رپرتاژ

خرید فالوور یا تبلیغات اینستاگرام، کدام روش بهتر جواب می‌دهد؟

لیمو HR

خرید فالوور یا تبلیغات اینستاگرام، موضوع بحث ما استاینستاگرام امروز به پرکاربردترین شبکه اجتماعی برای ما ایرانیان تبدیل شده استتخمین زده می شود که امروز بیش از ۴۰ میلیون ایرانی در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند و هر روز و یا هر چند روز یک بار، در این شبکه اجتماعی پرسه می‌زنندبسیاری از کاربران بیشتر برای تفریح و سرگرمی و یا به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم این شبکه اجتماعی را دنبال می‌کننداما کاربران ایرانی به خصوص صاحبان کسب و کارهای نوپا و کوچک، تجارت و فروش را نیز به صورت بسیار جدی در اینستاگرام دنبال می‌کنند.

اینستاگرام در سال‌های اخیر باعث رشد و شکوفایی کسب و وکارهای آنلاین و خانگی زیادی شده و برندهای معروف و محبوب نیز حضوری فعال در این فضا دارنداما آن چه از اهمیت بالایی در این شبکه اجتماعی برخوردار است، تعداد فالوورها و یا دنبال‌کنندگان استافراد و برندها برای فروش بیشتر باید بازار خود را در میان کاربران گسترش داده و خود را به دیگران بشناسانند.

برای این کار روش‌های گوناگونی وجود داردخرید فالوور فعال و نیز تبلیغات از روش‌هایی است که کاربران و یا صاحبان کسب و کار به آن برای افزایش فروش خود روی می‌آورندخرید فالوور یا تبلیغات اینستاگرام، کدام روش بهتر است؟ کدام روش برند ما را بیشتر موفق خواهد کرد؟ در ادامه مقاله این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

چرا داشتن فالوور بالا برای فعالیت در اینستاگرام مهم است؟

  1. اعتماد بیشتر به پیج

داشتن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام باعث می‌شود که یک کسب و کار یا برند قابل اعتمادتر به نظر برسدکسانی که به دنبال ایجاد یک برند در اینستاگرام هستند، باید ظاهری معتبر و قابل اعتماد داشته باشندبرای تحقق این امر، به فالوورهای بیشتری نیاز است.

به عنوان مثال، اگر شخصی فقط صد فالوور در این پلتفرم داشته باشد، دیگران ممکن است در امن بودن و واقعی بودن آن پیج، شک کننداز طرف دیگر، اگر یک اکانت فالوور بیشتری داشته باشد، کاربران بیشتر اکانت را جدی می‌گیرنداین یکی از بزرگترین دلایلی است که باعث می‌شود برندها و کسب و کارها تا حد امکان سعی کنند، فالوورهای اینستاگرامی بیشتری را به سمت خود جذب کنندخرید فالوور یا تبلیغات اینستاگرام به این دلیل، برای صاحبان پیج‌های نوپای اینستاگرامی بسیار جذاب و کارگشا است.

  1. فروش بیشتر

افزایش فروش و درآمد نیز یکی از مهم‌ترین مزایای داشتن فالوور بالا استهر چه پیجی فالوورهای بیشتری داشته باشد، مشتریان بالقوه آن حساب کاربری نیز بیشتر خواهد بود.

  1. خرید فالوور یا تبلیغات اینستاگرامرشد سریع‌تر

در نهایت، هر چه یک نفر فالوور بیشتری در اینستاگرام داشته باشد، بازخورد کاربران بیشتر شده و پیج او سریع‌تر و به صورت تصاعدی رشد خواهد کردداشتن فالوورهای زیاد به معنای فرصتی برای تعامل با افراد بیشتر و جمع آوری بازخورد در مورد پست‌ها  و استوری‌ها استاین موضوع، فرصت‌های بیشتری را نسبت به پیج‌های کم فالوور، ایجاد می‌کند.

در نهایت، هدف داشتن یک حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی، تعامل با افراد دیگر به صورت اجتماعی استهرچه یک اکانت فالوور بیشتری داشته باشد، رشد پیج نیز سریع‌تر خواهد بود.

فالوور جعلی یا فیک چیست؟

از زمانی که اهمیت تعداد فالوور در اینستاگرام افزایش یافت، حساب‌های «جعلی» یا فیک بسیاری به این پلتفرم نفوذ کردند که مسئولیت افزایش اعداد و آمار تعداد فالوور و لایک را برای دیگران بر عهده گرفته‌اندانواع مختلفی از حساب‌های جعلی وجود دارد که در این پلتفرم فعالیت می‌کنند.

فالوورهای فیک حساب‌هایی هستند که توسط ربات‌ها یا هوش مصنوعی ایجاد و اجرا می‌شوند و تنها هدفشان دنبال کردن حساب‌های دیگر در اینستاگرام استاکثر این حساب‌ها، توسط ارائه دهندگان خدمات در این زمینه تولید می‌شوند که خدمات افزایش لایک و فالوور انجام می‌دهندشما به راحتی و یا صرف هزینه‌ای اندک می‌توانید تعداد زیادی فالوور فیک برای پیج خود بخرید تا عدد جلوی تعداد فالوورهای شما بالا بروداما آیا این فالوورها برای پیج شما مفید نیز خواهند بوددر ادامه این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

مشکل فالوورهای فیک چیست؟

تعامل موضوعی است که فالوورهای جعلی و فیک در آن نمی‌توانند با فالوورهای فعال رقابت کننداگرچه تعداد فالوور در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد، الگوریتم‌ها در این پلتفرم به دلیل احتمال زیاد خرید فالوورهای جعلی، نگاه خود را بیشتر به سمت نرخ تعامل معطوف کرده‌اندتعامل و مشارکت فالوورها بر حسب لایک هایی که دریافت می‌کنید، کامنت‌ها و … همه در این الگوریتم‌ها تاثیر دارند.

یک فالوور جعلی تعاملی با پیج ندارداگر الگوریتم‌های اینستاگرام فالوورهای فیک یپج شما را تشخیص دهد دیگر خرید فالوور یا تبلیغات اینستاگرام نیز نمی‌تواند پیج شما را بالا بیاوردحتی اگر تعاملی نیز وجود داشته باشد، پاسخ‌های خودکار ربات‌ها ممکن است با محتوای به اشتراک گذاشته شده، مطابقت نداشته باشدعلاوه بر این، اینستاگرام به طور مداوم الگوریتم‌های خود را برای پیدا کردن حساب‌های فیک، ارتقا می‌دهد.

چرا نباید از فالوورهای فیک برای پیج خود استفاده کنیم؟

فالوورهای غیرفعال و فیک به شدت نسبت تعاملی پیج شما را پایین می‌آورندنسبت تعاملی که ایجاد می‌کنید به دنبال‌کنندگانی که دارید، یکی از معیارهایی است که الگوریتم‌های اینستاگرام از آن استفاده می‌کنند.  بنابراین، هرچه اختلاف تعداد فالوورها با تعداد تعامل‌ها بیشتر باشد، احتمال اینکه حساب شما فالوورهای جعلی داشته باشد بیشتر می‌شود.

این موضوع، ارزش شما به عنوان یک پیج مهم و تأثیرگذار را کاهش می‌دهدبرچسب استفاده از فالوورهای فیک به پیج شما داده شده و ممکن است پست‌های شما برای افراد و فالوورهای کمتری به نمایش درآید.

فالوور فعال چیست؟

فالوورهای فعال، دنبال‌کنندگانی هستند که به طور طبیعی در اینستاگرام فعالیت می‌کنندبه عبارت دیگر، یک شخص واقعی وجود دارد که این حساب کاربری را اداره می‌کندفالوورهای فعال با محتوای شما درگیر می‌شونداین تعامل بیشتر، چه لایک و چه کامنت، ترافیک بیشتری را به پیج شما هدایت می‌کنداین نوع از فالوورها، محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند، فرصتی ایجاد می‌کنند تا توسط دیگر افراد نیز دیده شوید و با این کار باعث می‌شود تا افراد دیگری نیز جذب پیج شما شوند.

حتی کمی تعامل ایجاد شده توسط این فالوورها نیز فواید بسیاری دارد و باعث می‌شود تا الگوریتم‌های اینستاگرام باعث رشد پیج شما شودبنابراین در مورد این سوال که خرید فالوور یا تبلیغات اینستاگرام برای افزایش رشد پیج‌ها موثر است یا خیر، باید گفت که فالوور فعال است که می‌تواند پیج را در ابتدای فعالیت، بیشتر رشد دهد.

مزایای خرید فالوور فعال

فالووهای فعال به شما کمک می‌کنند تا پیج خود را سریع‌تر رشد دهیدخوبی این نوع از فالوورها این است که می‌توانند با دیدن، لایک کردن و نیز کامنت گذاشتن، میزات تعامل پیج شما را بالا برده و پیج را در الگوریتم‌های اینستاگرام، سریع‌تر بالا ببرندشما می‌توانید از پنل فالوور اینستاگرام نسبت به خرید این نوع فالوور اقدام نمایید.

تبلیغات در اینستاگرام چگونه به رشد پیج من کمک می‌کند؟

تبیغات در اینستاگرام نیز یکی از راه‌های مفید و موثری است که افراد و پیج‌های گوناگون با استفاده از آن می‌توانند خود را به دیگران بشناساننداین کار باعث می‌شود تا برند و یا کسب کار شما در میان افرادی که به آن علاقه دارند، مطرح شودافراد زیادی  ممکن است پس از دیدن یک تبلیغ اینستاگرامی به سوی پیج شما روانه شوند.

اما کسب فالوور و نیز به دست اوردن فالوور موثر و مرتبط که به موضوع پیج شما علاقمند باشد، مهم‌تر از هر چیز دیگری استدر این روش شما مبلغی را به پیجی پرفالوور و معرف در زمینه‌ای خاص می‌دهید تا با استفاده از محتوای خود، شما را تبلیغ کرده و به سمت پیج شما بفرستداین مبلغ با توجه به معروف بودن پیج،  تعداد فالوورها و نیز میزان مرتبط بودن با محتوای شما ممکن است متغیر باشد.

مراحل مهمی که برای انجام تبلیغات در اینستاگرام باید انجام دهید

برای این که هر گونه روش برای رشد پیج مانند خرید فالوور یا تبلیغات اینستاگرام به خوبی جواب دهد، باید مواردی را رعایت کنیمقبل از دادن تبلیغ به دیگر پیج ها باید مراحل زیر انجام شود:

  • آماده‌سازی پیج با استفاده از سامان دادن به پروفایل و ظاهر پیج که باید حتما قابل از دادن تبلیغ به دیگران انجام شود.
  • هدف گذاری بر روی تبلیغ برای رسیدن به خواسته خود مانند افزایش فالوور و برندسازی و …
  • برنامه ریزی برای فعالیت‌هایی که باید پس از دادن تبلیغ انجام شود.

پنل فالوور اینستاگرام چیست؟

هدف تمام پیج‌های اینستاگرام، داشتن فالوورهای بیشتر است زیرا از این طریق می‌توانند به سوددهی بیشتری برسنداما برای رسیدن به این هدف راه‌های گوناگونی وجود دارد که یکی از آن‌ها، استفاده از پنل اینستاگرام استپنل اینستاگرام سایتی است که برای فروش تمام خدمات اینستاگرام مانند کسب فالوور واقعی و فعال، گرفتن لایک، ویو، کامنت دلخواه و یا هر گونه تعاملی به کار می‌رود.

در این گونه از وب سایت‌ها شما می‌توانید بنابر یک برنامه‌ریزی که به شما عرضه می‌شود یا خودتان دارید، به هر میزانی که بخواهید فالوور و یا تعامل برای پیج خود بخریداستفاده از پنل فالوور ایرانی به شما این امکان را می‌دهد تا به تعامل واقعی‌تری برسید و رشد پیج خود را بالا ببرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *