رپرتاژ

فروش اقساطی سایپا با فرنام خودرو

لیمو HR

فروش اقساطی سایپا در زمره آگهی‌های پر بازدید در فضای مجازی و حتی حقیقی قرار دارد. حتی افرادی که در حال حاضر خودرو دارند هم تلاش می‌کنند تا به نوعی بتوانند در این طرح شرکت کنند و یکی از محصولات سایپا را از آن خود کنند.

حتما شما هم این جمله را شنیده‌اید که هر جا دیدید وسیله یا کالایی را به صورت اقساط به فروش می‌رسانند، نپرسید چیست، بلکه به سرعت برای شرکت در آن اقدام کنید.

خب! یک علت طرح چنین موضوعی، اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور ماست، به طوری که به سختی می‌توان سرمایه‌ای اندوخت و امکان خرید نقدی برای بخش قابل توجهی از مردم عملا ممکن نیست.

از طرف دیگر شرکت در طرح های فروش اقساطی سایپا فرصتی مغتنم برای سرمایه‌گذاری است. چه قصد داشته باشید شخصا پشت رکاب یکی از محصولات این کمپانی بنشینید و صاحب پراید، ساینا و کوییک شوید یا در طرح فروش اقساطی تیبا صندوقدار شرکت کنید، چه نگاهتان اقتصادی باشد و قصد فروش داشته باشید، در هر دو حالت، خرید محصولات سایپا یک فرصت ویژه پیشروی شماست.

ما در این مطلب به این  موضوع به طور مبسوط می‌پردازیم که چرا شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا تا این اندازه محبوب است که روزانه میلیون‌ها نفر این عبارت را در موتورهای جستجوگر کاوش می‌کنند، با ما همراه باشید.

چرا شرکت در طرحهای خرید اقساطی سایپا بسیار پر طرفدار است؟

سایپا صاحب پرفروش ترین خودرو حال حاضر کشور، یعنی پراید است. علی رغم اینکه بسیاری از مردم، مسوولان و حتی شبکه های صدا و سیما برای پراید جوک و لطیفه می سازند و از کیفیت آن انتقاد می‌کنند، اما چه خوشمان بیاید چه نه، پراید بیشترین فراوانی در خیابان‌های کشور را دارد و پدر آن سایپاست.

بنابراین سایپا به عنوان دومین شرکت بزرگ خودروسازی ایران، نقش بسیار مهمی در صنعت خودرو کشور دارد و بسیار شناخته شده است. بیایید با هم بررسی کنیم که چرا عبارت فروش اقساطی سایپا تا این اندازه در صفحات وب و شبکه‌های مجازی جستجو می‌شود و راز و رمز محبوبیت محصولات این کمپانی چیست؟

فروش اقساطی سایپا

  • محدوده قیمتی مناسب

بله! درست است. اکثر مردم پراید میخرند چون پول خرید ماشین‌های دیگر را ندارند. خب! تا همین جا هم باید ممنون سایپا باشیم که توانسته است در این اوضاع و احوال تحریم و تورم، هنوز محصولی با بازار بفرستد که دهک‌های پایین جامعه امکان خرید آن را داشته باشند.

طرح‌های فروش اقساطی تیبا صندوقدار، کوییک و ساینا هم همواره پرطرفدارند، زیرا معمولا سایپا محصولاتش را با جیب مشتریانش هماهنگ می‌کند.

  • خدمات پس از فروش خوب

یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال از طرح‌های فروش اقساطی سایپا خدمات پس از فروش گسترده این کمپانی است که نصیب صاحبان محصولاتش می‌شود.

این شرکت کارتهای ویژه ای به مشتریان خود ارائه میکند که بر اساس آن هرگونه مشکل احتمالی خودرو صفر، به صورت رایگان قابل جبران است.

  • قطعات فراوان و ارزان موجود در بازار

چه حسی پیدا می‌کنید وقتی بدانید با خرید فلان خودرو چینی، چنانچه دچار مشکلی شوید، قطعات اصل ماشین شما در ایران پیدا نمی‌شود؟

 قطعا ممکن است درخرید آن خودرو دچار تردید شوید و با حتی قیدش را بزنید. از مزایای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا این است که نگران این موضوع نخواهید بود. به عنوان مثال اگر شما در طرح فروش اقساطی تیبا صندوقدار، پراید، ساینا و … شرکت کنید، دلتان قرص و خیالتان راحت است که هر اتفاقی بیفتد، قطعات اصل خودرو شما با قیمت مناسب و به وفور در بازار یافت می‌شود.

  • هزینه تعمیر و نگهداری کم

محصولات سایپا به سخت جانی معروفند! یعنی اگر شما سرویس دوره‌ای خودروهایتان را به موقع انجام دهید، تا مدت‌ها هزینه اضافی نخواهید داشت.

از طرفی شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا این مزیت را هم دارد که اکثر تعمیرکاران کشور ما با زیر و بم محصولات این شرکت آشنا هستند و تعمیر برایشان بسیار آسان است.

به طور مثال اگر با شرکت در طرح فروش اقساطی تیبا صندوقدار، صاحب آن شدید و خدای نکرده تصادف کردید، خودرو شما با هزینه‌ای ناچیز، تعمیر و به شما تحویل داده خواهد شد. در حالی که هزینه تعمیر دیگر خودروهای ایرانی و خارجی، بسیار گران تمام می‌شود.

  • بازار دست دوم همواره پر رونق

همان قدر که شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا برای شما مهم است و بر اساس جستجوی همین عبارت در گوگل اکنون به این مطلب هدایت شده‌اید، همان قدر هم افرادی هستند که می‌خواهند با سرمایه موجودشان اقدام به خرید نقدی خودرو کار کرده کنند.

بنابراین اگر مترصد شرکت در طرح فروش اقساطی تیبا صندوقدار، ساینا، کوییک و دیگر محصولات سایپا هستید، خیالتان راحت باشد.

هر زمان که به پول احتیاج داشتید، زودتر از زمانی که تصور کنید ماشین شما به فروش خواهد رفت و به پول می‌رسید. به همین خاطر، محصولات سایپا را به چشم پول نقد نگاه کنید.

خرید اقساطی سایپا

بهترین مرکز برای خرید اقساطی سایپا کدام است؟

هر چقدر که شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا محبوب و پرطرفدار است، همان‌قدر هم کلاهبردار پا به عرصه گذاشته تا از تقاضای مردم سو استفاده کند و پولی به جیب بزند.

بنابراین مهم است که برای خرید قسطی خودرو سراغ چه مجموعه‌ای بروید. بهترین مرکز برای فروش اقساطی تیبا صندوقدار، ساینا، پراید و دیگر محصولات سایپا باید ضمن اینکه با سابقه و معتبر باشد، کارنامه درخشانی در ثبت معاملات موفق داشته باشد و بستری مناسب جهت ماشین دار شدن بخش قابل توجهی ار مردم به ویژه اقشار متوسط فراهم کند. پیشنهاد ما به شما فرنام خودرواست.

چرا فرنام خودرو؟

چرا فرنام خودرو؟ سوال ی است. در ادامه دلایل خود را مطرح می‌کنیم:

  • شناخته شده در بازار خودرو
  • آمار بالای رضایت مشتریان
  • عمل با تمامی تعهدات درج شدت در قرارداد به اذعان مشتریان
  • ثبت صدها معامله موفق فروش اقساطی سایپا در طول سال
  • تحویل فوری خودرو به مشتری
  • ثبت سند خودرو به نام مشتری
  • فروش اقساطی تمامی محصولات سایپا اعم از گران‌ترین خودرو تا ارزان‌ترین و ایجاد بستری برای فروش اقساطی تیبا صندوقدار، ساینا، شاهین، پراید و …
  • فروش اقساطی تمامی خودروهای تولید داخل و خارجی با تنوع بالا
  • تعیین مدت بازپرداخت اقساط طرح فروش اقساطی سایپا به صورت بلند مدت
  • ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید توسط کارشناسان مجرب
  • ایجاد شرایطی برای خرید قسطی خودرو توسط مشتری با کمترین پیش پرداخت

برای خرید قسطی محصولات سایپا همین الان تماس بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *