رپرتاژ

چرا باید موشن گرافیک یاد بگیریم؟

لیمو HR

این روزها برای منتقل کردن یک مفهوم بسیار پیچیده که فهم آن‌ها برای کاربر و مخاطب معمولی چندان عادی نیست و نمی‌دانیم که باید از چه سبک یا استایلی برای آن استفاده کنیم، از موشن گرافیک کمک می‌گیریم. اگر تازه با موشن گرافیک آشنا شده‌اید و نمی‌دانید که آیا استفاده از آن برای شما مناسب است یا خیر، بهتر است که با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید چرا که در آن به صورت کامل راجع به این موضوع صحبت می‌کنیم که چرا باید موشن گرافیک یاد بگیریم!

بازاریابی ویدئویی اجتناب ناپذیر است!

این روزها کسب‌وکارها تنها با ویدئو و بازاریابی ویدئویی می‌توانند در این بازار شلوغ و اقیانوس قرمز خودی نشان داده و مشتریانی جذب کنند. بازاریابی ویدئویی انواع و شکل‌های مختلفی دارد، اما موشن گرافیک شاید جذاب‌ترین نوع آن باشد.

اگر به دنبال یک شغلی هستید که درآمد ثابت و خوبی داشته باشید، بدون شک فعالیت کردن به عنوان یک بازاریاب محتوای ویدئویی که در زمینه موشن گرافیک متخصص است، می‌تواند راهگشا باشد. البته این را هم باید در نظر بگیرید که با توجه به اهمیت این موضوع در بازاریابی ویدئویی، کارفرماها راحت‌تر با شما وارد کار می‌شوند.

چند نکته اساسی و پایه برای یادگیری موشن گرافیک

آموزش موشن گرافیک نیاز به تخصص دارد و هر کسی نمی‌تواند از عهده آن بربیاید به همین علت توصیه می‌شود که برای یادگیری ویدئوهای انیمیشنی به عنوان یک ابزار مفید و کاربردی در صنعت بازاریابی، حتماً یک استاد و مجموعه حرفه‌ای را پیدا کنید که می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

موشن گرافیک انواع و شکل‌های مختلفی دارد که می‌توانید آن‌ها را یاد بگیرید و با توجه به نیاز هر کسب‌وکاری که می‌خواهید برای او سفارش انجام دهید، یک مدل موشن گرافیک استفاده کنید. در ادامه چند دلیل را بررسی می‌کنیم که چرا هر کسب‌وکار ملزم به استفاده از موشن گرافیک برای بخش مارکتینگ خود است.

چرا کسب‌وکارها نیاز به موشن گرافیک دارند؟

چرا کسب‌وکارها نیاز به موشن گرافیک دارند؟

حالا که با کلیات چیستی موشن گرافیک و کاربردهای آن آشنا شدید و فهمیدید که چگونه می‌تواند به منتقل کردن مفاهیم سخت و دشوار به آسان کمک کند، بهتر است با چند دلیل منطقی دیگر هم آشنا شوید که هر فردی را متقاعد می‌کند که از این سبک بازاریابی ویدئویی برای کسب‌وکار خود استفاده کنید:

کاربر پسند بودن موشن گرافیک

یک مجموعه با خرید یک دوره آموزش موشن گرافیک یا آموزش افتر افکت برای نیروهای بخش بازاریابی خود می‌تواند این اطمینان را داشته باشد که بعد از مدتی کارمندانی دارد که می‌توانند نوعی محتوای ویدئویی تولید کنند که مورد علاقه مخاطبان است. شما خودتان هم به عنوان یک فرد عادی ترجیح می‌دهید که یک موشن گرافیک جذاب کوتاه را به جای یک ویدئو سخنرانی یا توضیح محصول و . … تماشا کنید.

اگر برای شما مخاطب در اولویت بالایی قرار دارد، استفاده از موشن گرافیک می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

آموزش با بازدهی بالا برای مخاطبان
آموزش با بازدهی بالا برای مخاطبان

اگر کسب‌وکارهای استارتاپی امروزی را ببینید، متوجه می‌شوید که کار کردن با نرم افزارها و پلتفرم‌های آن‌ها چندان هم کار ساده ای نیست به همین دلیل تیم مارکتینگ و بازاریابی این مجموعه‌ها سعی کرده‌اند با تولید موشن گرافیک آموزشی به مخاطبان نحوه کار با این اپلیکیشن یا پلتفرم را نمایش دهند، اما چرا موشن گرافیک؟ چرا از ویدئو بلاگری، راهنمای گرافیکی و تصویری و یا موارد از این قبیل استفاده نکرده‌اند؟

با توجه به میزان جذابیتی که موشن گرافیک برای کاربران دارد، بازدهی محتوای آموزشی با این نوع ویدئو بسیار بالاتر از سایر روش‌های آموزشی است. اگر یک کسب‌وکار قصد داشته باشد که یک محتوای آموزشی ارائه کند و یا برخی از فرایندهای درون سازمانی خود را توضیح دهد، بدون شک موشن گرافیک می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

سخت‌ترین و پیچیده‌ترین اطلاعات به بهترین شکل ممکن منتقل می‌شوند

جذابیت موشن گرافیک در این است که می‌توان خسته‌کننده‌ترین، سخت‌ترین و حتی پیچیده‌ترین اطلاعات را به شکل و روشی جذاب و کاربر پسند منتقل کرد. در واقع انتقال آمار و ارقام، مفاهیم و موضوعات عددی و …  به شکل موشن گرافیک برای کسب‌وکارهایی که با این نوع دیتا سر و کار دارند، بهترین راه حل برای جذب مخاطب و انتقال محتوا به شیوه‌ای جذاب است.

بازار کار موشن گرافیک و افترافکت!

بازار کار موشن گرافیک و افترافکت!

اگر جزو آن دسته از افرادی باشید که به تازگی با دیدن آموزش افتر افکت رایگان شروع به طراحی انیمیشن‌های سبک کرده‌اید و تصمیم گرفته‌اید با ادامه دادن علاقه خود به صورت حرفه‌ای وارد این عرصه و حوزه شوید، احتمالاً می‌پرسید که بازار کار موشن گرافیک به چه صورت است؟

کسب‌وکارها به چه اندازه نیاز به این خدمات دارند و چگونه دستمزد شما را پرداخت می‌کنند؟ حقیقت این است که طراحی موشن گرافیک به صورت حرفه‌ای، هنری گران قیمت است که مشتریان و طرفداران زیادی دارد. هر فردی می‌تواند با یادگیری این مهارت و پیدا کردن تخصص در آن به درآمدهای بسیار خوبی برسد و برای مجموعه‌های بزرگ و به نامی کار کند.

یادگیری موشن گرافیک و افترافکت به صورت حرفه‌ای

حالا که متوجه شدید چرا باید موشن گرافیک یاد بگیرید، بهتر است ابتدا با دنبال کردن آموزش موشن گرافیک رایگان یا آموزش رایگان افترافکت کمی در این رابطه اطلاع کسب کنید، سپس اقدام به تهیه دوره‌های آموزشی حرفه‌ای و استاندارد در این زمینه کنید. احتمالاً می‌پرسید که کدام سایت یا مجموعه دوره‌های خوب و مقبولی دارد که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید؟

موشن گورو یک مجموعه حرفه‌ای و قدیمی است که از مدت‌ها پیش تا به الان در این زمینه فعالیت داشته و رزومه بسیار قابل قبولی دارد. شما می‌توانید با تهیه دوره‌های حرفه‌ای این آموزشگاه آنلاین که به صورت کاملاً کاربردی و بر اساس آخرین متدهای روز دنیا تهیه شده وارد دنیای جذاب موشن گرافیک شوید.

دقت داشته باشید که برخورداری از پشتیبانی آنلاین و حرفه‌ای و ۲۴ ساعته برای سؤال‌هایی که ممکن است از سمت شما پیش بیاید، یکی از کوچک‌ترین مزایای شرکت در آموزش‌های موشن گورو است.

نظر شما در رابطه با یادگیری موشن گرافیک چیست؟ به نظر شما آیا یادگیری این هنر و مهارت می‌تواند پولساز باشد؟ نظرات و تجربیات خود را در رابطه با یادگیری موشن گرافیک و افترافکت با ما و سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۳ Average: ۳.۷]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *