حمل و نقل و لجستیکمقالات حمل و نقل و لجستیک

حقوق هفتگانه برای خدمات حمل و‌ نقل در هند

شرکت‌‌های لجستیک در هند برای عملکرد بهتر باید از حقوق هفتگانه پیروی کنند.

لیمو HR

«۷Rights» یا «۷Rs» یکی از ضروری‌ترین مفاهیم در مدیریت حمل و نقل است. در هند، اگر شرکت‌‌های لجستیک می‌‌خواهند در عملکرد خود برتر باشند، باید از حقوق هفتگانه پیروی کنند. این هفت حقوق، جابجایی و نگهداری کالا را به شیوه‌ای کارآمد، به موقع و قابل اعتماد، تسهیل می‌کند.

بیایید نگاهی به این حقوق داشته باشیم.

۱. محصول مناسب

در هند شرکت خدمات حمل و‌ نقل، باید اطلاعات کاملی درباره‌ی نوع محصولی که قرار است جابجا کنند، داشته باشند. اطلاعات کافی و مناسب در مورد محصول، فرآیند بسته‌بندی، انبارداری و حمل و نقل را بسیار آسان‌تر می‌کند. به عنوان مثال، کالاهای بزرگ یا خطرناک، به بسته‌بندی خاصی نیاز دارند. دریافت اطلاعات صحیح، فرآیند حمل و نقل این گونه کالاها را، بهینه می‌کند.

۲. مشتری مناسب

ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل در هند، باید مخاطبان هدف خود را به خوبی بشناسد. اگر کالا در بازار صحیح فروخته شود، شانس بیشتری برای به دست آوردن مشتریان وجود دارد. ارائه‌دهندگان خدمات لجستیک می‌توانند از بازاریابی سنتی و همچنین بازاریابی دیجیتال، برای دستیابی به مشتریان بیشتر در سراسر جهان استفاده کنند.

۳. تعداد مناسب

این مورد یکی از نکات کلیدی است که باید به خاطر بسپارید. تیم تدارکات باید بررسی کند که عرضه‌ی کالا، مطابق با تقاضا باشد. دانستن تعداد کالا، به مدیریت بهتر و تحویل به موقع، کمک می‌کند. اکنون در هند به لطف پیشرفت‌ فناوری مدرن، خدمات لجستیک می‌تواند تعداد کالا، از هر نوعی که باشد را به طور کارآمد مدیریت کند.


حمل و نقل و لجستیک

۴. شرایط مناسب

ایمنی یک عامل مهم در حمل‌ونقل است. از این رو، ارائه‌دهندگان خدمات باید اطمینان حاصل کنند که کیفیت محصول در طول رسیدن به مقصد، حفظ شود و بسته‌بندی سالم و بدون صدمه به دست کاربر نهایی یا مشتری برسد. مسئولیت حفظ کیفیت محصول، برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های کلی، بر عهده‌ی تیم حمل‌ونقل است.

۵. مکان مناسب

عامل مهم دیگر این است که مطمئن شوید محصولات، به مقصد درست تحویل داده می‌شوند. خدمات زنجیره تامین باید اطمینان حاصل کنند که اعضای تیم، مجرب و واجد شرایط برای تحویل کالا در مکان مناسب هستند. همچنین شرکت حمل و‌ نقل باید از یک سیستم مدیریت موثر، برای ردیابی و سازماندهی کالا و محصولات استفاده کند.

۶. زمان مناسب

زمان یک عامل مهم در تدارکات است. مهم نیست مقصد کجاست! برای حفظ مزیت‌های رقابتی در صنعت، نباید هیچ تاخیری در تحویل محصولات به مصرف‌کنندگان وجود داشته باشد. تحویل به موقع، نه تنها منجر به رضایت مشتریان می‌شود، بلکه باعث جذب مشتریان بلندمدت و وفادار خواهد شد.

۷. هزینه مناسب

در نهایت، شرکت حمل و‌ نقل باید محصولات را با مناسب‌‌ترین هزینه ارسال کند. همچنین شرکت بایستی پویایی‌های صنعت را تحلیل کند تا بتواند محصولات و خدمات را با قیمتی مناسب به مشتری ارائه دهد. بودجه‌بندی مناسب، نه تنها سود شرکت را تضمین می‌کند، بلکه به کسب موقعیت بهتر در بازار نیز کمک خواهد کرد.

مدیریت حمل و‌ نقل تماما در مورد برنامه‌ریزی، طراحی، اجرا، کنترل، نظارت و … است. کاربرد ۷R در صنعت حمل و‌ نقل برای تسهیل فعالیت‌های مهم است؛ زیرا امکان عملیات سرتاسر را فراهم می‌کند و تعویق‌هایی که ضروری نیستند را شکست می‌دهد.

New Globe Logistik LLP یکی از شرکت‌‌هایی‌ست که خدمات حمل و نقل کارآمد را در هند ارائه می‌‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در بمبئی‌ست و دارای شبکه سراسری و نمایندگان فعال در سراسر کشور است. این شرکت توسط تعدادی از شرکا پشتیبانی می‌شود و توسط تیمی از متخصصان با تجربه و آگاه، مورد حمایت قرار می‌گیرد که همگی با یک هدف یکسان کار می‌کنند.

گروه New Globe خدمات لجستیک مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. اگر به دنبال ارزش افزوده و بودجه‌ی مناسب برای کسب و کار خود هستید، همین امروز با تیم تماس بگیرید.  این تیم بر اساس نیاز شما، خدمات کارآمد و به موقع را به شما ارائه خواهند کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
The 7 Rs’ of Logistics Services in India
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *