اخبار استارتاپیاکوسیستم

مسابقه ره نشان برگزار می شود

ره نشان برای دومین بار توسط مؤسسه هدایت تخصصی رضوان شریف و با حمایت بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می شود.

ره نشان یک مسابقه مسئله‌محور است که برای دومین بار توسط مؤسسه هدایت تخصصی رضوان شریف و با حمایت بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری باهدف هدایت جریان انسانی توانمند و نخبه به سمت حل مسائل و رفع نیازهای فناورانه صنعت کشور برگزار می شود .

ره نشان ۱۴۰۰ در ۵ حوزه انرژی، معدن و مواد، حمل‌ونقل، هوشمندسازی و سلامت در حال برگزاری است. با شرکت در مسابقه ره نشان، علاوه بر اینکه بر روی یک پروژه واقعی و صنعتی فعالیت خواهید کرد، می‌توانید در کارگاه‌های آموزشی عمومی و تخصصی پیرامون پروژه شرکت کرده، تیم مناسب خود برای انجام پروژه پیدا کرده و از راهبری تخصصی استفاده نمایید.

درصورتی‌که تیم برنده مسابقه شوید، علاوه بر دریافت جایزه نقدی و امتیاز نخبگی از طرف بنیاد ملی نخبگان، در صورت وجود شرایط امکان راه یافتن به شرکت تعریف‌کننده پروژه جهت همکاری را نیز خواهید داشت. در این مسابقات ره نشان با همکاری شرکت های فناور و صنعتی به وسیله تعریف پروژه و راهبری تیم ها، زمینه جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان مستعد را تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان فراهم کرده است.

در سومین دوره ره نشان شناسایی دانشجویان مستعد، توانمندسازی حول مسائل صنعتی، تیم سازی و اتصال این افراد به مجموعه های فناور و صنعتی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

مزایا:

۱. تجربه انجام یک پروژه واقعی و صنعتی
۲. کسب امتیاز نخبگی از بنیاد ملی نخبگان
۳. ۷۵۰ ملیون تومان جایزه نقدی
۴. امکان همکاری افراد و تیم های برگزیده با شرکت کننده های تعریف کننده پروژه
۵. کارگاه های آموزشی
۶. ۷۵۰ بهرمندی از تسهیلات حمایتی طرح شهید احمدی روشن برای تیم های برگزیده در صورت وجود شرایط
۷. تیم سازی منحصر به فرد بر اساس نظریات Belbin  و -Big Five

ره نشان مسابقه مسئله‌محور است که تلاش نموده تا بستری فراهم کند که در سطح ملی، جامعه‌ی دانشگاهی اعم از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان بر روی پروژه‌های صنعتی و فناورانه به رقابت و حل مسائل صنعت بپردازند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *