مقالات سفر و گردشگری

فصل سفر به استانبول

در پس‌کوچه‌های استانبول ماجراجویی وجود دارد. باید دنبال این ماجراجویی را در سفر استانبول گرفت؛ زمان در سفر مهم است، اما زمان تا چه اندازه در حس و حال سفر تاثیر دارد؟ در سفر استانبول رنگ و بوی هر فصل فرق دارد. در فصل تابستان هوا گرم است؛ در این فصل صدای امواج دریا را می‌شنویم. در فصل زمستان سفر استانبول بوی بلوط داغ و صدف دریایی را می‌دهد. سفر استانبول در فصل پاییز و بهار چه حال و هوایی دارد؟ خرید بلیط استانبول تهران هواپیما ترکیش را که فراموش نکرده‌اید؟ پس بهتر است، ماجرا را از اول شروع کنیم.

استانبول، فصل‌های متفاوت

استانبول در قسمت اروپایی ترکیه قرار دارد که تابستان‌های گرم، زمستان‌های سرد در انتظار این شهر است. اما وقت آن شده که استانبول متفاوت را در فصل‌های مختلف سال بشناسیم.

استانبول در تابستان

فصل تابستان بهترین زمان برای آب‌تنی در آب‌های دریا اژه است. در فصل تابستان با کمک حرفه‌ای‌ها در دریا از موج‌ها بالا بروید، روی ساحل ماهیگیری کنید. البته جشنواره‌های مختلف تابستان استانبول را نباید فراموش کرد.

استانبول در پاییز

در پاییز یعنی در ماه‌های شهریور تا آبان استانبول آب‌وهوای معتدل دارد. عصرها باران می‌بارد، خیابان‌ها رنگ نارنجی گرفته‌اند. فصل پاییز از لحاظ قیمت سفر مناسب است.

استانبول در زمستان

آب‌وهوای استانبول در زمستان قابل‌پیش‌بینی نیست، گاهی روز‌ها هوا آفتابی و سرد می‌شود. اما خودتان را برای یک سفر سرد و زمستانی آماده کنید، لباس گرم همراه داشته باشید. حتما در فصل زمستان سیمیت داغ را همراه چای امتحان کنید.

فصل سفر به استانبول

استانبول در بهار

آب‌وهوای استانبول در بهار بسیار مطلوب است. البته انتظار باران بهاری را در گرم‌ترین روز استانبول داشته باشید. در این فصل به دلیل تقاضای زیاد، قیمت بلیط استانبول تهران هواپیما ایران‌ایر، ترکیش و… بالا می‌رود.

جشنواره‌های هر سال

اگر در فصل جشنواره‌های استانبول سفر می‌کنید، پس دیدن جشنواره‌ها را از نزدیک از دست ندهید. در استانبول جشنواره‌های متفاوتی در روزهای مختلف سال برگزار می‌شود. در  روز برگزاری جشنواره مردم استانبول با رقص، شیرینی جشنواره را شروع می‌کند. از زمان برگزاری این جشنواره‌ها اطلاع دارید؟

جشنواره بین‌المللی موسیقی

جشنواره بین‌المللی موسیقی هر سال  در فصل تابستان با بیش از ۲۲ کنسرت اجرا می‌شود. آماده شنیدن موسیقی‌های متفاوت در این جشنواره باشید.

جشنواره بین‌المللی غذا

بدون شک خوشمزه‌ترین جشنواره استانبول، جشنواره بین‌المللی غذا استانبول است. در این جشنواره مردم ترکیه از شهر‌های مختلف می‌آیند، غذاهای محلی خودشان را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

جشنواره خرید استانبول

این جشنواره هرسال در ماه‌های بهار و تابستان برگزار می‌شود. درجشنواره خرید استانبول تخفیف‌های وسوسه انگیز را روی اجناس می‌ببینید. پس خودتان را برای یک خرید ارزان آماده کنید.

جشنواره یادبود مولانا

این جشنواره هر سال در روز یادبود مولانا برگزار می‌شود، نمایش‌های با موضوع مولانا و شاگردانشان در تئاتر‌های استانبول روی صحنه می‌رود.

جشنواره گل لاله‌ها

استانبول را باید از روی گل‌های لاله متنوع در پارک امیرگان و میدان سلطان احمد شناخت. اگر در فصل بهار به استانبول سفر می‌کنید، تماشای گل‌های لاله را در استانبول از دست ندهید.

فصل سفر به استانبول

انتخاب بلیط سفر

در هر فصل سال که به استانبول سفر کنید، قبل از سفر باید بلیط استانبول تهران هواپیما ترکیه را بخرید. در واقع این بلیط، بلیط شرکت در جشنواره‌ها و دیدن جاهای دیدنی استانبول است‌. در کمتر از ۱۰ دقیقه با مقایسه قیمت بلیط استانبول تهران هواپیما ترکیش، ایرلاین و..  بلیط را در سایت علی بابا بخرید. مراحل خرید بلیط استانبول تهران هواپیما ترکیش، ایرلاین و… به شکل زیر است:

_ جستجو آدرس سایت علی‌بابا

_ نوشتن مبدا و مقصد در قسمت پرواز خارجی

_ انتخاب بلیط استانبول تهران یا تهران استانبول

_ تکمیل مشخصات فردی

_ پرداخت هزینه خرید بلیط استانبول تهران هواپیما ترکیش و ایرلاین…

_دریافت وایچر از علی‌بابا

قیمت بلیط استانبول

قیمت بلیط استانبول تهران هواپیما ترکیش و ایرلاین… در بازه‌های زمانی سال متفاوت است. برای انتخاب بهتر بلیط استانبول حتما قبل از خرید، تقویم قیمتی را بررسی کنید. در تقویم قیمتی، قیمت بلیط را در روزهای متفاوت می‌ببینید، با نگاه به این تقویم ارزان‌ترین بلیط استانبول را پیدا می‌کنید.

میزان بار مجاز

در سفر استانبول ساک اصلی به قسمت بار هواپیما می‌رود، ساک دستی را همراه خود به کابین می‌ آوردید. پس لوازم مهم و ضروری را در داخل ساک دستی بگذارید. البته قبل از انتخاب بلیط استانبول به میزان بار مجاز در سفر دقت کنید.

تور گروهی استانبول

تجربه سفر گروهی و فردی متفاوت است. در تور گروهی استانبول علی بابا قدم به قدم با همسفرانتان  در کوچه‌های استانبول قدم می‌زنید، شگفتی‌های استانبول را کشف می‌کنید. به رستوران‌های استانبول می‌روید، طعم و خوش رنگ لعاب غذای ترکی را می‌چشید. این تجربه‌ها دور نیست، با علی بابا گروهی به استانبول سفر کنید.

مزایای تور گروهی

_ اقامت در هتل پنج‌ستاره

_ تولیدر محلی

_ گشت در جاهای دیدنی، بازار استانبول

_ بیمه مسافرتی

بهترین زمان سفر

در بهار که بوی نم باران در کوچه‌های استانبول می‌پیچد، جشنواره‌های مختلف در حال اجرا هستند بهترین زمان سفر استانبول بهار است.

آغاز ماجراجویی

استانبول شهر برج گالاتا است. در سفر استانبول ماجراهای قشنگی  انتظار شما را می‌کشند. با خرید بلیط استانبول تهران هواپیما ترکیش و ایرلاین… بلیط ماجراجویی را بخرید.

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر
مطالب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *