اخبار استارتاپیاکوسیستم

افزایش سرمایه بذری از ۲۵۰ میلیون به ۵۰۰ میلیون تومان

یک تغییر بزرگ در فراخوان اولین دوره شتابدهی تکنوتجارت

به جهت درخواست‌های متعدد متقاضیان شرکت در اولین دوره شتابدهی تکنوتجارت، سقف میزان سرمایه بذری قابل ارائه در این دوره از ۲۵۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

با آغاز سال جدید و نزدیک‌شدن به پایان مهلت ثبت‌نام در فراخوان اولین دوره جذب استارت‌آپ‌ در شتابدهنده تکنوتجارت، به جهت افزایش هزینه‌های راه‌اندازی استارت‌آپ و درخواست تعداد زیادی از متقاضیان شرکت در این دوره، سرمایه بذری ارائه شده برای استارت‌‌آپ‌های منتخب، از ۲۵۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان (به صورت نقدی و غیرنقدی) افزایش پیدا کرد.

گفتنی است استارت‌آپ‌های برگزیده در این دوره شتابدهی، علاوه بر دریافت ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه بذری به صورت نقدی و غیرنقدی خدمات دیگری همچون استفاده از خدمات مشاوره‌ای و آموزش‌های تخصصی و عمومی در حوزه فین‌تک و تجارت الکترونیک، استقرار در فضای کار اشتراکی کارخانه نوآوری تجارت، حمایت و دسترسی به شبکه غنی بانک تجارت جهت ورود به بازار، سرمایه‌گذاری یا جذب سرمایه در راند بعدی و بسیاری از خدمات دیگر را به دست می‌آورند.

متقاضیان برای شرکت در این فراخوان تا ۱۵ اردیبهشت‌ ۱۴۰۱ فرصت دارند که پس از کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایتacc.technotejarat.ir و یا شماره تماس ۵۸۳۰۲-۰۲۱ با مراجعه به سایت startup.technotejarat.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *