کارآفرینی و استارتاپ

وین ورک ، استارتاپی با هدف تحول فرآیند استخدام و آموزش

لیمو HR

قطعا همه‌ی ما برای استخدام افراد در تیم و کسب‌وکار خود و یا یافتن شغل مناسب خود در بسترهای آنلاین و سایت‌های کاریابی و استخدام از خدمات آن‌ها استفاده کرده‌ایم. در صورتی که فرآیندهای بزرگترین بازیگرهای این حوزه را در طول زمان مورد بررسی قرار دهیم، به وضوح متوجه می‌شویم که در طی چندین سال فعالیت آن‌ها چندان تغییر بخصوصی در نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات آن‌ها مشاهده نمی‌شود. به طور کلی این سایت‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن اطلاعاتی را از کاربران دریافت می‌کنند و بدون پردازش بخصوصی به نمایش در می‌آورند. برخی از مواقع این موضوع به اندازه‌ای ساده به انجام می‌رسد که فضای کار آن‌ها شباهت بسیاری به نیازمندی‌های روزنامه‌ی همشهری دارد.

استارتاپ‌ها، راه نجات از رخوت حوزه‌ی استخدام و کاریابی

با توجه به مطالب گفته شده، به نظر می‌آید که این غول‌های صنعت استخدام و کاریابی آنلاین تمایل چندانی به تحول و بهبود فرآیندهای خود نداشته، و فعالیت‌هایی که مربوط به گسترش خدمات آن‌هاست متوقف شده است. اما آیا پتانسیل اینترنت و خدمات آنلاین به همین اندازه محدود است؟ پاسخ به این سؤال به طور قطع منفی است؛ زیرا اینترنت اساسا هیچ محدودیتی نداشته و هر اندازه که تیم فنی کسب‌وکارها توانایی و تمایل داشته باشند می‌توان ارائه‌ی خدمات را بهبود بخشید و امکانات متعددی را گشترش داد.

استارتاپ‌ها، راه نجات از رخوت حوزه‌ی استخدام و کاریابی

همین موضوعات باعث می‌شوند تا استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا فرصت را مناسب ببینند و برای تحول در این فرآیند مهم و سرنوشت‌ساز دست به کار شوند و در مسیرهای خلاقانه‌ای گام بردارند و استخدام و کاریابی آنلاین را وارد مرحله‌ی جدید نمایند. وین ورک به عنوان یکی از اصلی‌ترین استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا است که در حوزه‌ی استخدام و کاریابی آنلاین مشغول به فعالیت بوده، و توانسته است تا با استفاده از دانش و تخصص تیم جوان و بلندپرواز خود، ایده‌های خلاقانه و کاربردی متعددی را به اجرا دربیاورد.

وین ورک، سایت هوشمند استخدام و انجام پروژه

وین ورک با توجه به زیرساخت‌هایی که دارد توانسته است امکانات هوشمند بسیاری را برای کاربران خود فراهم آورد. اولین خدمتی که اساس بسیاری از امکانات دیگر این بستر استخدام آنلاین است، پروفایل آنلاین رایگان می‌باشد که به عنوان یک رزومه‌ی آنلاین جامع کاربرد دارد. پروفایل کاربرها در وین ورک این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان آگهی‌های استخدام مرتبط با مهارت‌ها و تجربه‌های کاری هر کارجو را به اطلاع آن‌ها رساند و همچنین می‌توان رزومه‌ی هر کارجو را با توجه هر آگهی ارزیابی نمود و بر اساس میزان انطباق برای کارفرما رتبه‌بندی کرد. تمامی این امکانات علاوه بر اینکه سرعت انجام امور مربوط به استخدام متخصصان را افزایش می‌دهد، دقت فرآیندها را افزایش می‌دهد و از بروز خطاهای احتمالی می‌کاهد.

وین ورک

وین ورک علاوه بر هوشمند سازی فرآیندهای ارسال رزومه و ارزیابی آن‌ها، ثبت آگهی استخدام را نیز با توجه به هوش مصنوعی تا حد زیادی بهود بخشیده است. هوش مصنوعی وین ورک با دریافت عنوان آکهی و ۳ سؤال چند گزینه‌ای، حوزه‌ی مربوطه و حقوق مناسب برای آن موقعیت شغلی را نیز از حدس می‌زند و به کارفرما پیشنهاد می‌دهد. این موضوع علاوه بر افزایش سرعت و دقت در ثبت آگهی استخدام، احتمال بازدید آگهی توسط بهترین کارجو را نیز تا حد بسیاری افزایش می‌دهد.

در کل وب سایت وین ورک همواره در تلاش است تا خدمات خود را به ساده‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن به کاربران ارائه نماید تا کاربران آن بتوانند به بهترین شکل از خدمات آن بهره ببرند.

وین ورک، در مسیر تبدیل شدن به وب سایت جامع کار

وین ورک پس از آغاز فعالیت خود به عنوان وب سایت هوشمند استخدام، امکان انجام پروژه به صورت امن را نیز فراهم آورده بود. این بستر آنلاین کاریابی برای آنکه بتواند به تمام متخصصانی که چه به صورت حضوری، تمام وقت و پاره وقت و چه به صورت فریلنس و پروژه‌ای قصد فعالیت و کسب درآمد داشتند خدمت رسانی کند، امکان استخدام تمام وقت و موقت را به طور همزمان و در یک داشبورد را برای کاربران خود فراهم آورده بود.

این موضوع اولین گام وین ورک برای تبدیل شدن به جامع‌ترین وبسایت کار بود. اما به همین مسئله بسنده نکرده، و مدتی است که محصول جدیدی را به نام مدرسه‌ی وین ورک ارائه داده است که برای رشد حرفه‌ای تمام مخاطبان خود کاربرد دارد.

وین ورک، در مسیر تبدیل شدن به وب سایت جامع کار

مدرسه وین ورک بستر آموزش آنلاینی است که در آن دوره‌های متعدد آموزش مهارت‌ها و ابزارهای کاربردی و به روز بازارهای کار ایران و جهان وجود دارد. این دوره‌ها شامل ترکیبی از دوبله‌ی حرفه‌ای معتبرترین دوره‌های بین‌المللی و تألیف متخصصانِ خود این شرکت نوپا است و برای تمام افراد فعال در بازار کار یا کارجویانی که قصد آغاز فعالیت حرفه‌ای خود را دارند مفید و کاربردی است.

به عنوان مثال، دوره آموزش آنلاین تفکر طراحی (Design Thinking) به عنوان به روزترین راهکار افزایش خلاقیت و طراحی محصول در بزرگترین شرکت‌های دنیا، برای بسیاری از متخصصانی که به عنوان کارشناس در موقعیت‌های شغلی متعدد مشغول به کار هستند تا حد بسیاری کاربردی است. افرادی که به اصول تفکر طراحی مسلط هستند علاوه بر اینکه می‌توانند فرآیندهای خود را بهبود ببخشند و کیفیت خروجی‌های خود را افزایش دهند، با فراگیری این دانش می‌توانند سطح فنی و تخصصی خود را بالا برده، و در مسیر شغلی خود پیشرفت کنند.

از طرف دیگر دوره آموزش آنلاین رشد ارگانیک در اینستاگرام به عنوان یک مهارت پر طرفدار و کاربردی برای افرادی که به دنبال یک دانش برای آغاز کسب‌وکار خانگی خود یا استخدام در یک موقعیت شغلی هستند به حساب می‌آید. به همین منوال بسیاری دیگر از دوره‌های مدرسه وین ورک برای افرادی که تجربه‌ی بخصوصی برای آغاز فعالیت خود به عنوان متخصص را ندارند وجود دارد که پس از آن این افراد می‌توانند از طریق همین سایت به استخدام کسب‌وکارهای متعدد در بیایند یا با انجام پروژه کسب درآمد نمایند.

کلام آخر

وین ورک از ابتدای آغاز فعالیت خود همواره سودای این را در سر داشته است که بتواند بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه نماید. از همین جهت تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا فرآیندهای خود را با بهره‌گیری از پتانسیل بی‌کران دنیای اینترنت و دانش تیم متخصص و جوان خود به بهترین نحو طراحی و پیاده‌سازی نماید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *