اخبار استارتاپیاینوتکس 2022

فروشگاه محصولات پارک فناوری پردیس (PTP SHOP) در اینوتکس ۲۰۲۲ برپا می شود

با هدف خرید مستقیم محصولات شرکت های عضو پارک

در حاشیه برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ در پارک فناوری پردیس قرار است فروشگاه محصولات پارک فناوری پردیس (PTP SHOP) به منظور خرید و فروش مستقیم محصولات شرکت های عضو پارک برپا شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، یکی از علت‌های اینکه مردم با دستاوردها و محصولات فناورانه آشنایی کمتری دارند، نبود شناخت از اثرگذاری این نوع محصولات در زندگی جاری آنهاست.

با در دسترس و معرض دید قرار دادن و ترغیب به استفاده از این نوع محصولات و نشان دادن اهمیت این محصولات در ایجاد آرامش و آسایش در زندگی روزمره آنها، می توان توجه مردم به این محصولات را افزایش داد. همچنین در این راستا یکی از مهمترین دغدغه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور نیز فرهنگ‌سازی ورود محصولات دانش‌بنیان و فناور به سبد استفاده خانوار است.

این نوع فعالیت در دنیا در حوزه‌های تکنولوژیکی مانند گوشی‌های همراه کاربرد دارد و کاربران می توانند جهت خرید نسخه‌های جدید محصولات در فروشگاه‌های عرضه حضور پیدا کرده و بعد از بررسی تکنولوژی‌های جدید، برای خرید در همان محل اقدام می کنند.

در پارک فناوری پردیس نیز حدود ۲ هزار محصول فناور توسط شرکت‌های پارک در حوزه‌های مختلف سلامت، کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی، دارو و فرآورده‌های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان، محصولات شیمیایی، فناوری نانو، ماشین‌آلات و تجهیزات، تجهیزات پزشکی، تجهیزات برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه ای تولید می شود.

بعضی از این محصولات برای رفع نیاز صنایع بزرگ، بعضی برای صنایع متوسط و کوچک و بعضی از آن ها قابل مصرف برای همه جامعه می باشد و با استفاده از روش فروش B2C قابلیت فروش مستقیم به مشتری را دارد.

در این راستا فروشگاه محصولات پارک فناوری پردیس (PTP SHOP) در نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۲ ایجاد شده تا بتوان در آن محصولاتی که قابلیت فروش مستقیم به عموم مردم را دارند به نمایش گذاشته شود. این غرفه که دارای فضایی جهت معرفی و نمایش محصولات با امکان فروش مستقیم دارد با حمایت پارک فناوری پردیس در اختیار شرکت‌های عضو قرار می‌گیرد.

هدف از ایجاد این فروشگاه ایجاد بستر برای فروش محصولات B2C است. در سال گذشته محصولاتی از حوزه‌های مختلف نانو، بازی‌های ساخت ایران برای کودکان و اپلیکیشن‌های کنترل استرس و … از این دست محصولات بودند که استقبال مناسبی از این محصولات شد و فروش خوبی را هم برای شرکت‌های حاضر داشته است.

شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس و دیگر شرکت ها که محصولشان قابلیت فروش مستقیم را دارد و فناورانه است می‌توانند جهت استفاده از این خدمت و حضور در این فروشگاه اطلاعات محصول خود را به آدرس ایمیل info@iitm.ir ارسال یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۶۲۵۱۲۲۴-۰۲۱ خانم شعبانی تماس حاصل نمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *