر ضرر خواهید کرد.

در صورتی که تصمیم خود را برای شروع طراحی سایت و اجرای سئو روی آن گرفته‌اید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات شرکت وب ۲۴ است. شرکتی با سابقه ۱۵ ساله در حوزه طراحی سایت و سئو که تجربه‌های موفق زیادی در زمینه سئوی سایت‌های مختلف پشت سر گذاشته است.

طراحی سایت وب ۲۴

اولین خدماتی که می‌توانید از وب ۲۴ دریافت کنید، طراحی سایت حرفه‌ای است. در این شرکت، طراحی سایت شما به صورت کاملاً حرفه‌ای و بر مبنای ویژگی‌ها و امکانات خاص توسط متخصصان این حوزه طراحی می‌شود و دارای پشتیبانی یک ساله است. علاوه بر این طراحی گرافیکی سایت هم بر اساس لوگو و رنگ سازمانی شما انجام شده تا یکپارچگی برندتان حفظ شود.

چه نیاز به طراحی وب سایت فروشگاهی داشته باشید، چه طراحی سایت شرکتی بخواهید، می‌توانید فرایند طراحی سایت خود را به وب ۲۴ بسپارید. سایت‌های طراحی‌شده در وب ۲۴ مطابق اصول سئو طراحی می‌شوند تا مشکلی برای رتبه گرفتن در گوگل نداشته باشند. همچنین این سایت‌ها به صورت واکنش‌گرا کدنویسی می‌شوند تا در همه دستگاه‌ها ازجمله گوشی‌های موبایل به خوبی نمایش داده شوند.

هزینه طراحی سایت در مجموعه وب ۲۴ بر اساس امکانات موردنیاز سایت شما، تعداد صفحات طراحی‌شده و حجم کار انجام‌شده، محاسبه می‌شود. امکاناتی که شما می‌توانید برای سایت خود در نظر بگیرید، نمایش انواع محصولات همراه با ویژگی‌های آنها، امکان فیلتر محصولات بر اساس ویژگی‌های مختلف و همچنین طراحی سایت به صورت تعاملی است. نمونه کارهای طراحی شده را نیز می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت وب ۲۴ مشاهده کنید.

خدمات سئو حرفه ای وب ۲۴

علاوه بر طراحی سایت حرفه ای، شما می‌توانید سئو سایت خود را به وب ۲۴ بسپارید. سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو فرایندی است که باعث می‌شود هنگام جستجوی کاربران برای عبارت‌های مرتبط با حوزه کاری شما، سایت‌تان رتبه‌های بالای نتایج جستجوی گوگل را بدست آورد. بدین ترتیب، مشتریان احتمالی زیادی به سایت شما دسترسی پیدا می‌کنند. امروزه بسیاری از افراد قبل از خرید هر محصولی اقدام به جستجوی آن در گوگل می‌کنند تا اطلاعات لازم برای خرید محصول را بدست آورند. در این میان سایت‌هایی که جزو رتبه‌های بالای نتایج جستجو باشند، بیشترین میزان ورودی را بدست خواهند آورد.

وب ۲۴ خدمات سئو را بر اساس نیازهای حوزه کاری شما انجام می‌دهد. در صورت سفارش سئو به این مجموعه، کارشناسان وب ۲۴ ابتدا حوزه کاری شما را بررسی کرده و میزان رقابت در آن را مشخص می‌کنند. علاوه بر این تعداد کلمات کلیدی موردنیاز شما که باید در آنها رتبه بگیرید را به شما پیشنهاد می‌دهند. سپس فرایند بهینه سازی سایت برای رتبه گرفتن در این کلمات کلیدی آغاز می‌شود. البته باید توجه داشته باشید سئو فرایندی طولانی‌مدت است و برای حوزه‌های پررقابت معمولاً تا یک سال زمان نیاز دارد.

قیمت سئو هر سایت هم بر اساس تعداد کلمات کلیدی هدف آن تعیین می‌شود. برای هرکدام از این کلمات باید صفحه‌ای در سایت در نظر گرفته شده و برای آن محتوا تولید شود. همچنین فعالیت‌های سئو داخلی و سئو خارجی برای هر کدام باید انجام شود تا بتواند رتبه خوبی در گوگل بدست آورد. علاوه بر این میزان رقابت در حوزه کاری شما بر قیمت سئو تأثیر دارد. در صورتی که حوزه کاری شما سایت‌هایی با سئوی قوی داشته باشند، رسیدن به رتبه‌های بالای نتایج جستجو نیاز به تلاش بیشتری داشته و هزینه آن بالاتر می‌رود.

خدمات تولید محتوا در مجموعه وب ۲۴

خدمات دیگری که وب ۲۴ به شما ارائه می‌دهد، تولید محتوا است. در صورتی که سئوی سایت را به وب ۲۴ سپرده باشید، تولید محتوای شما هم در ذیل سئو انجام می‌شود. اما علاوه بر این در صورتی که بدون نیاز به سئو تنها به تولید محتوای متنی برای سایت‌تان نیاز داشته باشید، می‌توانید در موضوعات مختلف و برای کلمات کلیدی مدنظرتان سفارش تولید محتوا سئو شده بدهید. این بدین معنا است که خدمات تولید محتوا برای شما بر اساس اصول سئو انجام شده و محتوای تولیدی برای کلمه کلیدی موردنظر شما بهینه سازی می‌شود.

در صورتی که نیاز به هرکدام از خدمات طراحی سایت، خدمات سئو و خدمات تولید محتوا دارید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت وب ۲۴ فرم درخواست مشاوره رایگان را پر کنید. کارشناسان این شرکت در تماس با شما، مشاوره و راهنمایی لازم برای خدمات موردنیاز را در اختیارتان قرار خواهند داد. همچنین برای بخش تولید محتوا می‌توانید با مراجعه به بخش تعرفه وب ۲۴ وارد پورتال وب ۲۴ شده و از قیمت‌ها آگاه شوید و پکیج موردنظرتان را خریداری کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *