اینوتکس 2022

مردم عصر دیجیتال برای ساختن آماده نیستند

لیمو HR

مدیر فن لب ایران گفت: امروز بشر با کمک ماشین‌ها می‌سازد، اما این ساخت به هزینه سازنده نبودن انسان می‌انجامد و در کشورهای مختلف جهان هنوز مردم این عصر دیجیتال و انقلاب ساختی برای ساختن آماده نیستند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، یحیی نوریان، هم بنیانگذار و مدیر فن لب ایران در بخش نکستیشن نمایشگاه اینوتکس درباره موضوع ساخت دیجیتال، ساخت آینده اظهار کرد: در زمان سنت ساختن تقریبا تمرکز همه مردم جامعه بود، این افراد کمتر مصرف‌کننده بودند.
او ادامه داد: انقلاب صنعتی زمانی است که بشر نیرو را به ماشین منتقل کرد، پس از آن یک مجموعه استانداردسازی زندگی همه افراد بشر را شبیه هم کرد.

مدیر فن لب ایران گفت: فناوری بشر را از شخصیت‌های سازنده به افرادی تبدیل کرده که با مصرف کردن در یک برنامه استاندارد و مشخص پیش می‌روند و این تحول باعث تغییر شناخت انسان‌ها نسبت به خودشان شده است. او درباره اینکه چرا بشر دیگر جهان را مانند انسان‌های ادوار گذشته نمی‌سازد، گفت: امروز بشر با کمک ماشین‌ها می‌سازد، اما این ساخت به هزینه سازنده نبودن انسان می‌انجامد.

مدیر فن لب ایران ادامه داد: در گذشته ایده که در ذهن انسان‌ها بود متلاشی شده و ایده دیگر بین آدم‌ها و در درون تیم هاست.
او اظهار کرد: الگوواره‌های که در ذهن وجود دارد باید تغییر کند و انسان باید دوباره سازنده شود، امروز شرکت هایی در حال ساخت ابزار هستند اما ابزارهای جدید چیز جدیدی نیستند.

نوریان تاکید کرد: در کشورهای مختلف جهان هنوز مردم این عصر دیجیتال و انقلاب ساختی برای ساختن آماده نیستند، برای اینکه دوباره دریابیم تمام این توان به برداشته شدن فاصله بین مصرف‌کننده بودن و سازنده بودن بینجامد، این یک انقلاب صنعتی واقعی است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *