رپرتاژ

۵ استارتاپ فعال در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی خانه در ایران

لیمو HR

از دید خیلی از افراد، چیدمان دکوراسیون داخلی منزل کار ساده‌ای است و تنها با سلیقه افراد پیش می‌رود، اما این طور نیست و نکات بسیار مهمی در این زمینه وجود دارد که اگر آنها را بدانید و به خوبی رعایت کنید، بهترین استفاده را از فضای منزل خواهید داشت و به زیبا‌‌‌‌‌ سازی هرچه بیشتر خانه کمک خواهید کرد. گاهی با پیروی از این قوانین، طراحی دکوراسیون برای شما کم هزینه تر و سریع تر انجام می‌شود و جلوه ویژه و خاصی در منزل شما ایجاد می‌شود و خانه شما را به یک فضای مطبوع و گرم‌تر و دلپذیرتر تبدیل می‌کند.

ازین رو با توجه به همه گیر شدن و جذاب شدن طراحی دکوراسیون داخلی، دیگر طراحی دکوراسیون محدود به خانه‌های مسکونی نیست و در دفاتر کاری، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و غیره هم از قوانین مختلف طراحی دکوراسیون داخلی امروزه استفاده می‌شود. برای همین تصمیم گرفتیم  ۵ تا از بهترین استارت آپ‌ها در این حوزه را به شما معرفی کنیم.

۱. سلام ساختمان

سلام ساختمان یکی از محبوبترین استارتاپ‌ها در زمینه بازسازی خانه، کابینت و دکوراسیون داخلی بوده که آدرس آن salamsakhteman.com است. سلام ساختمان پلتفرمی برای متخصصین و افراد برای تبادل خدمات دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان است. شما می توانید به‌صورت رایگان از متخصصان سلام ساختمان برای دکوراسیون خانه و آشپزخانه خود مشاوره دریافت کنید. این متخصصان شما را راهنمایی می‌کنند و به شما متناسب با نیاز و سلیقه‌تان ایده می‌دهند تا  بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید. ایده های خود را با آنها در میان بگذارید تا متناسب با کار شما بهترین متخصصین و پیمانکاران را معرفی کنند.

سلام ساختمان

سلام ساختمان تاکید دارد در صورتی که بخش های خانه جهت بازسازی زیاد باشند، حتماً از پیمانکار استفاده کنید تا از دوباره کاری و هدر رفت هزینه و زمان جلوگیری کنید. این استارتاپ برای طراحی دکور آشپزخانه نیز به شما کمک می‌کند تا:

  • مدل‌ها و طرح‌های جدید و مختلف کابینت‌ها را ببینید
  • درباره انواع کابینت اطلاعات بیشتری کسب کنید
  • قیمت کابینت مد نظرتان را با دیگر مدل‌ها بصورت آنلاین مقایسه کنید
  • و در مرحله آخر برای ساخت کابینت مد نظرتان متخصص و کابینت ساز انتخاب کنید

همانطور که می‌دانید هر خانواده سبک زندگی متفاوتی دارد و با توجه به این سبک زندگی، باید سبک خانه مناسبی داشته باشد. در این زمینه می توانید روی سلام ساختمانی‌ها حساب باز کنید. همانطور که گفته شد اگر متخصص ساختمانی با تجربه‌ای هستید و نمونه کارهای خوب و مشتریان راضی دارید، می‌توانید عضو شبکه متخصصین سلام ساختمان شوید.

۲. خوگر

خوگر دومین وب‌سایتی است که در زمینه دکوراسیون ادارات همینطور خانه به شما به صورت آنلاین و سریع خدمات می‌دهد. برای خرید راحت و آنلاین میز، صندلی، لوازم خانگی و دکوری، مبلمان و تمام تجهیزات مورد نیاز برای چیدمان یا دیزاین دکوراسیون می‌توانید خوگر را انتخاب کنید.

خوگر

خوگر با با جمع کردن معتبرترین برندهای تولیدکننده و عرضه کننده در زمینه دکوراسیون خانه یا ادارات تجربه لذت بخش خرید اینترنتی را به شما ارائه می‌دهد تا خرید آسان در کوتاه‌ترین زمان انحام شود و در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی شود. شما در فروشگاه اینترنتی خوگر می‌توانید انواع مبلمان اداری را از برترین برندهای تولیدکننده مبلمان اداری ایران مانند نیلپر، هلگر، اروند، نظری، لیو و غیره مشاهده و خریداری کنید. در خوگر امکان مشاهده تعداد بسیار زیادی کالا، مطالعه و تماشای محتوای تخصصی و بالاخره خریدی سریع تنها با چند کلیک از سراسر ایران امکان پذیر است. خوب است بدانید خوگر، امکان خرید اقساطی بدون ضامن، بهره‌مندی از انواع تخفیف ویژه، استفاده از سرویس ارسال رایگان و دریافت مشاوره تخصصی برای طراحی و تجهیز پروژه ها را نیز به مشتریان و همراهان خود عرضه کرده است.

۳. یومی خانه

فرض کنید در استارتاپ سلام ساختمان دکوراسیون خانه و آشپزخانه خود را دیزاین کردید و کابینت‌ها را هم بازسازی کردید، در مرحله بعد می‌رسیم به انتخاب پرده و فرش و سرویس‌های جذاب برای آشپزخانه، هال، پذیرایی و اتاق خواب. برای همین در این قسمت به شما یومی خانه را معرفی می‌کنیم.

همینطور در این سایت می‌توانید درباره مواردی همچون:

  • روش‌های ست کردن مبلمان با پرده
  • ست دکوراسیون پدیرایی
  • ست‌‎های مدرن و کلاسیک
  • چیدمان پذیرایی و اتاق خواب و…

یومی خانه

همچنین چیدمان دکورهای مناسبتی، اطلاعات کسب کنید و ایده بگیرید. حتی اگر صاحب کسب وکار مرتبطی هستید، از جمله صنایع دستی یا اکسسوری‌های دکوراتیوی، می‌توانید در یومی خانه محصولات خود را به نمایش بذارید.

۴. معماریال

معماریال هم یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای شماست تا اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان خانه، محل کار و فضای زندگی خود هستید، معماریال برای شما این کار را آسان می‌کند. شما سبک طراحی و سلیقه‌ای که بیشتر می‌پسندید را انتخاب نموده، بودجه مورد نظرتان را تعیین می‌کنید. سپس بر‌اساس نیاز و سلیقه شما معماران و طراحان به شما ایده می‌دهند.

معماریال

سبک طراحی و سلیقه‌ای که بیشتر می‌پسندید را انتخاب نموده و آنگاه بر‌اساس خواسته های شما و طرح های انتخاب شده، چند ایده اولیه توسط معماران و طراحان معماریال ارائه می‌شود. پس از تایید طرح، یک لیست خرید و یک لیست قیمت به همراه مشخصات فروشندگان را دریافت خواهید کرد تا در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی شود.

۵. دکور پرینت

در دکور پرینت شما می‌توانید برای تغییرات دکوراسیون اداره یا خانه‌تان انواع پوسترها را تهیه کنید. دکورپرینت در طراحی و تولید به آفرینش زیبایی می‌اندیشد چرا که مخاطبان امروزی خواهان سفارشی شدن تولیدات همراه با حس هنر می‌باشند. در کنار جنبه هنری، کیفیت نیز از نظر دور نمانده است و در راستای تحقق اهدافشان رضایت مشتریانشان را سر لوحه کار خود قرار دادند.

ازجمله محصولات دکور پرینت می توان به:

  • پسترهای دیواری که پوششی مانند کاغذ دیواری است که در ابعادی خاص و طرح هایی متفاوت بر روی دیوار نصب می‌شود
  • استیکرها که نوعی از مدیاهای پشت چسب‌دار می‌باشد که قابلیت چسبیدن روی سطوح مختلف مانند شیشه، فلزات، کاشی و سرامیک و همچنین دیوارهای رنگ شده را دارد
  • آسمان مجازی که در واقع نوعی سقف کاذب برای منزل و یا محل کار شما می‌باشد که بدون هیچ گونه تخریب و یا عملیات بنایی خاص بر روی سقف موجود شما نصب می‌گردد و حاوی تصاویری از محیط بیرون از جمله آسمان، درختان، گلها و … می‌باشد
  • تابلوهای دکوراتیو به صورت کلی به دو دسته تابلوهای چاپی و تابلوهای کار دست طبقه‌بندی می‌شوند. تابلوهای کار دست با رنگ روغن و بر روی کنواس طبیعی و بسته به انتخاب مشتری از نوع طرح، به صورت دستی تولید می‌شوند

سخن پایانی

در این مقاله ۵ نمونه از استارتاپ‌های حوزه طراحی دکوراسیون داخلی را به شما معرفی کردیم. سلام ساختمان که یک بازار آنلاین خدمات جامع بازسازی خانه است، خوگر که در زمینه فروش تجهزات دکوراسیون اداری و خانگی، یومی خانه که در زمینه وسایل دکوراتیو مثل مبلمان و پرده و فرش، معماریال که در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی و دکور پرینت که در زمینه چاپ انواع استیکر و کاغذ دیواری و … فعال است. امیداوریم که این استارتاپ ها بتوانند در ساختن یک خانه رویایی به شما کمک کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *