اینوتکس 2022

کارگونت، پلتفرم آنلاین حمل بارهوایی

لیمو HR

در سومین روز از اینوتکس ۲۰۲۲، استارتاپ حوزه حمل و نقل هوایی با نام کارگونت رونمایی شد. به گزارش ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۲، پلتفرم کارگونت با حضور هادی افشاری بنیانگذار و محمدرضا حقیقی هم بنیانگذار استارتاپ کارگونت در هاب رسانه اینوتکس ۲۰۲۲ رونمایی شد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، حقیقی گفت: «با توجه به سابقه ۱۰ ساله افراد تیم ما و نیاز بازار، این کمبود را احساس کردیم که در این حوزه محصول خود را راه اندازی کنیم، چراکه در استارتاپ ما مشتری قادر است با آگاهی از قیمت ها و مقایسه آن با دیگر شرکت های ارائه دهنده خدمات ار عرصه نیاز خود را برطرف کند».

هم بنیانگذار استارتاپ کارگونت در مورد مخاطبین کسب و کار خود گفت: «کارگونت ماهیت تجاری و اصلاع رسانی دارد و افراد هم به دلیل تسریع در فرآیند حمل بار می توانند از آن استفاده کنند».

حقیقی در مورد روند فعالیت کارگونت اضافه کرد: «به طور کلی محموله هر زمان بخواهد صادر یا خارج شود، نیاز به اخذ مجوز گمرک دارد، پس از آن ما صاحب بار را با شرکتی که GSA ایرلاین ها است متصل می کنیم تا روند کار به انجام برسد».

هادی افشاری در مورد بازار کارگونت گفت: «بازار کسب و کار ما در دو جهت فعال است، اول مشتریانی که به دنبال ارسال بار خود هستند و دوم سرویس دهندگان خدمات حمل بار».

حقیقی در مورد حجم بازار خود تاکید کرد: «در سال ۱۴۰۰ حجم کل فروش بازار هوایی ایران آن هم در دوران پاندمی کرونا ۲۱ هزار میلیارد تومان و فروش سرویس های لازم برای انجام این فرایند بیشتر از ۱۰ هزار میلیارد تومان بود، ما نیز با توجه به بکر بودن این حوزه به آن ورود پیدا کردیم».

هادی افشاری در تکمیل صحبتهای او اضافه کرد: «با توجه به اینکه ما اکنون کسب و کار داخلی را در این حوزه نداریم، بزرگترین چالش ما این است که این بازار را از سنتی به آنلاین تبدیل کنیم به گونه ای که بازیگران سنتی نیز از روند این فرایند سود حاصل کنند». او تاکید کرد: «با وجود یکسری از افراد سودجو که از عدم آگاهی مشتریان سو استفاده می کنند و قیمت بالایی را از آنها طلب می کنند کسب و کار ما این مزیت را ایجاد می کند که از قیمت اصولی سرویس خود مطلع کردند».

آقای افشاری در پایان در مورد مزیت های کارگونت اینگونه گفت: «ارائه قیمت آنلاین، ارائه قیمت سرویس دهنده، ارائه بستر مورد نیاز حمل و نقل، معرفی سرویس دهندگان، پرداخت آنلاین و پیگیری آنلاین پرداخت از مزیت های استارتاپ کارگونت می باشد که در سایت این استارتاپ به آدرس https://icargo-net.com قابل دسترسی است.»

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۶ Average: ۳.۷]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. با در نظر گرفتن فقر مکانیزاسیون و شفاف نبودن هزینه های حمل در صنعت حمل و نقل بنظر میرسد این استارتاپ نوآوری و پیشرفتی چشمگیر خواهد داشت.
    ضمن تشکر از مهندس افشاری بنیانگذار این طرح و سایر دست اندرکاران ایشان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *